4 Minutės
Toyota Corolla — daugiau nei šešiasdešimt metų patikimas kompaktiškų sedanų atstovas — pasirodė internete atnaujinta forma gerokai anksčiau nei oficialus pristatymas. 2025 m. faceliftingas, skirtas daugiausia Azijos rinkoms, pritaiko Toyota naujausias dizaino gaires Corolla gamai ir ruošia modelį geriau konkuruoti rinkoje, kuri vis labiau krypsta į visureigius ir elektrifikuotus automobilius.
Iš kur atsirado vaizdai
Atnaujinta Corolla skirtai Kinijai pirmą kartą pasirodė Pramonės ir informacijos technologijų ministerijos (MIIT) duomenų bazėje — dažnas ankstyvas pastebėjimas automobiliams, skirties Kinijos rinkai. Nutekintos nuotraukos pabrėžia modernizuotą priekį ir padalytų žibintų išdėstymą, kuris primena neseniai matytus Toyota sprendimus, tokius kaip Prius ir RAV4.

Išoriniai dizaino pakeitimai
Pastebimiausias vizualinis atnaujinimas — padalytų žibintų konfigūracija: viršutinė C formos dalis su tęstine LED juosta per centrinę dalį ir pagrindinės aukštų/žemų spindulių jungtys montuotos žemai ant borto kraštų, kiekviena akcentuota juodos spalvos apdaila. Apačioje tamsesnė horizontali grotelė ir ryškesnis priekinis spoileris suteikia Corolla sportiškesnę, labiau prispaustą išvaizdą. Gale žibintai turi naują vidinę struktūrą ir sujungti pilno pločio šviesos juosta, suteikiančia modernų akcentą. Šoninis profilio pakeitimas yra subtilus ir daugiausia apsiriboja naujų ratlankių dizainu.
Dizaino akcentai
- Padalytų žibintų išdėstymas su LED parašu
- Tamsi horizontali grotelė ir didesnis priekinis spoileris
- Pilno pločio apšviesta galinė juosta ir pertvarkyta žibintų vidinė struktūra
- Minimalūs šoninio profilio pakeitimai; atnaujinti aliumininiai ratlankiai

Pavaros ir našumas
Kinijos rinkai atnaujinta Corolla išlaiko dvi pavaros parinktis. Hibridinis variantas sujungia 1,8 l benzinį variklį, generuojantį 98 AG (99 PS), su nikeliu-kobaltu-manganų baterijų paketu. Toyota nurodo, kad ši Corolla HEV gali pasiekti apie 99 mylių per val. (160 km/val.) maksimalų greitį ir pasižymi įspūdingai mažu degalų sąnaudų rodikliu — 4,13 l/100 km (maždaug 57 mpg). Tik benzininė versija naudoja 2,0 l variklį, kuris generuoja 169 AG (171 PS) ir gali pasiekti apie 112 mylių per val. (180 km/val.).
Rinkos pozicionavimas ir kaina
Atnaujinta Corolla pirmiausia debiutuos Kinijoje ir Japonijoje, o JAV pristatymas numatomas kitais metais, su nedideliais rinkai pritaikytais pakeitimais. JAV Corolla išlieka prieinamu kompaktišku sedanu — dabartinis modelis prasideda nuo 22 725 USD; tikėtina, kad faceliftingas atsiras su nedideliu kainos padidėjimu, atspindinčiu atnaujinimus ir naują technologiją.

Pardavimai, konkurencija ir aktualumas
Corolla buvo viena iš daugiausiai parduotų modelių pasaulyje — 2024 m. pardavus daugiau nei 1 milijoną vienetų — tačiau automobilių rinka keičiasi. JAV Toyota pardavė 232 908 Corollas 2024 m. (nedidelis 0,23 % metinis augimas). 2025 m. viduryje JAV pardavimai sumažėjo iki 120 052 vienetų, tai maždaug 1,6 % mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2024 m., atspindint vartotojų augantį susidomėjimą visureigiais ir elektriniais automobiliais.
Kaip jis atrodo konkurencinėje aplinkoje
- 2024 m. JAV konkurentai apėmė Toyota Camry (309 875 vienetų) ir Honda Civic (242 005 vienetų).
- Visame pasaulyje Corolla išliko vienu geriausiai parduodamų modelių, bet ją aplenkė Tesla Model Y, rodantis perėjimą prie elektrinių transporto priemonių.

Pabaigos mintys
Corolla faceliftingas atneša šiuolaikišką dizainą ir saikingus mechaninius patobulinimus, kurie turėtų padėti kompaktiškam sedanui išlikti konkurencingam rinkose, kuriose vis dar vertinamas degalų taupymas, patikimumas ir mažos eksploatacinės sąnaudos. Su atnaujinta apšvietimo sistema, pakoreguotomis priekinėmis ir galinėmis fasadomis bei efektyvia hibridine įranga, Corolla toliau trauks pirkėjus, ieškančius vertės, praktiškumo ir patikrintos Toyota inžinerijos. Tikėtina, kad JAV modelis pasirodys kitais metais, kur jis konkuruos kaina, efektyvumu ir prekės ženklo patikimumu tiek su vidaus modeliais, tiek su sparčiai augančiais krosoverių ir elektrinių automobilių segmentais.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai