2 Minutės
Range Rover išryškina savo veidą išskirtiniu prekės ženklo žingsniu
Bendrovė JLR (anksčiau žinoma kaip Jaguar Land Rover) naujai formuoja savo įvaizdį prabangiosios automobilių rinkos segmente. Kiekvienas JLR subbrandas—Range Rover, Defender, Discovery ir Jaguar—dabar žengia į priekį kaip savarankiški prekių ženklai. Toks požiūris sulaukia didelio dėmesio tiek iš automobilių entuziastų, tiek iš pramonės ekspertų, ypač po naujausio Range Rover pranešimo: pristatytas ryškus logotipas.
Naujas Range Rover logotipas: išskirtinis motyvas
Per JLR investuotojų pristatymą atskleistas naujas Range Rover logotipas pasižymi drąsiu dizainu. Jį sudaro du vienas virš kito išdėstyti ir tarpusavyje sujungti „R” raidės motyvai. Šio emblemos nerasite Range Rover visureigių kapotuose—ji kurta kaip universalus simbolis smulkesniems panaudojimams: prabangiems etiketėms, riboto leidimo prekėms, tekstilės raštams ar išskirtinių renginių žymėjimui. Gamintojas pabrėžia, kad klasikinis „Range Rover” užrašas išliks matomoje automobilio priekyje.
Prabangos raštai: įkvėpimo šaltinis – garsūs mados namai
Kartu su nauju logotipu Range Rover taip pat pristato išskirtinį dekoratyvinį raštą, primenantį tokių dizainerių kaip Goyard ar Louis Vuitton kuriamus motyvus. Šis raštas netrukus gali būti panaudotas automobilio interjero apmušalams ar prabangiems aksesuarams, dar labiau pabrėžiant prabangių visureigių individualizaciją ir prestižinio prekės ženklo patirtį.
Prekės ženklo evoliucija ir pozicija rinkoje
Range Rover atsinaujinęs įvaizdis žengia kartu su kitais garsiais automobilių gamintojais, tokiais kaip BMW ir Bentley, kurie atnaujino savo legendinius logotipus naudoti skaitmeniniuose ir reklamos sprendimuose, o ne tiesiogiai ant automobilių. Jaguar taip pat pereina per dizaino pokyčius, patvirtindamas sparčiai besikeičiančią aukštos klasės automobilių segmento realybę, orientuotą į šiuolaikišką įvaizdį.
Artėjantys modeliai ir Range Rover elektrinis ateitis
Šie metai itin laukti Range Rover gerbėjų bendruomenėje, nes netrukus bus pristatytas pirmasis visiškai elektrinis flagmanas – elektromobilis. JLR duomenimis, šio itin laukiamo modelio laukiančiųjų sąraše jau daugiau nei 60 000 klientų. Elektromobilis pasižymės ta pačia elegantiška išvaizda kaip dabartinis benzininis Range Rover modelis – su visais kultiniais logotipais ir prabangiu dizainu.


Automobilio dizainas, našumas ir pozicionavimas
Range Rover toliau stiprina savo pozicijas tarp aukščiausios klasės SUV, išryškindamas išskirtinį interjerą, inovatyvią technologiją ir išliekantį galingumą. Išskirtinė nauja vizualinė tapatybė bei pažangūs dizaino sprendimai užtikrina, kad Range Rover išliktų vienu stipriausiu pretendentų pasaulinėje prabangių visureigių rinkoje, atsižvelgiant į vairuotojų poreikius prestižui ir aukštai kokybei.
Šios naujovės žymi reikšmingą Range Rover istorijos etapą, atveriantį naują kryptį tiek elektromobilumo, tiek prabangos automobilių patirties srityse.
Šaltinis: motor1

Komentarai