2026 Chevrolet Corvette: kainos, technologijų atnaujinimai ir ZR1X apžvalga

2026 Chevrolet Corvette: kainos, technologijų atnaujinimai ir ZR1X apžvalga

0 Komentarai Tadas Jankauskas

5 Minutės

Aštuntosios kartos Chevrolet Corvette žengia į 2026 metų modelio sezoną su reikšmingais technologiniais ir salono atnaujinimais — ir ant horizonto matomas naujas itin aukštos klasės ZR1X. Chevrolet internetinis konfigūratorius jau veikia daugumai komplektacijų, atskleidžiant atnaujintas kainas ir specifikacijas Stingray, E-Ray hibridui, Z06 ir ZR1, tuo tarpu ZR1X parinktys ir pilnas kainoraštis konfigūracijos įrankyje iki 2025 m. rugsėjo lieka neįtraukti.

Kainos ir komplektacijų apžvalga

Pagrindinė galia ir pristatymo mokestis

Įėjimo lygio Stingray — varomas 6,2 l mažojo bloko V8, duodančio apie 490–495 AG — dabar prasideda nuo 70 000 USD, nepriskaičiavus Chevrolet 1 995 USD pristatymo mokesčio, taikomo visai gamai, įskaitant 1 064 AG ZR1. Stingray bazinė komplektacija žymima kaip 1LT, o kitos našumo versijos prasideda nuo 1LZ specifikacijos.

Vidurinis segmentas ir trasai skirtos versijos

Aukštesnėje klasėje E-Ray hibridas sujungia Stingray 6,2 l V8 su priekyje įmontuotu elektriniu pavaros moduliu, sukurdami kombinuotą elektrinį-hibridinį našumo paketą, kurio kaina — 108 600 USD kupė ir 115 600 USD kabrioletui. Trasai orientuotas Z06 kainuoja 117 700 USD (kupė) arba 124 700 USD (kabrioletas) pirkėjams, kurie prioritetą teikia aukštų sūkių atmosferinei galiai ir specialiai sureguliuotai važiuoklei.

Aukščiausios klasės kainodara

Kadangi ZR1 kilęs iš Z06 platformos, jis turi priemoką: Chevrolet konfigūratoriaus "build & price" rodomas rekomenduojamas mažmeninis kainos lygis (MSRP) — 180 400 USD kupė ir 190 400 USD kabrioleto (bazė 1LZ). Su visomis parinktimis ir pristatymu — Chevrolet siūlo pristatymą Nacionaliniame Corvette muziejuje — aukščiausios spec. ZR1 konfigūracijos gali siekti vidutiniškai apie 250 000 USD. Hibridizuotas našumo giminaitis ZR1X tikimasi, kad prasidės nuo 205 400 USD bazinės 1LZ kupės, o kabrioletas nurodytas 215 400 USD; 1LZ ir aukštesnės 3LZ komplektacijos turėtų pasirodyti konfigūracijoje iki 2025 m. pabaigos.

Technologijos ir salono atnaujinimai

Chevrolet 2026 metams sutelkė dėmesį į skaitmeninius sprendimus ir vairuotojo patirtį. Kontroversiška mygtukų siena buvo panaikinta, centrinis konsolė tapo švaresnė, o vietoj ankstesnio sukamo valdiklio įdiegtas svirtinis pavarų pasirinkiklis. Infotainment ir prietaisų skydelis gavo didelius patobulinimus: 14,0 colio centrinis jutiklinis ekranas, 12,7 colio skaitmeninis prietaisų rinkinys ir 6,6 colio pagalbinis jutiklinis ekranas, sumontuotas kairėje vairo pusėje, leidžiantis greitai pasiekti kelionės duomenis, head-up display nustatymus ir traukos valdymą.

Pagalbinis ekranas yra vairuotojo konfigūruojamas, naudingas telemetrijai ir našumo nustatymams, o naujas PTM Pro važiavimo režimas leidžia visiškai išjungti traukos ir stabilumo kontrolę trasos dienoms ar energingam vairavimui — taip Corvette tampa labiau pritaikomas tiek entuziastams, tiek profesionalams.

Eksterjeras, medžiagos ir našumo technika

Dauguma C8 eksterjero linijų išliko, tačiau paletę papildė naujos dažų parinktys — Roswell Green Metallic ir Blade Silver — bei atnaujintos centrinės juostos lipdukai. Gamykliškai montuojamas elektrochrominis stiklinių stogo skydelis dabar siūlomas 2026 m.; dėl specialios laidų sekos jo negalima sumontuoti į 2025 m. ir senesnius automobilius. Našumo pusėje ZR1 ZTK Performance paketas dabar apima patobulintus 10 stūmoklių priekyje ir 6 stūmoklių gale stabdžių suportus, gerinančius terminį pajėgumą ir stabdymo jėgą.

Palyginimai, privalumai ir rinkos reikšmė

Iš technologijų ir našumo perspektyvos 2026 m. Corvette sumažina atotrūkį tarp tradicinių superautomobilių ir prieinamų Amerikos sportinių automobilių. E-Ray hibridas parodo Chevrolet įsipareigojimą elektrifikuotai galiai, tuo tarpu ZR1 ir žadimas ZR1X stumia ribas tiek variklio, tiek stabdžių srityse. Pirkėjams, kurie ieško pažangios informacijos ir pramogų sistemos, konfigūruojamų vairuotojo ekranų ir trasai tinkamų sistemų, tokių kaip PTM Pro, 2026 Corvette gamą galima vertinti kaip konkurencingą Europos varžovams — ypač atsižvelgiant į įvairias komplektacijas, papildomas parinktis ir sustiprintą skaitmeninę architektūrą.

Naudojimo atvejai

  • Kasdienis automobilis su pažangia infotainment sistema ir komforto parinktimis: Stingray arba E-Ray.
  • Retkarčiais į trasą norintis entuziastas: Z06 su našumo paketais ir PTM Pro išjungtu režimu.
  • Skirtas išskirtiniam našumui ar kolekcionavimui: ZR1 arba artėjantis ZR1X su ZTK patobulinimais ir muziejaus pristatymu.

Apskritai 2026 Corvette gamą jungia moderni automobilio skaitmeninė įranga, hibridiniai eksperimentai ir rimta trasos technika, leidžianti Chevrolet išlikti konkurencingam tiek našumo, tiek technologijų srityse.

Šaltinis: autoevolution

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą