Legendinis 1968 metų Chevrolet Chevelle SS: Nepakartojamas Amerikietiškas Raumenų Automobilis | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Legendinis 1968 metų Chevrolet Chevelle SS: Nepakartojamas Amerikietiškas Raumenų Automobilis

Legendinis 1968 metų Chevrolet Chevelle SS: Nepakartojamas Amerikietiškas Raumenų Automobilis

2025-07-22
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

1968 metų Chevrolet Chevelle SS – ikoniškas raumenų automobilis

Nedaugelis klasikinių automobilių taip užburia automobilių entuziastus kaip 1968-ųjų metų Chevrolet Chevelle SS. Būtent tais metais modelio dizainas ryškiai pasikeitė – tradicines linijas pakeitė grakštesnė, pasvirusi „fastback“ tipo galinė dalis, žadanti galią, slypinčią po variklio dangčiu. Chevelle SS 396 buvo sukurtas derinti išskirtinę išvaizdą su įspūdingomis eksploatacinėmis savybėmis, todėl greitai tapo amerikietiškų raumenų automobilių legenda.

Dizaino ir stiliaus pokyčiai

1968-aisiais Chevrolet žengė drąsų žingsnį, kardinaliai atnaujindama Chevelle išvaizdą – modelis įgavo ryškesnes linijas ir dinamiškesnę laikyseną. „Fastback“ siluetas šiuolaikiškai atnaujino automobilio įvaizdį, suteikdamas labiau sportišką išvaizdą ir išlaikydamas klasikinį žavesį. Šie atnaujinimai itin patrauklūs kolekcininkams bei restauratoriams, ieškantiems autentiškų amerikietiškų raumenų automobilių.

SS 396 techniniai duomenys ir našumas

1968 metų Chevelle SS širdis – galingas 396 kubinių colių V8 variklis, išvystantis net 375 arklio galias. Šis variklis užtikrino puikų automobilio pasirodymą tiek miesto gatvėse, tiek drag lenktynių trasose, o Chevelle SS pelnytai užėmė vietą raumenų automobilių istorijoje. 1968-aisiais SS 396 buvo atskira serija, kuri išsiskyrė iš kitų Chevelle versijų. Visoje Chevelle serijoje vairuotojai galėjo rinktis nuo kasdienių, ekonomiškų šešių cilindrų variklių iki pajėgių 327 V8, kurių galia siekė net 325 arklio galias, tad modelis atitiko įvairius poreikius.

Bazė tikro raumenų automobilio gerbėjams

Parduodamas Chevelle SS iš esmės išliko nepakitęs – tai autentiškas, nepažeistas projektinis automobilis klasikinių raumenų automobilių entuziastams. eBay pardavėjas Tactical Scorpion Gear siūlo automobilį, kuris, panašu, buvo įsigytas galimai restauracijai, tačiau greitai tapo vėl parduodamas. Verta atkreipti dėmesį, kad šiam Chevelle reikės nemažai pastangų, kad jis vėl sužibėtų – nuotraukose matomos reikšmingos rūdžių vietos, nors rėmas išlaikė padorią būklę, o grindų dangos nėra pernelyg pažeistos. Visgi, prieš perkant būtina apžiūrėti automobilį gyvai ir įsitikinti, ar konstrukcija bei pagrindinės dalys pakankamai tvirtos.

Problemos po variklio dangčiu: trūksta pavarų dėžės ir variklio

Didžiausia kliūtis šio projekto restauravimui – trūksta variklio ir pavarų dėžės. Yra ženklų, kad automobilis galėjo būti naudotas kaip donorinis kitų projektų reikmėms, todėl svarbiausios dalys jau išardytos. Potencialūs pirkėjai turėtų kruopščiai patikrinti, kas dar neįtrauktas į komplektaciją, ir įvertinti atsarginių, originalių ar patobulintų dalių paieškos kaštus.

Klasikinių automobilių rinkos apžvalga, kaina ir ateities vertė

Klasikinių automobilių aukcionuose dažnai nustatoma reali unikalių raumenų automobilių, tokių kaip Chevelle SS, rinkos vertė. Šis konkretus pavyzdys buvo pasiūlytas internete, tikintis surasti entuziastą, pasiruošusį imtis restauracijos. Nepaisant kelių pasiūlymų – aukščiausias siekė 5600 JAV dolerių – aukcionas nesugebėjo pasiekti pradinės kainos, kas pabrėžia sunkumus vertinant restauracijos reikalaujančius raumenų automobilius be svarbiausių komponentų. Chevelle šiuo metu yra Goldsboro, Šiaurės Karolinoje, todėl pirkėjui reikės transportuoti automobilį su priekaba.

Ar verta restauruoti 1968 metų Chevelle SS?

Nors automobilis atrodo apgailėtinos būklės, 1968-ųjų Chevelle SS turi didžiulį potencialą atkakliam restauratoriui ar raumenų automobilių gerbėjui. Dėl savo legendinio statuso pilnai atrestauruoti šio modelio egzemplioriai dažnai įvertinami itin aukštomis kainomis klasikinių automobilių rinkoje. Nesvarbu, ar Chevelle SS būtų grąžintas į autentišką būklę, ar paverstas moderniu restomodu – šis raumenų automobilio projektas tikrai vertas antro šanso ir naujo šeimininko, galinčio sugrąžinti jį į gyvenimą.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą