Milence Stiprina Elektrinių Sunkvežimių Įkrovimo Infrastruktūrą Vokietijoje | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Milence Stiprina Elektrinių Sunkvežimių Įkrovimo Infrastruktūrą Vokietijoje

Milence Stiprina Elektrinių Sunkvežimių Įkrovimo Infrastruktūrą Vokietijoje

2025-07-22
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

4 Minutės

Milence plečia elektrinių sunkvežimių įkrovimo galimybes Vokietijoje

Milence – novatoriška bendra įmonė, įkurta Daimler Truck, TRATON GROUP ir Volvo Group – iškilmingai atidarė pirmąjį viešą elektrinių sunkvežimių įkrovimo centrą Vokietijos pramoniniame Rūro regione. Atidarymo ceremonijoje dalyvavo Šiaurės Reino-Vestfalijos Ekonomikos ir klimato apsaugos ministrė Mona Neubaur, pabrėždama svarbų žingsnį siekiant Milence misijos plėtoti nulinės emisijos sunkiojo transporto mobilumą Europos mastu.

Strateginė vieta sujungia pagrindinius transporto koridorius

Naujas įkrovimo centras yra strategiškai įrengtas šiaurinėje Rūro regiono dalyje, kuri yra logistikos mazgas Europos transporto tinkle (TEN-T). Ši vieta yra esminė grandis elektriniams sunkvežimiams, kursuojantiems judriais Vakarų Vokietijos krovininiais koridoriais. Recklinghausen mieste atidarytas Milence centras užtikrina sklandų ryšį tarp Šiaurės jūros uostų, Hanoverio, Berlyno, Lenkijos ir kitų regionų.

Pažangių technologijų įkrovimas ir vairuotojų patogumas

Recklinghausen įkrovimo stotelė turi šešias modernias CCS (Combined Charging System) įkrovimo vietas, kuriose gali būti įkraunama iki 400 kW galia. Artimiausioje plėtros fazėje Milence planuoja įdiegti Megawatt Charging System (MCS) technologiją, kad galėtų atitikti ateities paklausą ir dar labiau pagreitinti įkrovimo laiką. Vairuotojų poilsiui įkrovimo centre įrengtos patalpos – tualetai, dušai ir savitarnos aparatai, užtikrinantys komfortą kelionės metu.

Elektrinių sunkvežimių įkrovimo taškų plėtra visoje Vokietijoje

Recklinghausen tapo penktąja veikiančia Milence įkrovimo stotimi Vokietijoje, stiprinančia prekės ženklo lyderystę kuriant visos Europos įkrovimo infrastruktūrą sunkiajai elektrinei technikai. Nauji centrai koncentruojami intensyvios eismo koridoriuose, užtikrinant patikimą viešą elektrinių sunkvežimių įkrovimą svarbiausiose logistikos vietose:

  • Recklinghausen (A2, 6 CCS įkrovimo vietos): sujungia Roterdamą ir Antverpeną su pagrindiniais Vokietijos bei Lenkijos miestais
  • Koblenz (A61, 8 CCS įkrovimo vietos): jungia Kelną ir Frankfurtą
  • Kirchberg an der Jagst (A6, 8 CCS įkrovimo vietos): užtikrina susisiekimą tarp Pietų Vokietijos, Prancūzijos, Reino – Nekaro ir Niurnbergo regionų

Transporto elektrifikacija ir rinkos lyderystė

Vokietija išlieka pagrindiniu Europos logistikos ir kelių transporto centru, jau dabar pasižymintis aukštu tolimų reisų elektrinių sunkvežimių naudojimo lygiu. Greitas Milence tinklo plėtros tempas žada patrigubinti įkrovimo vietų kiekį šalyje, užtikrindamas stiprią poziciją elektrinės mobilumo infrastruktūros rinkoje. Iki 2025 m. pabaigos įmonė planuoja valdyti aštuonis pilnai veikiančius įkrovimo centrus Vokietijoje, kas šią rinką padaro vieną svarbiausių Milence veiklai.

Pramonės vizija ir lyderystė

„Vokietija – Europos kelių transporto arterija“, akcentuoja Milence generalinė direktorė Anja van Niersen. „Recklinghausen centro atidarymas yra esminis žingsnis užpildant elektromobilumo infrastruktūros spragas Vakarų Vokietijoje.“

Ministrė Mona Neubaur pabrėžia: „Pirmoji elektrinių sunkvežimių įkrovimo stotelė Šiaurės Reino-Vestfalijoje tampa nauju standartu aplinkai draugiško krovinių vežimo srityje. Elektrinis sunkvežimių įkrovimas naudojant švarią energiją padeda saugoti aplinką, mažina triukšmo taršą ir kuria pagrindą elektrifikuotai logistikos ateičiai.“

Sklandus logistikos planavimas ir maršrutų optimizavimas

Milence įkrovimo tinklas tampa kertiniu augančiuose Europos elektriniuose krovininiuose koridoriuose, tokiuose kaip Barselona–Lionas, Paryžius–Hanoveris ir Antverpenas–Stokholmas (su pirmaisiais Europoje megavatinės galios įkrovimo sprendimais). Šios strategiškai išdėstytos stotelės leidžia logistikos operatoriams užtikrintai planuoti efektyvius, ekonomiškus ir tvarius elektrinių sunkvežimių maršrutus.

Žvelgiant į 2025 metus ir tolyn, Milence planuoja daugiau nei 30 įkrovimo centrų devyniose rinkose. Pagal ES Alternatyviųjų degalų infrastruktūros priemonę (AFIF), iki 2027 m. numatoma įdiegti 284 MCS įkroviklius 71 vietoje dešimtyje ES šalių – tai gerokai paspartins žaliąjį logistikos perėjimą.

Vairuotojų patirtis ir palaikymo paslaugos

Kiekvienas Milence įkrovimo centras sukurtas galvojant apie vairuotojo patogumą – daugelyje stotelių yra švarūs tualetai, karšti dušai, poilsio zonos ir savitarnos aparatai, kad pertraukos tarp reisų būtų kuo patogesnės. Netrukus pasirodysianti rezervacijos sistema leis autoparkų valdytojams iš anksto užsakyti įkrovimo laiką, maksimaliai padidinant efektyvumą ir sumažinant prastovas.

Universalus prieinamumas ir patogūs atsiskaitymai

Recklinghausen įkrovimo centre užtikrinamas greitas, suderinamas ir nepriklausomas įkrovimas visiems elektriniams sunkvežimiams. Milence bendradarbiauja su įvairiais e-mobilumo paslaugų tiekėjais (eMSP), todėl priimamos įvairios įkrovimo kortelės. Vartotojai taip pat gali mokėti tiesiogiai terminale ar su Milence kortele, todėl atsiskaitymas lankstus ir paprastas. Standartinis viešo įkrovimo tarifas – 0,399 €/kWh (be PVM) – garantuoja skaidrumą ir patrauklias sąlygas vežėjams.

Eksploataciniai privalumai, rinkos pozicijos ir augimo perspektyvos

Greitai diegdama aukštos galios įkrovimo technologijas ir koncentruodamasi į vairuotojo poreikius, Milence tampa etaloniniu prekių ženklu besivystančioje elektrinių komercinių transporto priemonių rinkoje. Įmonė tampa tvarios Europos logistikos stuburu, išsiskiria klientams draugiškomis inovacijomis, strategišku tinklu ir stipriais ryšiais su pirmaujančiais automobiliais gamintojais.

Didėjant elektrinių sunkvežimių paklausai ir griežtėjant aplinkosauginiams reikalavimams, Milence tinklas padeda greitai pereiti prie nulinės emisijos krovinių sprendimų – tokiu būdu švari, efektyvi ir susieta logistika tampa nauju standartu tarptautiniame transporto sektoriuje.

Šaltinis: electriccarsreport

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą