3 Minutės
BMW netikėtas dizaino posūkis lenktynių trasoje
Po metų, kai BMW keliuose serijiniuose modeliuose nuolat didino „inkstų" groteles, dabar kompanija keičia kryptį — bent jau savo lenktyniniams automobiliams. 2026 metų sezone BMW M Hybrid V8 LMDh turės sumažintas inkstų groteles, kurių tikslas — pagerinti aerodinamiką ir aušinimo efektyvumą. Nors mažesnio priekinio fasado gerbėjai to nepamatys serijiniuose modeliuose, tokiuose kaip iX, 4 serija ar 7 serija, ši naujovė aiškiai signalizuoja, kaip funkcionalūs dizaino sprendimai veikia BMW motorsporto programą.
Dizaino pokyčiai ir aerodinaminiai tikslai
Mažesni inkstai ir atnaujintas priekinis spliteris
Pagrindinis 2026 m. M Hybrid V8 pokytis yra siauresnė inkstų anga. Kartu su perprojektuotu priekinio splitteriu mažesnės groteles padeda valdyti oro srautus nuosekliau įvairiose trasose — nuo didelio greičio tiesių iki techniškesnių, vingiuotų ruožų. BMW išlaiko būdingą apšviestą inkstų kontūrą, todėl lenktyninis automobilis trasoje lieka akimirksniu atpažįstamas, tuo pat metu gaudamas matomą aero naudą.
Transporto priemonės specifikacijos
M Hybrid V8 yra specialiai sukurtas LMDh klasės įrašas: itališka Dallara važiuoklė, individualiai sukurtas BMW lenktyninis V8 ir standartizuotos hibridinės dalys, kurių reikalauja klasė. Specifikacinė hibridinė sistema apima variklį ir elektroniką iš Bosch, XTrac pavarų dėžę ir Fortescue Zero bateriją. Šių elementų derinys suteikia balansą tarp vidaus degimo galios ir elektrinio sukimo momento, optimizuotą ištvermės lenktynių reikalavimams, tokiems kaip IMSA ir Pasaulio ištvermės čempionatas (WEC).

Veikimas ir lenktyninė istorija
Nuo 2023 m. IMSA ir nuo 2024 m. WEC varžybose dalyvaujantis M Hybrid V8 yra demonstravęs konkurencingumo momentų. Automobilis iškovojo kelias pergales IMSA ir užima konkurencingas pozicijas įskaitoje (Nr. 24 įrašas šiuo metu trečias IMSA), tačiau WEC ir Le Mans pasirodymai buvo nenuoseklūs — tik keli podiumai ir geriausias Le Mans rezultatas, kuris vis dar palieka erdvės patobulinimams. BMW aiškiai siekia patikimesnio tempo ir ištvermės rezultatų su naujausiais aerodinaminiais atnaujinimais.
Rinkos pozicionavimas ir komandos strategija
Nors šis grotelių sumažinimas nebus perkeltas į serijinius automobilius, inžineriniai atradimai iš LMDh vystymo dažnai įtakoja platesnę BMW našumo strategiją. Pastebimu organizaciniu pokyčiu, kitais metais BMW nutrauks ilgalaikį bendradarbiavimą su JAV partneriu Rahal Letterman Lanigan (RLL); pranešama, kad Europos komanda WRT yra vienas iš kandidatų valdyti BMW M Hybrid V8 Amerikoje. BMW siekia stipresnių rezultatų pagrindiniuose renginiuose — ypač 24 valandų Le Mans, kur programos geriausias pasirodymas vis dar gerokai žemiau lūkesčių.
Konkurentai ir palyginimai
M Hybrid V8 konkuruoja tankioje LMDh laukelyje su Acura, Alpine, Cadillac ir Porsche įrašais, taip pat susiduria su Le Mans Hypercar klasės varžovais iš Ferrari ir Toyota. Kiekvienas gamintojas skirtingai balansuoja važiuoklių tiekėjus, hibridinės sistemos integraciją ir aerodinamikos vystymą — ir BMW sprendimas sumažinti inkstus 2026 m. yra pavyzdys mažų, bet tikslingų pakeitimų, skirtų sumažinti atotrūkį iki klasės lyderių.
Visų akys bus nukreiptos į "Rolex 24 at Daytona" kitų metų sausį, kad pamatytume, ar šie patobulinimai suteiks nuoseklesnį lenktynių tempą ir geresnį ištvermės patikimumą. Entuziastams ir inžinieriams BMW žingsnis pabrėžia, kaip funkcionalumas gali pertvarkyti net pačius ikoninius dizaino elementus, siekiant geresnių trasinių rezultatų.
Šaltinis: motor1
Palikite komentarą