3 Minutės
Ford iš esmės keičia elektromobilių ateitį, atidarydamas naujutėlį Elektromobilių Dizaino Centrą Long Byče, Kalifornijoje. Šis modernus kompleksas, užimantis daugiau kaip 23 tūkstančius kvadratinių metrų, taps pagrindiniu Ford inovacijų centru, skirtu kurti ir tobulinti naujos kartos prieinamus vidutinio dydžio elektromobilių modelius – įskaitant ir laukiamą vidutinio dydžio elektrinį pikapą.
Ford Kalifornijos elektromobilių „skunkworks“ komanda daugelį metų dirbo slaptai, už uždarų durų, siekdama nustatyti naują elektromobilių raidos kryptį bendrovei. Šią elitinę komandą sudaro inžinieriai, anksčiau dirbę Tesla, Rivian, Lucid ir Apple, kurie dabar turi dedikuotą dviejų pastatų kompleksą, leidžiantį sparčiau plėtoti konkurencingus bei globaliai patrauklius elektrinių automobilių modelius.
Komandai vadovauja Ann Diep – patyrusi technologijų programų vadovė, ilgą laiką dirbusi Apple, kuri siekia sukurti elektromobilius, išsiskiriančius pažangiomis technologijomis ir plačiu patrauklumu. Naujoji gamykla taip pat žymi svarbų momentą Ford istorijoje – čia beveik prieš šimtmetį buvo gaminamas legendinis Model A automobilis, o dabar šie pastatai pritaikyti ambicingiems elektromobilių tikslams.
Naujausias Long Byčo elektromobilių centras – ne tik dizaino erdvė, bet ir pagrindinė vieta, kur gimsta pažangios elektrinių automobilių platformos. Alan Clarke, anksčiau dirbęs Tesla, vadovauja komandai, kuri kuria lanksčią elektromobilių platformą, pasirengusią palaikyti mažiausiai aštuonis skirtingų tipų kėbulus: nuo pikapų ir SUV iki krosoverių bei, galbūt, sedanų. Toks požiūris leidžia Ford išlikti konkurencingam sparčiai besikeičiančioje elektromobilių rinkoje.
Ford generalinis direktorius Jim Farley kelia ambicingus tikslus – naujojo elektrinio pikapo debiutas planuojamas 2027 metais. Modelis bus kuriamas ant naujos platformos ir naudos ilgaamžes, ekonomiškas ličio geležies fosfato (LFP) baterijas, kurios bus gaminamos Mičigane pagal sutartį su Kinijos baterijų lydere CATL. Tai leis dar labiau sumažinti gamybos kaštus ir užtikrinti patikimą veikimą.
Siekdama užtikrinti konkurencingumą, Ford išsamiai lygina savo elektromobilius su pasauliniais lyderiais, ypač sparčiai augančiomis Kinijos elektromobilių markėmis. Bendrovės vadovybė pabrėžia siekį pasiekti Kinijos gamintojams būdingą kaštų struktūrą, ypač gamykloms Meksikoje, išlaikant aukštą Ford kokybės standartą ir puikias vairavimo savybes. Ši strategija apima ne tik baterijų kainas, bet ir visą elektromobilio ekosistemą – važiuoklę, šilumos valdymą, galios elektroniką bei inverterius.
Su nauja Universalia EV platforma, leidžiančia kurti įvairius modelius, Ford stiprina savo pozicijas prieinamų elektromobilių segmente. Inovatyvios inžinerijos ir efektyvios sąnaudų mažinimo strategijos dėka, Ford siekia padaryti elektromobilius prieinamus viso pasaulio vairuotojams, iššūkių metant tiek Kinijos, tiek JAV elektromobilių lyderiams.
Kaip pažymi generalinis direktorius Jim Farley, šis projektas – ne tik naujų modelių pristatymas, bet ir galimybė Ford pakartoti istorinį „Model T momentą“. Tikimasi, kad naujos kartos Ford elektromobiliai iš esmės pakeis įmonės modelių gamą ir taps reikšmingu pokyčiu mobilumo srityje. Daugiau informacijos Ford atskleis rugpjūčio 11 dieną, kai planuojama pristatyti naująją universalią EV platformą ir jos pagrindu kuriamus modelius JAV bei pasaulinėse rinkose.
Šaltinis: electrek

Komentarai