6 Minutės
Chevrolet ir BraunAbility pristato prieinamą Traverse
Chevrolet ir mobilumo specialistė BraunAbility bendradarbiauja kurdamos vežimėliui pritaikytą Chevrolet Traverse versiją, siūlančią SUV alternatyvą tradiciniams konvertuotiems mikroautobusams. Šis bendras projektas ypatingą dėmesį sulaukė dėl specialaus modelio, sukurtu pagerbti JAV kariuomenės seržantą Nicką Koulcharą — veteraną, netekusį abiejų kojų po prieštankinės minos (IED) sprogimo Irake, bet tęsiančiam medžioklę, svorių kilnojimą, maratonus ir rankinį dviračių sportą kartu su Achilles Freedom Team.
„Aš nematau kojų netekimo kaip trūkumo — tai supergalia,“ sakė Koulcharas, įkūnijantis tą atsparumą ir gyvenimo aktyvumą, kuriam naujasis adaptuotas Traverse siekia suteikti paramą. Veteranas neseniai nuvažiavo savo modifikuotu Traverse į Neshvilyje surengtą renginį, skirtą pagerbti karinę tarnybą, pademonstruodamas, kaip transporto priemonė padeda aktyviems savininkams likti įsitraukusiems tiek kasdieniame gyvenime, tiek svarbiose progose.

Kuo BraunAbility Traverse skiriasi?
Pastatytas ant Traverse LT bazės, BraunAbility konversija orientuota į prieinamumą, neužleisdamas vietos tiek stiliui, tiek įprastinėms SUV galimybėms. Projektavimo sprendimai siekia suderinti funkcionalumą, patogumą ir vizualinį patrauklumą, todėl modelis tinka tiek aktyviems vartotojams, tiek šeimoms, ieškančioms elegantiškesnės mobilumo alternatyvos. Pagrindinės savybės apima:
- Visiškai nuleidžiamą grindų konstrukciją ir integruotą į grindis įmontuotą rampą, užtikrinančią sklandų ir saugų vežimėlio įvažiavimą ir išvažiavimą.
- Transporto priemonės „kneeling“ (nuleidimo) funkciją, kuri sumažina rampų nuolydį įlipimo ir išlipimo metu, palengvindama operacijas vartotojams su ribotu judrumu.
- Ypač plačius ir aukštus slenkstinius durų angos parametrus (31" x 54.5") su erdvia interjero vieta ir nuimamomis priekinėmis sėdynėmis — tokiu būdu suteikiant galimybę vežimėlio naudotojams užimti vairuotojo, priekinės keleivio ar antros eilės sėdynes.
- MayfinderTM apšviestą šoninio įvažiavimo rampą — pirmoji šios technologijos taikymo SUV atvejis — kas žymiai pagerina matomumą ir vartotojo pasitikėjimą tamsiu paros metu.
Šie dizaino sprendimai leidžia vežimėlio naudotojams ne tik patogiai patekti į saloną, bet ir užimti vairuotojo vietą arba kelias keleivio pozicijas, taip išplečiant lankstumą aktyviems gyvenimo būdams ir vairuotojams, kuriems reikalingi adaptuoti sprendimai. Be to, konstrukciniai pakeitimai buvo atlikti taip, kad maksimaliai išlaikyti originalių Traverse komforto elementų vientisumą ir estetinę išvaizdą.
Technologijos, sauga ir pritaikymas
BraunAbility planuoja pasiūlyti modifikuotą Traverse per savo nacionalinį mobilumo prekybos tinklą nuo 2026 metų. Pirkėjai galės užsakyti skirtingas prieinamumo parinktis, pritaikytas individualiems poreikiams, tuo pat metu išsaugodami daugelį Traverse modernių komforto ir technologinių sprendimų. Tai svarbu tiems, kurie ieško adaptuotų automobilių, nepraradusių šiuolaikinio funkcionalumo ir saugumo lygio. Svarbiausios techninės ir komforto charakteristikos apima:
- 17 colių pramogų ir informacijos (infotainment) jutiklinį ekraną su intuityvia vartotojo sąsaja ir galimybėmis integruoti navigaciją bei išmaniuosius telefonus.
- 11 colių skaitmeninį prietaisų skydelį, leidžiantį pritaikyti rodmenis ir pateikti reikalingą informaciją suprantamai bei patogiai.
- Standartinį paketą su 20 saugos ir vairuotojo pagalbos funkcijų, apimančių aktyvią stabdymo pagalbą, juostos palaikymo sistemas, adaptyvų greičio palaikymą ir kt., kurie kartu didina kasdienio naudojimo saugumą.
- Chevrolet ir BraunAbility teigiamą įvertinimą dėl klasėje geriausios bagažo talpos — svarbus kriterijus tiems, kuriems reikia vežimėlių, medicininės įrangos ar kitų didelių daiktų.

Prieinamumo pakopos apima standartinį konversijos paketą bei du vizualiai išskirtinius variantus: Sport komplektaciją ir Midnight Edition su visiškai juodais akcentais, 20 colių juodai nudažytais ratais, juodomis grotelių detalėmis ir ženkleliais. Šie stiliaus variantai leidžia pirkėjams pasirinkti automobilį, kuris atitiktų tiek funkcinius, tiek estetinius lūkesčius.
Techninė pusė taip pat apima integruotus tvirtinimo taškus ir suspaustų konstrukcinių elementų sprendimus, kurie išlaiko kėbulo standumą po grindų pakeitimų. Elektronikos ir valdymo sistemų modifikacijos užtikrina, kad vairuotojo pagalbos sistemos ir valdymo moduliai veiktų sklandžiai net pakeitus sėdynių išdėstymą ar įrengus specialią įrangą. Be to, BraunAbility pateikia sertifikavimo dokumentus ir atitikties patikrinimus, reikalingus komerciniam pardavimui per autorizuotą tinklą.
Gamyba ir rinkos pozicionavimas
Standartinis Traverse yra surenkamas Chevrolet Lansing Delta Township surinkimo gamykloje Mičigane, o vėliau siunčiamas į BraunAbility gamyklą Winamac mieste, Indianos valstijoje, kur atliekamas pritaikymas ir galutinis parengimas. Šis dviejų etapų gamybos procesas leidžia Chevrolet išlaikyti gamyklinį kokybės lygį ir apdailą, tuo tarpu BraunAbility atlieka specializuotą inžineriją, prieinamumo modifikacijas ir sertifikavimo procedūras. Toks darbo pasidalijimas užtikrina, kad automobiliai pasiekia pirkėją tiek technologiškai pažangūs, tiek estetiškai nepriekaištingi.
Daugelio neįgaliųjų pirkėjų atveju BraunAbility Traverse adresuoja augančią paklausą dinamiškesnių, stilingesnių mobilumo sprendimų rinkoje. Užuot pasirinkę mikroautobusų konversiją vien tik dėl funkcionalumo, vairuotojai dabar turi galimybę įsigyti SUV tipo automobilį, kuris derina pravažumą, kelio buvimą ir adaptuojamas funkcijas. Tai ypač aktualu tiems vartotojams, kurie vertina įvaizdį, daugalypumą ir kasdienio naudojimo patogumą.
Rinkos perspektyvos rodo, kad segmentas, kuriame susitinka prieinamumas ir SUV kategorija, gali išsiplėsti, nes gamintojai ir pritaikymo specialistai mato verslo galimybes aptarnauti ne tik tradicinius mikroautobusų pirkėjus, bet ir plačią vartotojų grupę, kuri nori išlaikyti šiuolaikišką automobilio charakterį. Kainodara, finansavimo bei draudimo sprendimai taip pat taps svarbiais veiksniais, leidžiančiais pasiekti platesnę rinką.
Kaip Traverse palyginamas su kitais sprendimais
Lyginant su konvertuotais mikroautobusais ir specializuotais mobilumo furgonais, BraunAbility Traverse pabrėžia keletą esminių pranašumų, kurie gali patraukti pirkėjus, ieškančius kompromiso tarp funkcijos ir stiliaus:
- SUV dizainas ir didesnis pravažumas, suteikiantis aukštesnę sėdėjimo poziciją bei geresnį regėjimą kelyje.
- Šiuolaikinės pramogų sistemos ir skaitmeninis kokpitas, suderinamas su įprastais vartotojo lūkesčiais dėl sąsajų, navigacijos ir išmaniųjų funkcijų.
- Keli vežimėlio įvažiavimo variantai, įskaitant galimybę vairuotojui užimti vietą vežimėlyje, kas yra lemiamas faktorius nepriklausomybės ir savarankiškumo požiūriu.
Nors Traverse negalės visiškai pakeisti visų furgonų konversijų — didelės šeimos ar intensyvios komercinės mobilumo reikmės vis dar gali privilegijuoti didesnius furgonus — jis atveria alternatyvą vairuotojams, norintiems SUV išvaizdos be atsisakymo standartinių komforto ir saugumo savybių. Tuo pačiu Traverse gali pritraukti pirkėjus, vertinančius integruotus gamyklinius sprendimus, kurie dažnai siūlo didesnį patikimumą ir estetinius privalumus, palyginti su vėliau atliktomis modifikacijomis.

Kodėl tai svarbu
BraunAbility Chevrolet Traverse reiškia tiek techninį postūmį adaptuotų transporto priemonių srityje, tiek kultūrinį poslinkį link platesnio įtraukimo dizaino pagrindu. Pateikdami bazinę gamyklinę platformą, kuri yra profesionaliai perdirbama ir sertifikuojama, Chevrolet ir BraunAbility daro prieinamą mobilumą labiau integruotą bei mažiau panašų į paprastą retrofitą. Tai stiprina tapatybę: neįgaliesiems skirtas automobilis nebėra vien tik darbo įrankis, bet gali būti pasirinkimas, atitinkantis asmeninį stilių ir gyvenimo būdo reikalavimus.
Veteranams, tokiems kaip Nickas Koulcharas, ir tūkstančiams kitų žmonių šis sprendimas reiškia didesnę laisvę dirbti, užsiimti šeimos gyvenimu, sportuoti ir keliauti automobiliu, kuris atspindi tiek praktišką poreikį, tiek asmeninį skonį. Prieinamų SUV kategorija, kurioje susijungia „accessible SUV" ir „adaptive vehicle" koncepcijos, nebėra oksimoronas — tai realus rinkos segmentas, kuriuo gamintojai ir perrengėjai gali pasinaudoti.
- „Prieinamas SUV" ir „adaptuota transporto priemonė" nebėra priešprieša: tai perspektyvus segmentas automobilių rinkoje.
Suplanavus BraunAbility Traverse patekimą į rinką 2026 metais, tikėtina, kad daugiau pirkėjų įvertins prieinamo SUV privalumus, kai rinksis mobilumo sprendimus. Tai gali paskatinti tiek tolesnį gaminių įvairovės didinimą, tiek geresnių finansavimo ir paslaugų paketų atsiradimą, palengvinančių ne tik įsigijimo procesą, bet ir ilgalaikį naudojimą bei techninę priežiūrą.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai
DaInIus
Įdomi idėja, bet ar plati auditorija ją iš tiesų įsigys? 2026 metų planas atrodo tolima ateitis, o kainodara ir finansavimas bus lemiantys. Lauksiu realių pardavimų duomenų.
Marius
Wow, šitas BraunAbility Traverse atrodo kaip tikras žingsnis į priekį. SUV stilius su prieinamumu, nuleidžiama grindų konstrukcija ir platus interjeras. Koulcharo istorija įkvepia.
Palikite komentarą