3 Minutės
Lucid Motors iššūkiai ir klientų rūpesčiai dėl lizingo grąžinimo mokesčių
Norint įsitvirtinti tarp sėkmingų elektromobilių (EV) prekių ženklų, tenka įveikti itin stiprią konkurenciją šiuolaikinėje automobilių rinkoje. „Lucid Motors“ tapo viena iš nedaugelio EV startuolių, sėkmingai perėjusių nuo koncepcijos iki masinės gamybos ir pasiūliusių vartotojams prabangius elektromobilius, tokius kaip „Lucid Air“. Tačiau šiuo metu „Lucid Motors“ susiduria su kritika ne tiek dėl revoliucinių automobilių, kiek dėl lizingo grąžinimo tvarkos, kuri, pasirodo, yra ne ką lengvesnis iššūkis nei pati gamyba.
Kaip veikia Lucid lizingo grąžinimo politika?
Kaip ir daugelis kitų automobilių gamintojų, „Lucid“ yra paskelbusi aiškias taisykles dėl lizingo automobilio grąžinimo, siekdama išvengti nesusipratimų. Standartiniai pramonės reikalavimai – tokie kaip draudžiami nudilę padangų protektoriai, įskilę žibintai ar suplyšusios sėdynės – yra taikomi siekiant išsaugoti transporto priemonės vertę ir kokybę būsimam naudotojui. Šios taisyklės atrodo pagrįstos ir priimtinos ant popieriaus.
Netikėti lizingo grąžinimo mokesčiai klientams kelia nusivylimą
Nors taisyklės aiškios, daugelis „Lucid“ klientų praneša gavę gerokai didesnes sąskaitas nei tikėjosi, nes bendrovė pritaiko mokesčius už „per didelį nusidėvėjimą“. LucidOwners forumuose ir kituose EV bendruomenėse aptariama atvejų, kai už nedidelius defektus pritaikomi tūkstantiniai mokesčiai. Pavyzdžiui, vienam klientui po „vieno švariausių lizingo grąžinimų“ buvo pateikta net 5800 JAV dolerių sąskaita. Konkretu: 1200 dolerių už mažą plastikinį sparno apdailos elementą, 585 dolerių už paviršinį akmens įbrėžimą dažuose ir 200 dolerių už vos pastebimą telefono laikiklio nusidėvėjimą. Daugeliu atvejų tokie mokesčiai ekspertams atrodo nepagrįstai dideli.

Palyginimas su kitais prabangių elektromobilių gamintojais
Visi automobilių gamintojai taiko lizingo grąžinimo standartus, tačiau „Lucid“ taikomi mokesčiai išsiskiria mastu, palyginti su tokių markių kaip „Tesla“, „Mercedes-Benz“ ar „BMW“ politika. Istoriškai tokios baudos už mažai pastebimus defektus ar smulkių apdailos detalių trūkumus būdavo reti atvejai. Tokia situacija didina klientų nepasitenkinimą ir gali paveikti „Lucid“ įvaizdį prabangių elektromobilių rinkoje.
Lucid Air: techniniai duomenys, dizainas ir pozicija rinkoje
Visgi nereikėtų pamiršti „Lucid“ pasiekimų. „Lucid Air“ išlieka vienas iš įspūdingiausių EV segmentų modelių – jame įdiegtos inovatyvios technologijos, aukštos klasės salonas, puikus nuvažiuojamas atstumas, leidžiantis tiesiogiai konkuruoti su tokiomis pavyzdinėmis elektrinėmis transporto priemonėmis kaip „Tesla Model S“ ar „Porsche Taycan“. Pažangi elektrinė pavara, naujos kartos informacinė sistema ir išskirtinis dizainas užtikrina „Lucid Air“ lyderystę prabangių elektromobilių kategorijoje. Vis dėlto pastaruoju metu kilęs ginčas dėl lizingo sąlygų atskleidžia, kad norint išsaugoti lojalius klientus būtina užtikrinti sąžiningą ir aiškią politiką, atitinkančią prekės ženklo reputaciją.

Kokios permainos laukia Lucid lizingo klientų?
Lucid, paskelbdama aiškius defektų vertinimo kriterijus, žengė svarbų žingsnį, tačiau būtina suderinti numatomus standartus su realiu įgyvendinimu. Besiplečiant elektromobilių rinkai ir augant vartotojų lūkesčiams, teisinga, nuosekli ir klientui palanki lizingo grąžinimo tvarka bus esminė išsaugant pasitikėjimą ir stiprinant „Lucid“ pozicijas tarp prabangių elektrinių automobilių gamintojų.
Šaltinis: carscoops

Komentarai