Kitos kartos Hyundai Tucson (NX5): kampuotas dizainas, elektrifikacija ir Pleos OS

Kitos kartos Hyundai Tucson (NX5): kampuotas dizainas, elektrifikacija ir Pleos OS

0 Komentarai Tadas Jankauskas

5 Minutės

Kitos kartos Tucson (NX5): drąsus, kampuotas ir technologijomis pažengęs

Viduje žinomas kaip NX5, „Hyundai“ kitos kartos Tucson ryškiai pasisuka link kampuotumo — dalį ankstesnių modelių suapvalintų formų keičiant kvadratiškesne, tikslingesne siluete. Ankstyvi prototipai, pastebėti bandymuose karštu oru Europoje, atskleidžia dizainą, aiškiai įkvėptą didesnio Santa Fe: vertikali nosis ir galas, ryškesnės kėbulo briaunos ir perdirbti veidrodėlių korpusai, pabrėžiantys bendrą kampuotą estetiką.

Dizainas ir išorinės detalės

Stipriai maskuoti bandyminiai egzemplioriai atskleidžia Tucson, siekiantį dominuoti kelyje. Vertikali priekinė dalis ir akcentuotas galas suteikia kompaktiškam SUV raumeningesnę, ekspedicijoms pasirengusią stovą, palyginti su minkštesnėmis praeito modelio linijomis. Šoniniai veidrodėliai atrodo kampuotesni, papildydami geometrinę temą. Gamybinius ketinimus šių prototipų atskleidžia ir Nexen padangų naudojimas — protingas sprendimas, atsižvelgiant į „Hyundai“ Pietų Korėjos ištakas; Nexen Tire Corporation (anksčiau Woosung ir Heung-A Tire) kartu su Kumho ir Hankook užima vietą šalies padangų rinkoje.

Matmenys ir ratų bazės variantai

Pranešama, kad „Hyundai“ planuoja du ratų bazės ilginius skirtingoms rinkoms: ilgesnį 2 800 mm (110,2 colio) variantą ir šiek tiek trumpesnį 2 750 mm (108,3 colio) – pastarasis numatomas Europai. Siūlymas dviejų ratų bazės variantų gali pagerinti salono išdėstymo lankstumą — ilgesnė galinė koja suteiktų daugiau vietos kojoms rinkoms, kurios teikia prioritetą keleivių komfortui, o truputį trumpesnė bazė būtų patogesnė tankesniuose miesto aplinkose.

Varikliai, našumas ir elektrifikacijos strategija

Spėjama, kad „Hyundai“ nukreips Tucson variklių asortimentą link elektrifikacijos. Vietoje to, kad toliau išlaikytų vien degimu varomus variantus visose rinkose, artėjančio modelio akcentas greičiausiai bus hibridiniai ir įkeliami hibridiniai (PHEV) sprendimai. Ilgiausio nuotolio Tucson PHEV tikslas – maždaug 100 km (62 mylios) vien elektriniu režimu pagal WLTP ciklą — tai reikšmingas pagerėjimas, palyginti su dabartinės kartos maždaug 70 km (44 mylių) WLTP rodikliu tam tikrose Europos specifikacijose.

Šis poslinkis dera su griežtėjančiomis ES emisijų taisyklėmis, įskaitant artėjantį Euro 7 reglamentą, ir su augančiu elektrifikuotų automobilių pardavimu ES ir JK, kurie sumažino dyzelinių modelių paklausą. Tikimasi, kad „Hyundai“ sureguliuos hibridines sistemas taip, kad jos sklandžiai integruotųsi su šasi, užtikrindamos efektyvų realaus pasaulio degalų naudojimą ir konkurencingus bendrai sistemai skirtus galingumus tipinėms kompaktiško SUV užduotims.

Vairuotojo pagalba ir autonomija

Tikimasi, kad NX5 taip pat atnaujins vairuotojo pagalbos sistemas iki 2.5 lygio (dar vadinamo 2+), pagerindamas kelionių greitkeliais patogumą su sąlyginiais be rankų režimais tam tikrose situacijose. Reikėtų tikėtis patobulinto adaptyvaus kruizo, eismo juostos centravimo patobulinimų ir sudėtingesnės jutiklių sintezės, palaikančios šias pusiau autonomines funkcijas.

Infotainmentas: Hyundai Pleos OS ir Gleo

Viena reikšmingesnių interjero naujovių yra „Hyundai Pleos OS“ atsiradimas — moderni operacinė sistema su dirbtinio intelekto funkcijomis. Pleos, kaip pranešama, pateiks plačią 16:9 ekraną su išmaniojo telefono tipo sąsaja, integruota programėlių parduotuve ir konversaciniu DI. Balsu valdoma asistentė Gleo, manoma, gebės vykdyti sudėtingesnes pramogų sistemos komandas, reguliuoti klimato kontrolę ir netgi atlikti palydovinę navigaciją natūralia kalba — taip Tucson pozicionuojamas kaip technologijomis pažengęs kompaktiškas SUV savo segmente.

Rinkos pozicionavimas, pardavimų svarba ir konkurentų palyginimai

Tucson išlieka „Hyundai“ pasauliniu bestseleriu ir svarbiu modeliu gamintojo asortimente. 2024 m. „Hyundai“ pristatė 4,14 mln. automobilių visame pasaulyje, iš kurių 836 802 pardavimai buvo Jungtinėse Valstijose. Paties Tucsono dalis sudarė 206 126 pristatymus — gerokai daugiau nei Elantra su 136 698 — todėl šis perprojektavimas yra strateginis prioritetas.

Kadangi konkurentai aktyviai žengia į elektrifikuotų kompaktiškų SUV ir įkeltų krosoverių segmentus, „Hyundai“ negali nuvertinti poreikio subalansuoti klientų pageidavimus dėl tradicinių degimo variantų su verslo būtinybe elektrifikuotis. Naująjį Tucson vertins ne tik pagal stilių ir technologijas, bet ir pagal tai, kaip efektyviai jis atitinka degalų sąnaudų lūkesčius, elektrinio nuotolio tikslus ir vairuotojo pagalbos sistemos naudotojimo patogumą lyginant su konkurentais kompaktiškų SUV rinkoje.

Specifikacijų apžvalga (laukta)

  • Modelio kodas: NX5 (kitos kartos Tucson)
  • Ratų bazės variantai: 2 800 mm ir 2 750 mm (priklausomai nuo rinkos)
  • Pagrindiniai agregatai: hibridiniai ir įkeliami hibridiniai (PHEV); vien degimo varikliai greičiausiai mažinami arba palaipsniui atsisakoma daugelyje rinkų
  • Tikslinis PHEV WLTP elektrinis nuotolis: ~100 km (62 mylios)
  • Infotainmentas: Pleos OS, 16:9 ekranas, DI asistentė Gleo, programėlių parduotuvė
  • Vairuotojo pagalba: 2.5 lygis (2+), be rankų funkcijos tam tikromis sąlygomis

Išvada

Planuojamas pasirodyti 2026 modelių metais ir tikimasi paleisti 2026 m. trečiąjį ketvirtį, NX5 Tucson žymi drąsų stilistinį ir technologinį posūkį „Hyundai“. Su kampuotesne išvaizda, didesniu dėmesiu elektrifikacijai, pažangiomis vairuotojo pagalbos sistemomis ir Pleos OS su Gleo, Tucson siekia išlikti konkurencingas sparčiai besivystančiame kompaktiškų SUV segmente. Atsižvelgiant į jo išskirtinę vaidmenį „Hyundai“ pasauliniuose pardavimuose, lažybos yra didelės: įmonė turi šį perprojektavimą įgyvendinti taip, kad jis atitiktų lūkesčius dizaino, efektyvumo, technologijų ir rinkos atitikimo srityse.

Šaltinis: autoevolution

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą