Individualus BMW G 650 GS: tarp streetfighter ir supermoto

Komentarai
Individualus BMW G 650 GS: tarp streetfighter ir supermoto

5 Minutės

Indonezijos individualių motociklų scena nuolat kuria antraštėmis tapinančius projektus, o Balio Treasure Garage — vadovaujama Imanuel Prakoso — yra viena įtakingiausių vardų šiame sąraše. Jų naujausias projektas paima 2013 m. BMW G 650 GS ir paverčia jį vienetiniu kūriniu, kuris stovi idealiai tarp streetfighter ir supermoto. Rezultatas agresyvus, tikslingas ir nepriekaištingai užbaigtas — motociklas, kuris iliustruoja, kodėl Indonezijos metalo gamyba ir individualūs dažymo darbai yra paklausūs visame pasaulyje.

Dizainas ir gamyba

Treasure Garage išardė G 650 GS iki kaulų ir perdarė kėbulą nuo nulio. Transformacijos centre yra rankų darbo tvorelės (trellis) tipo subrėmas, kuris sutrumpina ir susiaurina galinę dalį, dramatiškai pakeisdamas motociklo proporcijas. Prie šio subrėmo priderintos individualios šoninės panelės, o viskas baigiama kompaktišku integruotu uodegos skyriumi su pritaikytu LED galinių žibintų komplektu. Minimalistinis numerio laikiklis ir maži LED posūkiai sutvarko galą, nepertraukdami linijų.

Kėbulas ir stilius

Komanda suformavo kampuotą priekinį gaubtą ir aukštai montuojamą sparną kaip vieną vientisą elementą, kuris apgaubia dvigubą, vienas virš kito išdėstytą LED žibintų grupę — modernus sprendimas, jungiantis tiek supermoto, tiek streetfighter estetiką. Pritaikytas kuro bako uždangalas išplečia motociklo pečius ir perkelia vizualinę masę į priekį, o aštrios šoninės panelės su integruotais posūkiais palaiko skulptūrišką temą. Apačią saugo dėžės formos, rankų darbo pilvo apsauga su tinkleliu oro įsiurbimui, suteikianti papildomo aušinimo ir vizualinio agresyvumo.

Kokpitas ir ergonomika

Treasure Garage paliko G 650 originalią prietaisų skydelį, tačiau pakeitė valdiklius ir sėdėjimo poziciją labiau orientuotai į našumą. Žemai išlenktas ProTaper vairas yra ant po montuojamų pakėlėjų ir derinamas su vairo galų veidrodėliais. Aliuminis greito uždarymo bako dangtelis, pritaikyti dantyti kojos vinukai ir išskirtinė balnelė — su dviem apmušalų tipais ir kontrastinga žalia siūle — užbaigia kokpito atnaujinimus, suteikdami tiek funkcionalumo, tiek estetikos.

Rėmas, stabdžiai ir ratai

Vairavimo savybės buvo vienas pagrindinių akcentų. Originalūs teleskopiniai amortizatoriai buvo pašalinti ir pakeisti inversiniais šakėmis iš Ducati Hypermotard, pagerinusiais priekinio galo standumą ir reakciją. Priekinė stabdžių sistema atnaujinta didelėmis plaukiojančiomis rotorių diskais, apkabintais radialiniais Brembo suportais, kurie pakeitė BMW originalią stabdžių įrangą ir ženkliai pagerino stabdymo efektyvumą.

Taip pat Treasure Garage pakeitė originalius ratus į perstatytus 17 colių žiedus iš Yamaha YZF-R25, įmontuotus su Pirelli Angel GT padangomis — kombinacija, kuri gerina sukibimą ant asfalto ir suteikia motociklui stabilesnį, sportiškesnį charakterį.

Variklis ir išmetimo sistema

G 650 GS vieno cilindro variklis išlieka šio projekto šerdimi, papildytas rankų darbo išmetimo sistema. Šildytomis izoliacinėmis juostomis apvynioti kolektoriai veda į porą Akrapovič duslintuvų, paslėptų po uodega, kas ne tik sutvarko galinį profilį, bet ir pagerina išmetimo garsą bei sumažina svorį. Nors Treasure Garage labiau dėmesio skyrė garsui ir pakavimui nei radikaliam variklio perdarymui, lengvesnė išmetimo sistema ir pakeistas rėmas tikėtina pagerina droselio reagavimą ir realaus važiavimo našumą.

Dažai, apdaila ir vizualus poveikis

Skirtingai nei daugelis statytojų, kurie dažus laiko antriniu dalyku, Treasure Garage daug investavo į apdailą. Ryškiai žalia spalva dominuoja kėbule, kontrastuodama su BMW M įkvėptomis grafikos detalėmis ir gausiais matiniais juodais akcentais, kurie pabrėžia aštrias linijas. Spalvų paletė sustiprina motociklo į priekį pasvirusį, agresyvų stovį ir garantuoja, kad jis išsiskirs tiek parodoje, tiek vingiuotais keliais.

Transporto priemonės specifikacijos (pagrindiniai pakeitimai)

  • Pagrindinis modelis: BMW G 650 GS (2013 m.)
  • Variklis: BMW vieno cilindro (išlaikyta gamyklinė platforma; pritaikyta išmetimo sistema)
  • Subrėmas: Individualus tvorelės tipo subrėmas su rankų darbo šoninėmis panelėmis
  • Priekinė pakaba: inversinės šakės iš Ducati Hypermotard
  • Stabdžiai: dideli plaukiojantys priekiniai diskai su radialiniais Brembo suportais
  • Ratai/padangos: 17 colių Yamaha YZF-R25 ratai su Pirelli Angel GT padangomis
  • Išmetimas: rankų darbo kolektoriai su Akrapovič duslintuvais
  • Kokpitas: žemas ProTaper vairas, aftermarket pakėlėjai, vairo galų veidrodėliai
  • Apšvietimas: pritaikyti LED priekiniai žibintai ir LED galinių žibintų komplektas
  • Pastabios apdailos: individualūs žali dažai, BMW M spalvinės grafikos, matiniai juodi akcentai

Vairavimo charakteris ir našumas

Nors šis G 650 GS neužsiima galios rekordų siekimu, lengvesnis kėbulas, atnaujinta pakaba ir stabdžių komponentai sukuria vikresnį, pasitikėjimą keliančią važiavimo patirtį. Hypermotard šakės pagerina priekinio galo pojūtį ir stabilumą stabdant į posūkius, o Brembo suportai su didesniais diskais suteikia realią stabdymo kontrolę. Akrapovič duslintuvai ir šildytos kolektoriai praturtina vieno cilindro garso charakterį ir sumažina bendrą išmetimo masę.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Treasure Garage projekto tikslinė auditorija — entuziastai, norintys individualaus, gatvei praktiško motociklo su supermoto vikrumu ir streetfighter agresija. Lyginant su specialiai statytais supermoto modeliais, ši pertvarka išlaiko G 650 GS vertikalų sėdėjimą ir ilgesnę važiuoklės eigą, tuo pačiu suteikdama aštresnį valdymą ir sportiškesnį siluetą. Prieš modernius naked motociklus ji pasiūlo išskirtinį, rankų darbo patrauklumą ir meistriškumą, ko masiškai gaminami modeliai negali atkartoti.

Išvados

Šis Treasure Garage sukurtas BMW G 650 GS yra įtaigus šiuolaikinės motociklų individualizacijos pavyzdys: techninis metalo apdirbimas, apgalvotai parinktos našumo dalys ir ryški vizualinė tapatybė. Jis kelia standartus tam, kuo gali tapti kompaktiška vieno cilindro platforma, kai meistriškas dirbtuvė sujungia supermoto geometriją su streetfighter charakteriu. Rinkdamiesi unikalų, aukštos kokybės projektą, kuris tiek puikiai atrodo, tiek gerai važiuoja, šis Beemer išsiskiria.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai