Everrati elektrifikuoja Porsche 993: naujovės ir specifikacijos

Komentarai
Everrati elektrifikuoja Porsche 993: naujovės ir specifikacijos

3 Minutės

Everrati elektrifikuoja 993: kas naujo

Britų specialistas Everrati, žinomas dėl klasikinių automobilių pertvarkymo į visiškai elektrinius restomod’us, pristatė elektromobiliu pakeistą 993 kartos Porsche 911. 993 — paskutinis Porsche oru aušinamas 911 iš 1990-ųjų — dabar gauna modernią elektrinę pavarą vietoje originalaus plokštelinio šešių cilindrų variklio. Everrati konversija teigia 760 hp galią ir akumuliatorių komplektą, skirtą maždaug 200 mylių (apie 320 km) nuvažiuoti vienu įkrovimu, todėl šis projektas vertinamas kaip aukštos charakteristikos elektrinis Porsche 911 kolekcininkams, norintiems modernių galimybių neišsižadant klasikinio charakterio.

Transporto priemonės specifikacijos

Pavaros sistema ir rida

Pagrindiniai skaičiai — 760 AG elektrinis variklis ir akumuliatoriaus sistema, sukurta suteikti apie 200 mylių (apie 320 km) nuvažiuojamos ridos vienu įkrovimu. Everrati inžinerija koncentruojasi į elektrinio variklio ir baterijos integraciją, kartu išlaikant automobilio valdymo pusiausvyrą ir masės pasiskirstymą.

Ribota Founders Edition versija

Monterey automobilių savaitės metu Everrati pristatė 993 konversijos Founders Edition versiją; tokių specialių vienetų bus pagaminta tik devyni. Kainų oficialiai dar nepaskelbta, tačiau, kadangi Everrati elektrinė 964 pagrindu konstruota 911 yra įvardyta maždaug už 450 000 USD, rinkos lūkesčiai dėl 993 konversijos linksta prie maždaug 600 000 USD ribos.

Dizainas ir klasikinio charakterio išsaugojimas

Everrati konversijų tikslas — išsaugoti originalių klasikų estetinį ir pirštų pojūčio žavesį, subtiliai įterpiant modernias detales. Išorėje EV 993 išlaiko ikonišką siluetą ir vėlyvo 1990-ųjų 911 detales, su kukliomis užuominomis į jo elektrinį širdį. Salono sprendimai taiko tą pačią filosofiją: klasikinės apdailos ir epochos atitinkančios akcentai derinami su diskretomis modernizacijomis, kurios užtikrina saugumą ir komfortą, neištrinant automobilio retro sielos.

Vairavimo savybės ir įspūdžiai

Nors oficialiame pristatyme galimybė išbandyti 993 buvo ribota, Everrati jau demonstravo koncepciją savo 964 pagrindo elektriniame 911. Tas modelis naudoja 500-hp variklį, sumontuotą gale, o bateriją talpina bagažinėje priekyje ("frunk"), sprendimą, kurį Everrati teigia išlaikant beveik originalų masės pasiskirstymą. Car Week bandomojo važiavimo metu 964 konversija parodė gyvą greitėjimą, stabilų valdymą ir ramų važiuoklės elgesį — savybes, kurias kompanija siekia atkartoti ir sustiprinti 993 su didesnės galios elektrine pavara.

Rinkos pozicionavimas ir pirkėjų profilis

Everrati taikosi į pasiturinčius kolekcininkus, vertinančius klasikinį dizainą, bet trokštančius modernios galios, tylesnio važiavimo ir nulinių išmetamųjų dujų. Daugelis tokių pirkėjų jau turi benzininius klasikinius automobilius ir žiūri į EV konversiją kaip papildomą vertę, o ne pakeitimą — patrauklų turėti garaže, kai norima kasdienio arba renginių metu naudojamo, draugiško aplinkai klasikinio automobilio.

Kaip 993 lyginamas su kitais Everrati projektais

993 prisijungia prie vis didėjančio Everrati projektų sąrašo, kuriame yra 964 911 konversija, Land Rover Series IIA, Mercedes-Benz W113 "Pagoda" ir Superformance Ford GT40. Palyginti su 964 pagrindu sukurta EV 911, 993 didesnė galia ir ribota Founders Edition išskirtinumas padaro jį labiau orientuotu į našumą ir kolekcionavimą.

Everrati požiūris į klasikinių automobilių elektrifikaciją derina autentiškumą ir inžineriją: rezultatas — modernus elektrinis Porsche 911, siekiantis patenkinti puristus, kurie nori našumo, kasdienio naudojimo patogumo ir ekologinių patobulinimų, neišsižadėdami originalios 993 išvaizdos ir pojūčio.

Šaltinis: caranddriver

Palikite komentarą

Komentarai