3 Minutės
Jay Leno išskirtinis pasirodymas su 2025 metų Ford Mustang GTD
Automobilių entuziastams susirinkus į spontanišką susitikimą, žinomos asmenybės vizitas gali akimirksniu pakelti atmosferą – ypač jei už vairo sėdi pats Jay Leno ir jis vairuoja ilgai lauktą visiškai naują Ford Mustang GTD. Garsus automobilių kolekcininkas bei televizijos laidų vedėjas neseniai nustebino Kalifornijoje vykusį Toyota Supra gerbėjų susibūrimą, kai netikėtai pasirodė su ką tik iš gamyklos išriedėjusiu Mustang GTD.
Išskirtinis pristatymas: Jay Leno – tarp pirmųjų Mustang GTD savininkų
Jay Leno aistra retoms ir aukštos kokybės automobilinėms naujienoms yra gerai žinoma, tačiau naujausias jo pirkinys ryškiai išsiskiria. Ford generalinis direktorius Jim Farley asmeniškai pristatė visiškai naują Mustang GTD (serijos Nr. 12 iš maždaug 1 000 planuojamų gaminti) tiesiai į garsųjį Leno garažą. Tokia išskirtinė dovana pabrėžė Leno, kaip ištikimo Ford Mustang gerbėjo, statusą. Ši akimirka buvo nufilmuota Jay Leno automobilių laidoje, kurioje jie kartu apžvelgė Mustang GTD naujoves, o vėliau išbandė jį kelyje.
Vaizdingas pasivažinėjimas ir spontaniškas automobilių susitikimas
75-erių Leno negalėjo atsispirti norui išbandyti savo naująjį superautomobilį žymiajame Angeles Crest greitkelyje – mėgstamoje vairavimo entuziastų trasoje San Gabriel kalnuose, Kalifornijoje. Šis kelias žavi vaizdais ir kyla daugiau nei 2 000 metrų virš jūros lygio. Pasivažinėjimo metu Leno netikėtai užtiko automobilių mylėtojų susibūrimą, kuriame dominavo Toyota Supra, o tarp jų išsiskyrė kelios Lamborghini.
Vos tik pasirodęs, Leno su Mustang GTD tapo pagrindiniu traukos objektu – Supra savininkai skubėjo fotografuoti ir filmuoti, net nesupratę, kad už vairo sėdi pats Jay Leno. Šis spontaniškas apsilankymas ir įspūdingos Mustang GTD linijos paprastą susitikimą pavertė įsimintinu renginiu.
Supergalingas variklis: Ford Mustang GTD techninės specifikacijos
Po aerodinaminiu Mustang GTD kėbulu slepiasi tikra trasai paruošta jėga. 2025 metų Ford Mustang GTD montuojamas 5,2 litro darbinio tūrio V8 variklis su kompresoriumi išvysto net 815 arklio galių (826 AG) ir 900 Nm sukamąjį momentą. Šis galingumas leidžia automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti vos per 3,2 sekundės, o maksimalus greitis siekia 306 km/h. Mustang GTD inžineriniai sprendimai leido jam Nürburgring trasą įveikti greičiau nei per septynias minutes, o tai – išskirtinis rezultatas tarp serijinės gamybos sportinių automobilių.
Toyota Supra ar Mustang GTD: legendinių sportinių automobilių palyginimas
Toyota Supra garsėja savo manevringumu ir BMW 3,0 l šešių cilindrų varikliu (382 AG, 499 Nm), tačiau pagal galios parametrus negali prilygti Ford Mustang GTD V8 superautomobiliui. Mažesnis Supra svoris – 1 537 kg – leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per 3,9 sekundės ir pasiekti 250 km/h greitį. Palyginimui, sunkesnis Mustang GTD (1 969 kg) dėl įspūdingo galingumo siūlo dar stipresnius potyrius, kurie išlieka atmintyje ilgai po važinėjimo.
Žvilgsnius traukiantis dizainas ir kolekcinė vertė
Mustang GTD lenktyninė įkvėpta aerodinamika, ryškios formos ir itin ribotas kiekis paverčia šį modelį vienu geidžiamiausių 2025 metų sportinių automobilių. Planuojama pagaminti mažiau nei 1 000 vienetų, tad automobilių kolekcionieriams ir tikriems entuziastams tai – išties išliekamąją vertę turintis pasirinkimas. Jay Leno ankstyvas įsigijimas tik dar kartą įrodo jo, kaip Amerikos raumeningų automobilių eksperto, reputaciją.
Įsimintinas išvažiavimas
Kai Leno užvedė Mustang GTD V8 ir išvažiavo, galingas variklio garsas nuskambėjo kalnuose, o stebėtojai liko sužavėti ir įamžino šią akimirką. Ši netikėta pažintis greitai tapo legenda automobilių bendruomenėje ir dar labiau sustiprino Ford Mustang GTD, kaip naujo ikoniško modelio, laukimą.
Nesvarbu, ar žavitės amerikietiškais raumenų automobiliais, ar japonišku inžineriniu tikslumu, tokios akimirkos puikiai atskleidžia, kodėl sportiniai automobiliai žavi entuziastus visame pasaulyje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai