4 Minutės
Apžvalga: Klasikinis 1958 m. Chevrolet Impala parduodamas Kalifornijoje
Vienas iš žymiausių pokario Amerikos automobilių — 1958 metų Chevrolet Impala — šiuo metu parduodamas per eBay Pomonos, Kalifornijos lombardo. Šis automobilis sujungia autentišką to laikmečio dizainą su geidžiamu 348 kubinių colių V8 varikliu ir trijų pavarų mechanine greičių dėže, todėl yra patrauklus pasirinkimas kolekcininkams ar mėgėjams, siekiantiems vairuojamo klasikinio, kurį galima toliau tobulinti iki parodos lygio investicijos.
Istorinis Kontekstas ir Rinkos Pozicija
Impala pradėjo kaip 1956 metų konceptas, o jau 1958-aisiais tapo svarbia Chevrolet didelių automobilių linijos dalimi. Tais metais Impala atsidūrė Bel Air serijos viršuje ir buvo siūloma kaip hardtop'as arba kabrioletas, vėliau tapo atskiru modeliu. 1958 metų dizaino atnaujinimai ir aukštesnė komplektacija padėjo Chevrolet susigrąžinti lyderio pozicijas JAV rinkoje — nuo 1,2 milijono pardavimų, pralenkiant Ford. Tuo metu hardtop kainavo apie 2 586 dolerius, o kabrioletas – nuo 2 724 dolerių, pabrėžiant, kaip Impala jungė stilių ir našumą to laikotarpio pirkėjui.
Kodėl Šis 1958 m. Impala Ypatingai Vertinamas Kolekcininkų
Šį konkretų Impala patraukliu daro jo būklės, variklio ir kilmės derinys. Lombardo skelbime nurodoma, kad automobilio išorė ir mechanika jau buvo atnaujintos svarbiose srityse, o 348 V8 variklis padidina jo vertę. 1958 metų Impala su 348 V8, ypač galingesnėse versijose, šiuo metu rinkoje yra viena paklausiausių versijų, o kruopščiai išsaugoti ar profesionaliai restauruoti modeliai aukcionuose ar privačiuose pardavimuose kainuoja solidžias sumas.
.avif)
Pagrindiniai privalumai:
- 348 kubinių colių V8 derinamas su trijų pavarų mechanine dėže
- Atnaujinta automobilio išorė ir pardavėjo siūlomi šoniniai slenksčiai
- Interjeras atnaujintas raudonai ir sidabro tonais, puiki apmušalų ir apdailos būklė
- Lombardo duomenimis automobilis užsiveda, važiuoja ir pavarų dėžė veikia užtikrintai
Techninės Charakteristikos
Pagal originalių specifikacijų katalogus, 1958 m. Impala būdavo galima rinktis su keliomis jėgainėmis:
- 235 kubinių colių eilinis šešių cilindrų variklis (~145 AG)
- 283 kubinių colių V8 (~185 AG)
- 348 kubinių colių didelės kubatūros V8 – penkios versijos, galingiausia Special Turbo-Thrust su 315 AG ir 11:1 kompresijos santykiu
Parduodamas automobilis turi būtent 348 V8 ir trijų pavarų mechaninę dėžę. Skelbime teigiama, kad variklis originalus, automobilis užsiveda ir važiuoja. Visgi nėra pateikta išsamių variklio ar remonto istorijų, todėl potencialiems pirkėjams patariama viską patikrinti gyvai arba pasitelkti patikimą ekspertą.
Išorės ir Salono Būklė
Iš išorės matomas kokybiškai atliktas dažymas – kėbulo detalės lygios, pardavėjas nurodo, kad galima įsigyti šoninius slenksčius. Nors nuotraukose rūdžių požymių nematyti, kadangi kosmetinis remontas gali užmaskuoti senas pažaidas, būtina atlikti apžiūrą gyvai, įvertinant struktūrinį tvirtumą ir ankstesnių avarijų įrodymus.
Salono apdaila atnaujinta laikmečio stiliaus raudonai ir sidabro spalvomis. Apmušalai, durų panelės bei kiliminė danga atrodo puikiai. Radijo nėra – todėl naujam savininkui lieka pasirinkti autentišką originalią radiją arba sumontuoti šiuolaikinį sprendimą. Taip pat nurodoma, kad oro kondicionieriaus komponentai yra, tačiau kompresorius nepatikrintas ir nerekomenduojama laikyti veikiančiu prieš apžiūrint.
.avif)
Važiavimo Savybės ir Dinamika
348 V8 variklis yra automobilio našumo pagrindas. 1958 m. buvo siūloma keletas šios jėgainės versijų, o galingesnės iš jų vertinamos dėl raumeningo būdo ir didelės traukos. Pardavėjas nurodo, kad transmisija veikia tvarkingai, automobilis važiuoja, tad jis tinkamas eksploatavimui. Tačiau norint visiškai mėgautis klasikinio automobilio kelionėmis, rekomenduojama atlikti pilną techninį patikrinimą ir galbūt atnaujinti oro kondicionavimo sistemą.
Lyginimai ir Rinkos Vertė
Lyginant su baziniais 235 arba 283 varikliais, 348 V8 komplektacija yra retesnė ir dažniausiai rinkoje vertinama brangiau. Tokį skirtumą lemia aukštesnis našumas ir geidžiamumas tarp klasikinių Chevrolet Impala entuziastų. Galutinė kaina priklauso nuo autentiškumo, dokumentuotos istorijos, dažno būklės ir atitikimo – ypač svarbu, ar variklis, dėžė ir kėbulas originalūs.
Lombardas automobilį parduoda už 60 000 JAV dolerių su pasiūlymo galimybe eBay. Tad šis Impala yra premium klasės vairuojamas kolekcinis automobilis, o ne muziejinio lygio restauravimo projektas. Kaina turėtų būti derinama remiantis apžiūros išvadomis ir kitų 1958 m. Chevrolet Impala su 348 V8 prekybos pavyzdžiais.
Patikros, Transportavimo ir Pirkimo Rekomendacijos
Prieš priimant sprendimą patariama atlikti gyvą apžiūrą arba pasitelkti profesionalų klasikinių automobilių ekspertą. Rekomenduojama atlikti automobilio pakėlimo patikrą – ieškoti paslėptų rūdžių, vertinti rėmo, važiuoklės ir stabdžių būklę. Būtina patikrinti variklio numerius bei kitus žymėjimus dėl autentiškumo. Kadangi automobilis yra Pomonoje, Kalifornijoje, verta apsvarstyti profesionalų uždarą transportą ir apsaugą siekiant išlaikyti nepriekaištingą išvaizdą pristatymo metu.
Mažesnius likusius darbus (pvz., oro kondicionieriaus kompresoriaus patikrinimą, radijo pasirinkimą ar smulkius mechaninius darbus) galės nesunkiai atlikti dauguma klasikinių automobilių gerbėjų ar dirbtuvių. Pasiūlymo galiojimas baigiasi maždaug po 25 dienų, tad rimtai susidomėję pirkėjai turi pakankamai laiko apžiūrai ir deryboms.
Apibendrinimas
Šis 1958 m. Chevrolet Impala su 348 V8 ir mechanine greičių dėže – išskirtinis stiliaus, galios ir kolekcinės vertės derinys. Ieškantiems autentiško laikotarpio našumo ir tvirto pagrindo restauracijai ar vairui tinkamam klasikiniam automobiliui verta atidžiau apžiūrėti šį modelį – tačiau būtina atlikti gyvą vertinimą ir surinkti visus dokumentus prieš įsigyjant.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai