Drąsi nauja kryptis „Tucson“ modeliui

Drąsi nauja kryptis „Tucson“ modeliui

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

6 Minutės

Drąsi nauja kryptis „Tucson“ modeliui

Hyundai Tucson mini 20 metų jubiliejų, o pats „Hyundai“ paruoštas šią sukaktį pažymėti ryškiu redizainu 2027 metų modeliui. Pranešimai ir pramonės gandai nurodo didesnį, labiau kampuotą krosoverį, kuris skolinasi dizaino elementų iš „Santa Fe“ ir „Palisade“. Tai bus ne tik kosmetinis atnaujinimas – naujos kartos Tucson sieks pertvarkyti kompaktinių SUV segmentą su hibridine kryptimi variklių gamoje, atnaujinta informacijos ir pramogų sistema bei praktiškesniu salonu. Žemiau pateikiamas išsamus apžvalgos ką iki šiol žinome apie 2027 metų Hyundai Tucson.

Dizainas: kampuotesnis kėbulas, plūduriuojantis stogas ir stiprus apšvietimas

Tikėkitės aštresnės silueto linijos, atsiribojančios nuo dabartinio Tucson minkštesnių formų. Naujos kartos dizainas, kaip pranešama, naudos juodintus galinius statramsčius, sukuriant plūduriuojančio stogo efektą, ir vizualiai labiau susies su Hyundai didesniais SUV, tokiais kaip Santa Fe ir Palisade. Priekinis ir galinis apšvietimas greičiausiai taps akcentu — tikėtinos ryškios LED šviesos paraštes, o kai kuriuose nutekėjimuose minima net apvalkalo tipo variklio gaubtas. Apskritai stylistika bus mažiau apvalinta ir labiau skulptūruota, suteikdama Tucson tvirtesnį gatvės įvaizdį kompaktinių krosoverių rinkoje.

Salonas ir praktiškumas

Salone „Hyundai“ ketina pristatyti savo naują Pleos operacinę sistemą su dirbtinio intelekto balso asistentu „Gleo“. Salono architektūra pabrėš didelius ekranus ir pažangias vairuotojo pagalbos funkcijas, tuo pačiu gamintojas sako, jog išlaikys fizinius valdiklius pagrindinėms funkcijoms, kad būtų užtikrintas patogus naudojimas. Vietos keleiviams — viena iš Tucson ilgalaikių stiprybių — bus prioritetas; pranešimai rodo šiek tiek ilgesnį ratų bazės išmatavimą ir didesnę bagažinės talpą už antros eilės sėdynių, ypač JAV rinkai.

Varikliai ir našumas: hibridinė orientacija

Viena reikšmingiausių permainų gali slypėti po kėbulu: keli šaltiniai teigia, kad Hyundai gali palaipsniui atsisakyti grynai benzininių variklių ir orientuoti Tucson į hibridinę pirmumo ar net vien hibridinę gamą. Šiuo metu pirkėjams prieinama benzininė, hibridinė arba įkraunama hibridinė (PHEV) versija. Dabartinė įprasta hibridinė versija sujungia turbokompresorinį 1,6 l keturių cilindrų variklį su elektros varikliu ir generuoja apie 231 AG (hp) ir 271 lb-ft sukimo momentą.

TMED-II hibridas ir įkraunama hibridinė versija

Naujojo Tucson tikimasi pritaikyti Hyundai TMED-II hibridinę architektūrą (pirmą kartą panaudotą naujausiame Palisade), pritaikant ją mažesnio darbinio tūrio varikliui. Įkraunamos hibridinės (PHEV) versijos detalės vis dar mažiau aiškios; dabartinis PHEV naudoja 1,6 l variklį su galingesniu elektros varikliu ir didesne baterija, suteikiančia maždaug 62+ mylių elektrinį nuotolį ir bendrą galią apie 268 AG bei 271 lb-ft. Hyundai gali patobulinti baterijos talpą ir galios parametrus, siekdama konkurencingesnio elektrinio nuotolio ir kuro sąnaudų.

Tucson N: sportinė versija?

Galbūt pirmą kartą Hyundai pristatys N ženklu pažymėtą Tucson. „Auto Express“ ir kiti leidiniai praneša, jog tikėtina sportinė hibridinė versija su daugiau nei 295 AG ir elektriniu varikliu ant galinės ašies, kad būtų užtikrintas tikras elektrinis pagalbinis visų ratų pavara. Jei tai pasitvirtins, Tucson N sieks patraukti entuziastus, norinčius karštos klasės kompaktiško SUV našumo išlaikant hibridinį efektyvumą.

Techniniai duomenys (numatoma)

- Platforma: atnaujinta kompaktinių SUV architektūra su ilgesnės ratų bazės galimybe JAV rinkai
- Variklių gama: hibridine linkme orientuota (gali tęstis PHEV); grynai benzininės versijos gali būti atsisakytos
- Hibridinė technologija: greičiausiai TMED-II hibridų sistema
- Galia: hibridas ~231 AG (dabartinis atskaitos taškas), PHEV ~268 AG, galimas N >295 AG
- Elektrinis nuotolis (PHEV): dabartinis ~62 mylios; ateityje galimi padidėjimai
- Pavarų sistema: standartinė priekinė pavara, prieinama AWD (įskaitant galinį elektrinį variklį hibridiniuose/N modeliuose)

Technologijos, saugumas ir informacijos sistema

Pleos operacinė sistema ir Gleo DI balso asistentas bus pagrindas naujai salono patirčiai, derinant DI valdomas funkcijas su dideliais integruotais ekranais. „Hyundai“ nurodo, kad išlaikys esminius taktilinius mygtukus ir rankenėles pagrindinei klimato kontrolei ir važiavimo funkcijoms. Pažangios vairuotojo pagalbos sistemos (ADAS) turėtų būti patobulintos, pagerinant aktyvų saugumą, juostos išlaikymą ir magistralės pilotavimo tipo funkcijas, kad Tucson išliktų konkurencingas kompaktinių krosoverių/SUV segmente.

Rinkos pozicionavimas, kainodara ir konkurentai

„Hyundai“ sprendimas prioritetą teikti hibridinėms versijoms gali padidinti Tucson pradinę kainą. Pavyzdžiui, 2025 metų Tucson S su 2,5 l benzininio variklio kaina prasideda maždaug nuo 30 200 USD, hibridinė versija nuo ~35 460 USD, o įkraunama hibridinė — apie 41 225 USD. Jei „Hyundai“ pašalins benzininį bazinį modelį, 2027 metų Tucson pradinė kaina gali priartėti prie dabartinių hibridinių variantų arba būti aukštesnė, dar labiau suderindama jį su konkurentais, kurie taip pat plečia elektrifikuotas parinktis — pavyzdžiui, „Toyota“ artėjanti hibridinė RAV4 serija.

Kaip jis lyginamas

Lyginant su RAV4, Honda CR-V ir kitais kompaktiniais SUV, Tucson stipriosios pusės greičiausiai bus vertė technologiškai, erdvi salono išdėstymas ir stipri hibridinė pasiūla. Galimas Tucson N taip pat galėtų išskirti modelį, įnešdamas sportinį „halo“ efektą, kurio nedaugelis konkurentų šioje klasėje šiuo metu siūlo.

Laikai: kada jis pasirodys?

„Hyundai“ oficialių datų nepatvirtino, tačiau pramonės lūkesčiai nurodo pristatymą kitų metų antroje pusėje, su pirmuoju debiutu Korėjoje prieš kitomis rinkomis. JAV pristatymai greičiausiai prasidės 2027 arba 2028 modelių metams, suteikiant „Hyundai“ laiko užbaigti gamybą ir regionines specifikacijas.

Išvados

2027 metų Hyundai Tucson turėtų būti reikšmingas žingsnis į priekį vienam iš dažnai perkamiausių „Hyundai“ krosoverių: ryškesnis dizainas, technologiškai pažangus salonas su Pleos ir Gleo bei hibridine orientacija variklių strategijoje, galinti įtraukti ir sportišką Tucson N. Nors kai kurie pirkėjai gali pasigesti tradicinio benzininio bazinio variklio, pertvarkymas siekia išlaikyti Tucson konkurencingą – su patobulinta bagažo ir keleivių erdve, modernia informacijos sistema ir efektyvesnėmis variklių galimybėmis.

Šaltinis: motor1

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą