3 Minutės
BYD žengia dar vieną svarbų žingsnį tarptautinėje rinkoje, oficialiai paskelbdama, kad jos prabangių elektromobilių prekinis ženklas Yangwang debiutuos Europoje 2026 metais. Šis prekės ženklas bus pristatytas kaip pagrindinis konkurentas tokiems elitiniams gamintojams kaip Bentley, Porsche, Lotus ir Ferrari, siekiant naujai apibrėžti, ko Europos automobilių entuziastai gali tikėtis iš aukščiausios klasės elektrinių automobilių.
Yangwang atvykimas suplanuotas po to, kai į Europos salonus pateks BYD aukštos klasės Denza ženklas, kurio startas numatytas 2026 metų pradžioje. Toks laipsniškas išėjimas į rinką rodo tvirtą BYD siekį užkariauti Europos premium automobilių rinką, pristatant novatoriškus elektrifikuotus modelius.
Šiuo metu pagrindinis Yangwang modelis Kinijoje – U8, inovatyvus didelis EREV (elektrinis visureigis su pratęsto veikimo nuotoliu), išsiskiriantis išskirtine savybe – gebėjimu plūduriuoti ir judėti vandeniu. Šis modelis, Kinijoje pristatytas 2023 metų sausį, greitai sulaukė dėmesio dėl unikalių derinio tarp prabangos, pažangios technologijos ir įspūdingų eksploatacinių savybių, iš karto tapdamas stipriu varžovu pagrindiniams Europos automobilių gamintojams.
Yangwang U8 išsiskiria įspūdingais išmatavimais (5319 mm ilgio, 2050 mm pločio, 1930 mm aukščio, su 3050 mm ratų baze), užtikrinančiais dominuojančią išvaizdą kelyje. Jos drąsa paryškinta masyvia priekine grotelėmis, LED dienos apšvietimo juostomis ir moderniai integruotais žibintais. Išmanios technologijos – stogo LiDAR jutiklis, šoninis bagažinės dangtis ir ištraukiamos durelių rankenos – kurią šiuolaikišką įvaizdį.
Visureigis sukurtas ant pažangios BYD E4 platformos ir varomas keturiais galingais elektros varikliais, generuojančiais 880 kW (1 180 AG) ir 1 280 Nm sukimo momentą. 2,0 litrų vidaus degimo variklis veikia kaip generatorius, todėl užtikrinamas įspūdingas nuvažiuojamas atstumas. U8 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sek. – tai išskirtinis rezultatas dideliam SUV.
Modelis komplektuojamas su 49,05 kWh LFP (ličio geležies fosfato) akumuliatoriumi, leidžiančiu nuvažiuoti iki 180 km tik elektriniu režimu ir net iki 1000 km – pasitelkus pratęsto nuotolio funkciją. Tokios naujovės kaip DiSus-P hidraulinė pakaba pagerina komfortą ir valdymą, o viena iš pagrindinių savybių – galimybė plūduriuoti ir vandeniu judėti iki 3 km/val. greičiu – yra unikali tarp serijinių visureigių.
Salone U8 orientuotas į vairuotojo patogumą ir keleivių komfortą. Čia rasite penkias patogias sėdynes, įspūdingą 23,6 colio skaitmeninį prietaisų skydelį, identiško dydžio ekraną priekyje keleiviui, centrinį 12,8 colio lietimui jautrų ekraną multimedijai, 70 colių išplėstą realybės projekcinį rodmenų ekraną ir net 22 Dynaudio garso kolonėles aukštos kokybės garsui.
Nors U8 bus pirmasis Yangwang flagmanas Europoje, prekės ženklo modelių gama sparčiai plečiasi. Jau 2024 metų pradžioje debiutavo naujas U9 elektromobilis-superautomobilis, kurio kaina – nuo 1 680 000 juanių (apie 234 100 USD). Trečiasis modelis – prabangus sedanas U7, pristatytas 2025 metų kovą, kainuoja nuo 628 000 iki 708 000 juanių (87 520–98 660 USD).
Yangwang pozicionuojamas kaip tiesioginis konkurentas elitiniams Europos gamintojams, besikoncentruojantiems į našumą, kokybę ir technologinę pažangą. Įspūdingi debiutai tarptautinėse parodose, pavyzdžiui, Ženevos automobilių salone ar Goodwood Greičio festivalyje, jau dabar kelia susidomėjimą prabangių elektromobilių entuziastų tarpe visame pasaulyje.
Remiantis „China EV DataTracker“ duomenimis, nuo 2023 metų lapkričio iki 2025 metų birželio Kinijoje buvo pristatyta daugiau kaip 10 126 Yangwang U8 vienetų, taip stiprinant vietos pozicijas, nors pastaraisiais mėnesiais pardavimai kiek sumažėjo. Artėjant startui Europoje, Yangwang su savo ambicinga strategija, pažangiomis technologijomis ir prabangia prabanga siunčia aiškų signalą – tai būsimas rimtas žaidėjas aukščiausios klasės elektrinių SUV ir elektromobilių segmente.
Šaltinis: carnewschina

Komentarai