Jūs žiūrite į naują septynvietį „Skoda“ EV, kurį kuria čekų prekės ženklas, praėjus beveik ketveriems metams po jo slapto pristatymo Vision 7S koncepcijos pavidalu. Visiškai elektrinis pavyzdinis modelis bus vienas pirmųjų Škoda, pristatančių naują įmonės „Modern Solid“ dizaino kalbą, ir konkuruos su septynviečiais visureigiais, tokiais kaip Peugeot e-5008 ir Kia EV9, kai pasirodys 2026 m.
Čia pastebėtas su prikabintu priekaba, šis prototipas yra tame pačiame kūrimo etape kaip ir pirmasis mūsų pastebėtas šiais metais, kuris atskleidė keletą iškalbingų būsimo automobilio dizaino elementų. Išskirtinis bruožas turbūt yra „Tech Deck Face“, kuris jau buvo pritaikytas naujajam Skoda Elroq ir visai neseniai atnaujintam Enyaq. Tai pakeičia tipiškas Skoda groteles plonu jutiklių ir kamerų išdėstymu, kuris yra aktyvios automobilio saugos įrangos dalis.
Geriausi elektriniai visureigiai, kuriuos galima įsigyti 2025 m.
Tačiau, palyginti su pirmaisiais dviem minėtais EV, tikimasi, kad naujasis septynvietis visureigis perkels drąsią naują Skoda dizaino kalbą į kitą lygį su dar labiau minimalistine išvaizda. Tai apima gaubto stiliaus gaubto ir daug plonesnių naujų LED priekinių žibintų, kurie yra integruoti į tą Tech Deck Face, pritaikymą.
Taip pat yra daugybė detalių, kurios, atrodo, buvo perkeltos tiesiai iš Vision 7S koncepcijos, įskaitant dvigubą pelekų stogo spoilerį ir itin plonus galinius žibintus, kurie tęsiasi ant bagažinės dangčio. Bendra forma taip pat artima koncepcijos, su labai kvadratiniu priekiu ir beveik furgono proporcijomis, kurios išnaudoja salono erdvę dėl trumpo gaubto ir minimalios galinės iškyšos.
Nenuostabu, kad Vision 7S trenerio durys nebuvo įtrauktos į gamybą, atsižvelgiant į tai, kad matome, jog iššokantys galinių durų rankenos yra ten, kur jos paprastai būtų. Beveik neabejojama, kad neįprastą „šešių plius vienos“ sėdimų vietų išdėstymą pakeitė tradiciškesnis penkių arba septynių vietų pasirinkimas, nors į serijinį automobilį dar neturėjome progos pažvelgti.
Konkurentai ir numatoma išleidimo data
Nulinės emisijos alternatyva apdovanojimų pelniusiam Skoda Kodiaq turėtų būti pristatyta tik 2026 m. pabaigoje arba galbūt 2027 m. pradžioje, tačiau tikėtina, kad jo viduje bus panašus į Enyaq ir Elroq. Tai turėtų apimti didelį centrinį jutiklinį ekraną, penkių colių vairuotojo ekraną, įvairias tvarias medžiagas ir daugybę „tiesiog protingų“ akcentų.
Iki šiol vienintelė detalė, kurią Skoda patvirtino apie savo septynvietį EV, yra ta, kad jis bus apie 4,9 metro ilgio. Dėl to jis bus didžiausias modelis Skoda gamoje ir didesnis už Peugeot E-5008, su kuriuo jis konkuruos. Tačiau jis nėra toks didžiulis kaip Hyundai Ioniq 9 arba Kia EV9 – dar du varžovai nuolat besiplečiančiame septynviečių EV segmente.
Po Skoda kamufliažu beveik neabejotinai yra ta pati MEB specializuota elektrinio automobilio platforma, kurią naudoja Enyaq ir Elroq, taip pat keliolika kitų EV, įskaitant Ford Capri. Kitas yra beveik penkių metrų ilgio Volkswagen ID. Buzz LWB mikroautobusas, todėl žinome, kad architektūra gali pritaikyti tokio dydžio transporto priemonę.
Septynvietis Skoda greičiausiai gaus tą patį 86 kWh akumuliatorių kaip ir ID. Buzz LWB, kuris, mūsų manymu, užtikrins beveik 400 mylių nuvažiuojamą atstumą. Tai panašu į Hyundai Ioniq 9, tačiau vis dar atsilieka nuo iki 415 mylių, kurį siūlo Peugeot E-5008, tinkamai parinkus.
Tikėtina, kad bus siūlomas vieno variklio, galinių varančiųjų ratų ir dviejų variklių, visų varančiųjų ratų jėgos agregatų pasirinkimas, ir nenustebtume, jei būtų ir karšta vRS versija, atsižvelgiant į tai, kad abi Skoda Kodiaq kartos sulaukė tokio paties elgesio.
Komentarai
Palikite komentarą