GM praktikantas permąsto Hummer DNR: drąsi elektrinio SUV koncepcija

GM praktikantas permąsto Hummer DNR: drąsi elektrinio SUV koncepcija

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

5 Minutės

GM praktikantas permąsto Hummer DNR su drąsia elektrinio SUV koncepcija

Kai praktikanto eskizas tampa įtikinama vizija istoriniam prekės ženklui, automobilių pasaulis tuo susidomi. Būtent taip nutiko su GMC Hummer HEV Peak koncepcija — elektrinio SUV vizualizacija, kurią sukūrė GM China dizaino praktikantas Sun Hao ir kuri perteikia Hummer estetiką moderniam, tvirtesniam EV laikotarpiui. Užuot sekęs dabartine minimalistine EV mada, Hao sustiprino tai, kas daro Hummer atpažįstamą: raumeningą stovėseną, masyvią arkų architektūrą ir be kompromisų aiškią išvaizdą.

Dizainas: kompaktiškas, agresyvus Hummer, gerbiantis savo šaknis

Skirtingai nuo plokščiais šonais pasižyminčio, pilno dydžio Hummer EV SUV, HEV Peak koncepcija įsivaizduojama kaip kompaktiškas dviejų durų aukštesnis visureigis. Jis akivaizdžiai remiasi 2008 m. Hummer HX koncepcija ir tuo pat metu semiasi elementų iš dabartinės GMC Hummer EV šeimos. Plačios grotelių juostos, statūs kontūrai ir stambios ratų arkos signalizuoja Hummer DNR, tačiau ryškesnės briaunos, futuristiniai stiklo sprendimai ir kampuotas galas suteikia šviežią, evoliucionavusią išvaizdą, o ne retro kopiją.

Hao dizainas atsisako sterilaus minimalizmo ir renkasi drąsias paviršius bei funkcionalią skulptūrą. Lygus stogo siluetas, tikslinga stovėsena ir pasirenkamos durys su dominuojančiu stiklu — kurias galima konfigūruoti su tradiciniais skydeliais arba plūduriuojančia centrine sija — sujungia futuristinį žavesį su bekelės tvirtybe. Salonas tęsia šią kryptį: vairuotojui orientuota kokpito išdėstymo koncepcija, ovalus vairo rėmas su integruotu ekranu ir platus widescreen sprendimas per prietaisų skydelį.

Kintama ratų bazė: vienas automobilis, dvi būsenos

Viena iš koncepcijos ryškių naujovių yra kintamos ratų bazės architektūra. Hao apibūdino Peak kaip „vieną automobilį, dviejų būsenų“ dizainą: trumpesnė ratų bazė skirta geram manevringumui siaurose bekelės sąlygose, o ištempta konfigūracija — keleivių ir bagažo erdvės maksimalizavimui. Šis sumanus kompromisas sprendžia ilgai egzistavusį galimybių ir praktinių sprendimų konfliktą — tai naudinga idėja kompaktiškam bekelės elektriniam SUV.

Vairavimo našumas ir pavarų sistema (koncepcinis)

Kaip dizaino studija, GM nepaskelbė oficialių techninių HEV Peak specifikacijų. Vis dėlto koncepcijos proporcijos ir tikslinė klasė leidžia manyti, kad tai būtų visiškai elektrinė pavarų sistema, optimizuota sukimo momentui, žemų apsukų traukai ir bekelės kontrolei. Realistiškas gamybinis variantas galėtų turėti dvi arba tris variklių ašis, sukimo momento vektoriavimą ir baterijų paketą 75–120 kWh diapazone, kad užtikrintų konkurencingą nuvažiuojamą atstumą ir lankstumą tarp kelių efektyvumo ir bekelės gebėjimų. Apytiksliai galios rodikliai sportiškam kompaktiškam Hummer galėtų siekti 300–600 AG, su momentine elektrine trauka ir pasirenkamais bekelės režimais.

Bekelės technologijos ir galimybės

Peak dizainas leidžia manyti apie specializuotą bekelės įrangą: ilgo eigos pakaba, padidintas pravažumas, tvirti arkų apdailos elementai, apsauga nuo apgadinimų ir pasirenkamos visų reljefų padangos. Kartu su kintama ratų bazė ir tvirta elektrinio sukimo momento valdymo sistema, koncepcija perteikia idėją apie mažesnį, bet pajėgų Hummer, galintį gerai jaustis tiek trasose, tiek miesto gatvėse.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Pozicionuojamas kaip galimas mažesnis, prieinamesnis dabartinės Hummer EV gamos brolis, Peak galėtų atverti Hummer vardą pirkėjams, trokštantiems robustiškos išvaizdos be pilno dydžio elektrinio sunkvežimio ar SUV dydžio ir kainos. Palyginti su įprastiniais elektriniais SUV, kurie orientuojasi į aerodinaminį efektyvumą ir supaprastintus salonus, ši koncepcija akcentuoja asmenybę — artimesnę nišinėms bekelės EV koncepcijoms ir gyvenimo būdui pritaikytoms kompaktiškoms visureigiams.

Tiesioginiame palyginime su gamybiniu Hummer EV SUV HEV Peak atsisako masyvių išmatavimų vardan vikrumo, išlaikant agresyvų stilių ir charakterį. Vartotojams tai galėtų reikšti daugiau miesto sąlygoms pritaikytą Hummer variantą, turintį tikėjimą vertą bekelės pajėgumą.

Ką ši koncepcija reiškia GMC ir Hummer prekės ženklui

HEV Peak įrodo, kad naujų idėjų gali kilti netikėtose vietose dizaino studijoje. GM netgi perėjo nuo renderių prie mastelio modelio gamybos, pabrėždama, kad ši vizija gali būti arčiau gamybos realybės nei vien eskizai. Jei GMC ims integruoti Hao dizaino elementus, Hummer gamą gali pasiekti nauja, įdomi kryptis: mažesnė, labiau prieinama, bet vis tiek neabejotinai Hummer.

Bekelės EV entuziastams stebint tendencijas, HEV Peak primena, kad drąsesnis dizainas ir kūrybiška pakavimo logika — pavyzdžiui, kintama ratų bazė ir kompaktiškos bekelės konfigūracijos — gali išskirti prekės ženklą tuo metu, kai daug EV rizikuoja išsilyginti tarpusavyje.

Integruotos raktinės frazės: elektrinis SUV, Hummer EV, Hummer HEV Peak, GMC, koncepcinis automobilis, bekelės elektrinis automobilis, kintama ratų bazė, kompaktiškas SUV, baterija, sukimo momentas, dizaino kalba.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą