3 Minutės
Apžvalga
„Genesis“ vis labiau orientuojasi į prabangių SUV ir elektromobilių gamybą, todėl kompaktiškas sedanas „Genesis G70“, ilgametis įžanginis prekės ženklas, gali būti netrukus išbrauktas iš asortimento. Nuo maždaug 42 500 JAV dolerių prasidedantis G70 buvo prieinamiausias „Genesis“ modelis, tačiau naujausi pranešimai rodo, kad modelio gamyba gali būti nutraukta po 2027 metų, nes pirkėjai vis dažniau renkasi miesto visureigius (SUV) ir elektrinius automobilius.
Kas rašoma pranešimuose
Leidinio „Automotive News“ duomenimis, „Genesis G70“ greičiausiai nesulauks antrosios kartos ir bus laipsniškai išimta iš visų pasaulinių rinkų. Gamintojas oficialaus sprendimo kol kas nepatvirtino – „Genesis“ atstovas žurnalistams teigė: „Šiuo metu neturime planų nutraukti G70 gamybos.“ Akcentas „šiuo metu“ liudija apie „Genesis“ lankstumą, prisitaikant prie kintančios rinkos situacijos.

Pagrindinės techninės charakteristikos
„Genesis G70“ — svarbiausi duomenys
Tradiciniame „G70“ pasirinkime – dvi variklių versijos: 2,0 l keturių cilindrų turbo, generuojanti 250–255 AG, ir 3,3 l V6 dvigubo turbo, siekianti apie 365 AG. Standartiškai montuojama galinių ratų pavara, papildomai siūloma ir visų ratų. 2022 metų atnaujinimas suteikė sedanui naujų išorės akcentų, pagerino salono medžiagas ir technologijas, taip pat pristatė didesnį multimedijos ekraną bei išmanesnes funkcijas.
Dabartinės elektromobilių ir SUV alternatyvos
„Genesis“ jau šiais metais optimizavo savo modelių pasiūlą. Elektrinis sedanas „Electrified G80“ buvo pašalintas iš JAV rinkos ir svetainės, todėl šioje šalyje „Genesis“ grynai elektrinius modelius atstovauja „GV60“ ir „Electrified GV70“. Jei „G70“ bus išleista į pensiją, įėjimo slenkstį į markės ekosistemą perims „Genesis GV70“ SUV, kurio kaina prasideda apie 47 985 JAV dolerių.

Dizainas ir dinamika
Atnaujintas „G70“ išsaugojo „Genesis“ dizaino kalbą: išgrynintos linijos, vairuotojui pritaikyta erdvė, kokybiškos medžiagos ir išmani technologijų integracija. Dinamiškos „G70“ versijos išlaiko sportiškumą dėl balansuotos važiuoklės, galingų turbo variklių ir galimos visų varančių ratų sistemos, tad konkuruoja su kitais kompaktiškais prabangiais sedanais.
Padėtis rinkoje ir palyginimai
Strateginis „Genesis“ posūkis atspindi visos prabangos rinkos pokyčius: sedanų populiarumas mažėja, užleisdami vietą SUV ir elektromobiliams. Dėmesys miesto visureigiams ir elektriniams modeliams padidina „Genesis“ konkurenciją su kitais prekių ženklais, garsėjančiais stipriomis SUV serijomis. Planuojamas „Genesis GV90“, kuriamas pagal „Neolun“ koncepciją (pavaizduota aukščiau), turėtų tapti itin prabangiu flagmanu, mesti iššūkį tokiems modeliams kaip „Mercedes-Benz G-Class“. Šnipų nuotraukose matyti galinių durų dizainas su „koutč“ stiliaus varstymu – tai akcentas klientams, ieškantiems ypatingo išskirtinumo.

Ką tai reiškia pirkėjams
Klasikinius sedanus vertinantiems pirkėjams galimas „Genesis G70“ atsisakymas dar labiau apribos šio tipo modelių pasirinkimą JAV ir kitose rinkose. Tuo tarpu ieškantys elektrifikacijos ar SUV praktiškumo ras daugiau dėmesio savo poreikiams būsimuose „Genesis“ modeliuose. Gamintojas teigia: „Klientas yra kiekvieno mūsų sprendimo pagrindas, todėl esame pasirengę lanksčiai reaguoti į besikeičiančius vartotojų lūkesčius ir rinkos sąlygas.“
Žvilgsnis į ateitį
Ateinančiais metais „Genesis“ planuoja stiprinti pozicijas SUV ir elektrinių modelių segmente, ypač su naujuoju flagmanu „GV90“, sukurtu pagal „Neolun“ koncepciją. Ar markė išlaikys sportiško kompaktiško sedano tipą kuriame nors pasaulio regione, kol kas neaišku, tačiau tendencijos aiškios: „Genesis“ keičia dalį sedano apimčių į pelningesnius prabangius SUV ir elektromobilius, atitinkančius augančią paklausą.
Šaltinis: electrek
Palikite komentarą