3 Minutės
Iš naujo atrastas 1986 metų Ford Ranger: autentiška klasika tarp pikapų
1986 metų Ford Ranger puikiai atspindi auksinį kompaktiškų pikapų laikotarpį – tai automobiliai, sukurti darbui, patikimumui ir paprastumui. Nors šiandieniniai pikapai dažnai išsiskiria didžiuliais gabaritais ir prabanga, originalusis Ford Ranger buvo tikras darbininkas, sukurtas tiems vairuotojams, kuriems reikėjo patikimo transporto kasdienėms užduotims ir įvairiems projektams. Dėka Bring a Trailer platformos, klasikinės technikos entuziastai turi retą galimybę įsigyti išskirtinai išsilaikiusį 1986 metų Ford Ranger su tik 31 000 mylių rida.
Pirmosios kartos Ford Ranger: paprastumas ir ilgaamžiškumas
Šis konkretus 1986 metų modelis priklauso pirmajai Ranger kartai, kuri debiutavo 1980-ųjų pradžioje. Tai buvo Ford atsakas į augančią kompaktiškų pikapų paklausą Šiaurės Amerikoje, įkvėptą Toyota ir Datsun automobilių sėkmės. Ranger modelis pakeitė iki tol naudotą Ford Courier ir 1986 metais tapo reikšmingo atnaujinimo liudininku – pradėta montuoti degalų įpurškimo sistema, kuri pagerino vairavimo savybes, ekonomiškumą ir variklio darbą, lyginant su karbiuratorių kartomis.

Techninės charakteristikos: variklis, transmisija ir įranga
Klasikinį Ford Ranger varo patikimas 2,9 litro V6 variklis – toks pats, kaip ir Ford Bronco II to laikotarpio modelyje. Šis variklis išvysto 140 AG ir 170 lb-ft sukimo momentą esant žemiems sūkiams, todėl pikapas pasižymi puikiomis tempimo galimybėmis. Automobilyje sumontuota reta gamyklinė penkių pavarų mechaninė transmisija, užtikrinanti įtraukiantį ir tiesioginį vairavimo pojūtį – tai tikra vertybė dabartinių pikapų mėgėjams, įpratusiems prie automatinių dėžių. Nors yra stiprintuvas vairui ir stabdžiams, ši Ranger versija išlaiko utilitarinį charakterį – oro kondicionieriaus nerasite: užtenka atsidaryti langus ir mėgautis paprastumu.

Dizainas ir praktiškumas: kurtas kasdieniam darbui
1986 Ford Ranger puikiai iliustruoja tiesmuką 1980-ųjų pikapų dizainą. Įprasta kabina ir vinilinė suoliuko tipo sėdynė parodo, kad svarbiausia – funkcionalumas. Krovinių platformoje laisvai telpa įrankiai, sodo technika ar net keli vejos traktoriukai, o priekyje sumontuoti diskiniai stabdžiai užtikrina pakankamą stabdymo efektyvumą kasdienėms užduotims. Tai nėra reprezentacinis automobilis ar brangi visureigė Ranger Raptor modifikacija – tai išlikusi klasika, simbolizuojanti praktiškumą ir patikimumą, kurį su kiekvienais metais rasti vis sunkiau.
Rinkos pozicija ir palyginimas su šių laikų modeliais
Šiandien Ford Ranger siūlomas kaip didesnių gabaritų, gausiai įrengtas ir brangesnis pikapas su pažangiomis 4x4 galimybėmis bei sportine Ranger Raptor versija. 1986 metų Ranger atspindi kuklesnį, orientuotą į praktiškumą automobilį tiems, kam svarbiau turinys nei blizgesys. Dauguma šios eros pikapų jau seniai nudirbo savo laiką ir išnyko, todėl mažos ridos išlikęs egzempliorius tampa tikru kolekcionieriaus radiniu.

Paveldas ir patirtis: kodėl svarbus 1986 Ford Ranger
Atsisėdus į vinilinę Ranger sėdynę, atrodo, jog persikeliate į praeitį. Automobilis kviečia pakrauti platformą, prasiverti langus ir mėgautis vasaros kelione – to šiandien gali pasiūlyti retas pikapas. Jei vertinate klasikinius sunkvežimius, sąžiningą inžineriją ir unikalų amerikietiškų pikapų paveldą, šis 1986 Ford Ranger – išskirtinis radinys, vertas naujo šeimininko dėmesio ir šviesios ateities.
Šaltinis: caranddriver

Komentarai