3 Minutės
Epinis Mustangų Susidūrimas: S650 Dark Horse Prieš S550 Mach 1 ir Shelby GT350R
Amerikietiškų "muscle car" automobilių pasaulis garsėja atkaklia konkurencija, o niekas to neparodo geriau nei drag lenktynės, kuriose susitinka naujausi modeliai ir legendos. Populiaraus Sam CarLegion YouTube kanalo kūrėjas Sam neseniai surengė įtemptą Ford Mustang trijų ikonų dvikovą: visiškai naują S650 Dark Horse, pripažintą S550 Mach 1 ir agresyvų Shelby GT350R. Šios lenktynės ant neapdoroto asfalto tapo puikiu bandymu išryškinti skirtingų Mustang kartų pajėgumus, galią ir kilmę.
Dizainas ir Vidus: Šiuolaikinė Elegancija Prieš Klasikinį Agresyvumą
Septintosios kartos Ford Mustang S650 Dark Horse patraukia akį agresyvesniu dizainu ir visiškai modernizuotu salonu. Visgi daugeliui entuziastų šis modelis labiau primena išgrynintą ir atnaujintą ankstesnės S550 platformos versiją, nei radikaliai naują automobilį. Kadangi naujų Mustang kainos vis kyla, pirkėjai svarsto – ar naujausias modelis pateisina lūkesčius ir pranašesnis už garsiąsias ankstesnes versijas?
Šiose lenktynėse S650 Dark Horse pristatomas su tamsia įspūdinga apdaila. Priešais jį – galingas, juodai-baltai-oranžinis Mach 1 ir mėlynais dryžiais papuoštas Shelby GT350R, abu puikiai pristatantys Mustang paveldą ir pasiruošę apginti savo vardą.

Variklių Charakteristikos ir Važiuoklė
Naujasis S650 Mustang Dark Horse komplektuojamas su galingu 5.0 litrų Coyote V8 varikliu, generuojančiu 500 AG ir perduodančiu galią galiniams ratams. Mach 1 taip pat naudoja tą patį Coyote V8, bet jo galingumas siekia 480 AG – 20 AG daugiau nei standartinio S550 Mustang GT, tačiau 20 AG mažiau nei Dark Horse. Abu automobiliai komplektuojami su Tremec šešių pavarų mechaninėmis dėžėmis, o Mach 1 turi dar ir pasirenkamą 10 pavarų automatinę bei specialiai pritaikytą išmetimo sistemą.
Savo ruožtu Shelby GT350R išlieka neabejotinu sportiškiausiu trejeto lenktynininku – jo 5.2 litro V8 variklis su "flat-plane crank" technologija pasiekia net 526 AG. Šis modelis daugelio giriamas už precizišką valdymą ir minimalistinį, lenktynėms pritaikytą charakterį. Standartinė šešių pavarų mechaninė dėžė ir itin tiksli važiuoklė leidžia maksimaliai išnaudoti GT350R galimybes trasoje.

Rezultatai Trasose ir Drag Lenktynėse
Nors S650 Dark Horse turi daugiausia galios, jį stabdo didesnis svoris. Riedėjimo lenktynėse, startuojant nuo 50 km/h ir 80 km/h, naujesnis Mustang vis nepajėgia realizuoti savo pranašumo – jis atsilieka, kai Mach 1 ir Shelby GT350R įnirtingai kovoja dėl lyderio pozicijos. Dažniausiai, pastarasis išsiveržia į priekį.
Klasikinės ketvirčio mylios "drag" varžybos dar aiškiau parodo S650 Dark Horse iššūkius. Vienoje lenktynių serijoje nesėkmingas "burnout" palieka jį toli už varžovų, o net ir sekant bandymams, naujausias modelis niekaip nesugebėjo aplenkti labiau išlavintų priešų. Galutiniai rezultatų duomenys įtikinami: Shelby GT350R finišą įveikė per 12,1 sekundės, Mach 1 – per 12,7, o Dark Horse – per 12,8 sekundės.
Rinkos Pozicija ir Pirkėjo Dilema
S650 Mustang Dark Horse su drąsiu dizainu, modernizuota salono technologija ir išaugusia kaina vilioja tuos, kurie siekia naujovių. Tačiau daugiau dėmesio skiriantiems grynam sportui ir trasos jausmui, lengvesni ir labiau į trasą orientuoti S550 modeliai – ypač Shelby GT350R – išlieka nepakeičiami pasirinkimai. Šios drag lenktynės parodė svarbią tiesą: kartais naujesnis modelis nebūtinai yra greitesnis ar smagesnis vairuoti.
Išvada: Mustang Paveldas Vis Dar Dominuoja
CarLegion atliktas bandymas įrodo, jog paveldas ir techninė evoliucija vis dar gali nugalėti naujausią inžineriją. Mustang gerbėjai ir toliau svarsto, kuriam modeliui verta stovėti jų garaže, o šios realios lenktynės privertė susimąstyti: kartais vyresnė karta gali iš tiesų nustelbti naująjį įpėdinį.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai