Naujas elektromobilių ištvermės etalonas: Mercedes‑AMG GT XX laužo rekordus

Komentarai
Naujas elektromobilių ištvermės etalonas: Mercedes‑AMG GT XX laužo rekordus

5 Minutės

Naujas elektromobilių ištvermės etalonas

Mercedes‑AMG GT XX koncepcija — aukštos klasės super‑sedanas, kuris pristato būsimo AMG GT keturių durų kupė kryptį — sudaužė elektromobilių nuvažiuoto atstumo rekordus: teigiama, kad per 24 valandas Nardò bandymų trasoje Italijoje nuvažiavo 3 405 mylias. Nepriklausomai patvirtintas važiavimas fiksavo vidutinį greitį 186 mph ir rėmėsi itin greitais iki 900 kW galinčiais sustojimais įkraunant, kad būtų sumažintas prastovos laikas.

Rekordo santrauka ir kampanijos akcentai

24 valandų nuvažiuoto atstumo rodiklis pranoko neseniai pasiektą XPeng P7 rekordą (2 461 mylia) ir patobulino ankstesnius bandymus, kuriuos atliko Xiaomi YU7 Max (2 451 mylia) ir Mercedes‑Benz CLA (2 310 mylių). GT XX pasiekimas buvo aštuonių dienų intensyvaus testavimo programos Nardò 7,8 mylios ilgio aukšto greičio ovalo dalis, kurios metu Mercedes‑AMG pranešė apie kelis ištvermės ir atstumo etalonus.

Be 24 valandų rezultato, AMG pranešė apie naujus rekordus 12, 48, 72, 96, 120, 144 ir 168 valandų intervalais bei atstumo žymenis 2 000; 5 000; 10 000; 15 000; 20 000 ir 25 000 mylių. Pagrindinis pasiekimas buvo tarsi nepertraukiamas apiplaukimas aplink pasaulį: GT XX per septynias dienas, 13 valandų, 24 minutes ir 7,10 sekundės nuvažiavo 24 907 mylias — tai maždaug Žemės apimtis — iššūkiui suteikus pavadinimą „Aplink pasaulį per 80 dienų“ kaip pagarbą Žiuliui Vernui.

Komanda, logistika ir bandymo procedūra

Mercedes‑AMG naudojo du GT XX prototipus ir 17 profesionalių vairuotojų komandą, sudarytą iš GT3 autosporto programos dalyvių, įskaitant Mercedes‑AMG F1 vairuotoją George Russell. Vairuotojai keitėsi trimis pamainomis — kiekvienoje aštuonių valandų sesijoje trasoje buvo penki vairuotojai. Trasos inžinierių ir logistikos komanda dirbo kartu su Affalterbach esančia misijos valdymo grupe, kuri koordinavo įkrovimo strategiją; daugiau nei 100 darbuotojų rėmė šią aštuonių dienų kampaniją.

Kaip GT XX pasiekė rekordus

Mercedes‑AMG apie rekordinius važiavimus atsiliepia, kad tai buvo įmanoma dėl pažangios elektrinės pavaros, terminio valdymo ir įkrovimo strategijos. Pasak generalinio direktoriaus Michaelo Schiebe, GT XX derina du galinius aksialinio srauto variklius su trečiu priekyje, veikia 800 voltų architektūroje ir iš viso duoda apie 1 341 bhp. Tokia aukštos galios konfiguracija suteikia didelį našumą, leidžia vykdyti greitą įkrovimą ir užtikrina stabilų terminį elgesį per ilgus aukšto greičio važiavimus.

Baterijų technologija ir greitas įkrovimas

GT XX naudoja 114 kWh cilindrinių elementų baterijų bloką, sukurtą viduje kartu su AMG „Formula 1“ pavarų skyriaus palaikymu Brixworth mieste. Elementai yra įdėti į aliejų ir aušinami tiesiogiai per 40 litrų aušinimo grandinę, palaikomą pastovios temperatūros režimu. AMG teigia, kad aliejuje panardinimas pagerina šilumos perdavimą, palyginti su įprastomis sistemomis, leidžiant išlaikyti itin didelius įkrovimo greičius be spartesnio degradacijos.

Tokia terminė pranašumą lėmė energijos papildymo strategiją, paremtą labai trumpais, dažnai atliekamais greitais įkrovimais nuo 850 kW iki 900 kW — Mercedes teigia, kad tai teoriškai leido pridėti apie 249 mylias per maždaug penkias minutes. Trumpi sustojimai ir kruopščiai parinktas krovinis greitis buvo pagrindiniai siekiant per ribotą laiką nuvažiuoti kuo didesnį atstumą, todėl greitas įkrovimas ir efektyvus baterijų valdymas buvo esminiai.

Greičio strategija ir simuliacijos

Nors prototipas galėjo pasiekti didesnį greitį, pripažintų važiavimų ir simuliacijų metu buvo nustatyta, kad 186 mph yra optimalus tvarus tempas, kuris subalansavo rato greitį su įkrovimo sustojimų skaičiumi ir trukme, suteikdamas geriausią bendrą atstumo įveikimo rezultatą per laiką.

Transporto priemonės specifikacijos ir našumo tikslai

Pagrindinės paskelbtos GT XX specifikacijos ir inžineriniai akcentai:

  • Varikliai: trijų variklių išdėstymas (du galiniai aksialinio srauto, vienas priekyje)
  • Architektūra: 800 voltų sistema
  • Maks. galia: ~1 341 bhp
  • Baterija: 114 kWh cilindrinės ląstelės, aliejumi panardinta tiesioginio aušinimo sistema
  • Įkrovimo galimybė: iki 900 kW
  • Demonstravimas 24 valandas: 3 405 mylios su deklaruotu vidutiniu 186 mph greičiu

Dizainas ir rinkos pozicionavimas

GT XX yra koncepcinis super‑sedanas, kuris pristato dizaino ir mechaninę kryptį būsimam Mercedes‑AMG GT keturių durų kupė. Nors jis nėra tiesioginio gamybos automobilio modelis, GT XX veikia kaip technologinis demonstratorius AMG.EA platformai paremtoms transporto priemonėms. Mercedes teigia, kad gamybos versijos paveldės pagrindinius GT XX mechaninio paketo elementus, o gamybinis GT 4‑Durų Kupė Jungtinėje Karalystėje turėtų pasirodyti vėlyvą 2026 m. Planuojami našumo tikslai apima 0–62 mph mažiau nei per 2,5 sekundės ir maksimalų greitį apie 224 mph, pabrėžiant AMG siekį išlaikyti aukštą našumą savo elektrinėje strategijoje.

Palyginimai ir ką tai reiškia EV našumo etalonams

Skirtingai nuo gamybos pagrindu nustatytų rekordų savininkų, tokių kaip XPeng P7 ar Xiaomi YU7 Max, GT XX yra prototipas, sukurtas patvirtinti kitų kartų elektrotechniką. Tačiau šie pasiekimai pabrėžia greito įkrovimo, terminio valdymo ir didelės galios elektros architektūrų svarbą, siekiant pratęsti realaus pasaulio ištvermę ir vidutinį greitį sportiniuose EV. Pirkėjams ir entuziastams GT XX rekordai signalizuoja, kad AMG ketina pristatyti elektrinius modelius, išlaikančius prekės ženklo našumo DNR, kartu siūlant pažangias baterijų ir įkrovimo galimybes.

Perspektyva: nuo prototipo iki salonų

Mercedes‑AMG Nardò kampanija tęsia markės tradiciją stumti inžinerinius ribos — liniją, siekiančią eksperimentinių automobilių, tokių kaip C111. GT XX rekordai yra apčiuopiama galimybių, kurias Mercedes siekia komercializuoti AMG.EA platformoje, peržiūra; tarp planų yra ir 1 000 bhp super‑SUV, numatomas JK rinkai 2027 m. Našumo EV pirkėjams toks kelrodis žada itin greitą įkrovimą, įspūdingą tiesios linijos greitį ir išliekamą aukšto greičio ištvermę būsimuose AMG elektriniuose modeliuose.

Šaltinis: autocar.co

Palikite komentarą

Komentarai