4 Minutės
Novitec Ferrari 812 Competizione A patraukia dėmesį
Novitec vėl paliko savo ženklą ant Ferrari 812 Competizione A — ne per radikalų superautomobilio perdirbimą, o pabrėždama tai, kas jau jį daro išskirtinį. Neseniai internete pasirodė nuotraukos šio reto, laimo žaliai nudažyto 812, o automobilio derinys: ryški spalva, santūrios po parduotuvinės detalės ir agresyvus V12 garsas — jis puikiai tinka tiek parodoms, tiek trasų dienoms.
Dizainas ir vizualinis poveikis
Pirmas dalykas, kurį pastebite, — gyvas žalias apdailos atspalvis, kuris dominuoja šiame 812 Competizione A. Sunku vienareikšmiškai pasakyti, ar tai originali Maranello spalvos opcija, ar individualiai atliktas dažymas, nors požymiai rodo, kad tai galėjo būti gamyklinis pasirinkimas. Juodos detalės ir parinkti geltoni akcentai suteikia kontrasto ir gylio, stiprindami automobilio vizualinę išraišką be didelių aerodinaminių priedų.
Nuotrauka: Instagram | novitecgroup
Skirtingai nuo daugelio tunerių projektų, Novitec šiam pavyzdžiui nepridėjo didelio kėbulo komplekto. Požiūris čia — tobulinimas, o ne pergalvojimas: subtilūs patobulinimai, gerbiantys Ferrari originalias linijas, tuo pačiu pagerinant automobilio laikyseną ir garsą.
Ratų, pakabos ir išmetimo sistema
Vienas aiškiausių po parduotuvinių detalių — ratlankiai. Šis 812 stovi ant Novitec NF11 ratlankių su Y formos stipinais, nudažytų juodai — pasirinkimas, derantis prie laimo žaliai nudažyto kėbulo ir tamsių apdailų. Žeminimo spyruoklės sumažina tarpą tarp ratų ir arkos, suteikdamos griežtesnę laikyseną, geresnes proporcijas ir valdymo jausmą. Naujoji išmetimo sistema užbaigia šiuos tris pakeitimus: laisvesnis V12 „kvėpavimas“, ryškesnis garsas ir nedidelis galios prieaugis.

Transporto priemonės specifikacijos
Variklis ir galia
Ferrari 812 Competizione A varomas 6,5 l natūraliai kvepuojančiu V12 varikliu, gebančiu išvystyti 818 bhp (830 PS / 610 kW) ir 510 lb-ft (692 Nm) sukimo momentą. Variklis pasiekia 9 500 aps./min — tai aukštas sūkių riba, formuojanti Ferrari natūraliai kvepuojančio V12 charakterį.
Dinaminiai rodikliai
Iš gamyklos 812 Competizione A įsibėgėja nuo 0 iki 62 mph (0–100 km/h) maždaug per 2,85 s, pasiekia 124 mph (200 km/h) apie 7,5 s ir turi maksimalų greitį virš 211 mph (340 km/h). Su Novitec išmetimo ir pakabos patobulinimais reikėtų tikėtis panašių tiesinio greičio rezultatų, bet su dar patrauklesniu variklio garsu ir galbūt keliais papildomais arklio galiomis prie alkūninio veleno.
Rinkos pozicionavimas ir patrauklumas
812 Competizione A yra tarp pačių išskirtiniausių priekyje-viduryje varikliu montuojamų Ferrari, skirtas kolekcionieriams ir vairavimo puristams, vertinantiems natūraliai kvepuojančią galią ir aukštų apsukų emocijas. Novitec atlikti darbai akcentuoja būtent šią auditoriją: savininkus, siekiančius patobulintos estetikos, geresnio akustinio pojūčio ir griežtesnės laikysenos be kompromisų gamyklinei inžinerijai. Ar šis egzempliorius yra užsakytas projektas, demonstracinis eksponatas ar parduodamas automobilis — neaišku, tačiau jis gerai atlieka visas tris funkcijas.

Palyginimas
Palyginti su stipriai tuninguotais Ferrari, kuriems montuojami pilni aerodinaminiai rinkiniai ir didžiuliai galios pakėlimai, šis Novitec modifikuotas 812 Competizione A yra santūrus ir skoningai atliktas komplektas. Jis labiau konkuruoja su aukštos klasės personalizacijos dirbtuvėmis, kurios orientuojasi į ratus, pakabą ir išmetimą, o ne dramatiškus kėbulo pakeitimus. Rinkoje, kur kai kurie tunerių siekia sensacingų arklio galių skaičių, subtilumas yra pats savaime pareiškimas.

Išvada
Novitec turi patirties tobulinant egzotinius automobilius su aštria pusiausvyros pojūčio, ir šis laimo žalias 812 Competizione A yra stiprus pavyzdys. Su NF11 ratlankiais, žeminimo spyruoklėmis ir specialiai parinkta išmetimo sistema automobilis išlaiko Ferrari inžineriją, tuo pačiu sustiprinant jo vizualinį ir akustinį įspūdį. Entuziastams, kurie vertina natūraliai kvepuojančio V12 charakterį, retą gamyklinį specifikavimą ir skoningą aftermarket patobulinimą, šis 812 yra patrauklus pasirinkimas.
Šaltinis: autoevolution
            
                
Palikite komentarą