3 Minutės
Virtualus „faceliftas“: susipažinkite su įsivaizduojamu 2027 m. Hyundai Santa Fe
Nauja skaitmeninė vizualizacija iš Digimods Design įsivaizduoja atnaujintą Hyundai Santa Fe 2027 modelio metams Jungtinėse Valstijose. Prieš džiugiai tikintis naujų salonų atsargų, verta paminėti, kad tai yra grynai CGI projektas — meninė interpretacija, o ne oficialus Hyundai atnaujinimas. Vis dėlto renderis pateikia įtikinamą vaizdą, kaip subtilus ciklo peržiūros atnaujinimas galėtų modernizuoti penktos kartos Santa Fe.
Išorės dizaino akcentai
Priekyje įsivaizduojamas Santa Fe gauna perdarytą priekį su pakeistomis LED dienos šviesomis, kurios nebeformuoja įprasto „H“ motyvo. Pikselių šviesos juosta vizualiai sujungia DRL, o pagrindinės žibintų grupės stovi šalia padidintos grotelės. Žemesnė registracijos numerio vieta ir pertvarkytas priekinis buferio įleidimas toliau skiria renderį nuo 2026 m. gamybos Santa Fe.
Šonuose pakeitimai minimalūs — būdinga daugeliui faceliftų — todėl siluetas ir juodi apvadai išlieka nuo dabartinio modelio. Dramatiškiausi pakeitimai matomi gale: menininkas pakeitė horizontalius galinius žibintus į vertikalias grupes, suteikė bagažinės durelėms įdubusią vietą numeriui ir suformavo prabangesnio vaizdo galinį buferį, kurį kai kurie stebėtojai palygino su Cadillac Escalade smulkėmis detalėmis.

Įdomu, kad renderis pašalino „Santa Fe“ ir „Hyundai“ ženklelius nuo bagažinės durelių. Rato dizainai atspindi tikrą automobilį, o koncepcija buvo parodyta keliuose dažų variantuose, leidžiančiu greitai pasirinkti mėgstamiausią vizualinį variantą.
Transporto priemonės specifikacijos ir našumas
Iš tiesų Santa Fe JAV yra 2026 modelio metų, o Hyundai dabartinėje gamoje daugiausia naudoja 2,5 l keturių cilindrų variklį, kuriame išvystoma 277 AG. Taip pat yra hibridinė versija su elektrifikuotu 1,6 l keturių cilindrų varikliu, kuris generuoja maždaug 231 AG. Šios pavaros gerai suderintos kasdieniam naudojimui ir pasiūlo konkurencingą degalų ekonomiškumą vidutinio dydžio visureigių segmente.
Aprangos lygiai, kainodara ir rinkos pozicionavimas
2026 m. Santa Fe siūlomas SE, SEL, XRT, Limited ir Calligraphy komplektacijose. JAV kainos prasideda nuo 34 800 USD už bazinį benzininį modelį (neįskaičiuojant paskirstymo išlaidų). Vidurinės klasės SEL, XRT ir Limited komplektacijos prasideda maždaug nuo 37 340, 41 790 ir 44 350 USD, o aukščiausios Calligraphy komplektacijos rekomenduojama mažmeninė kaina yra apie 47 350 USD. Hibridiniai modeliai prasideda maždaug nuo 36 150 USD už SE, 38 440 USD už SEL, 45 450 USD už Limited ir 48 450 USD už Calligraphy.

Kaip renderis 2027 Santa Fe palyginamas su realybe ir konkurentais
Kaip renderis, 2027 koncepcija yra stiliaus eksperimentas, kuris pabrėžia potencialias nuorodas, kurias Hyundai galėtų pritaikyti — aštresnę apšvietimo grafiką, ryškesnes groteles ir prabangesnį galinį sprendimą. Rinkoje Santa Fe konkuruoja su Toyota Highlander, Honda Passport ir Kia Sorento (jos korporaciniu artimu). Hyundai dabartiniai privalumai — vertę orientuota komplektacijų struktūra, konkurencingos pavaros ir patrauklus funkcionalumas — išlieka aktualūs tiek gamybai paruoštam automobiliui, tiek tik dizainerio vizijai.

Galutinė mintis pirkėjams ir entuziastams
Nors Digimods Design renderis nėra Hyundai pranešimas, jis suteikia naudingą įžvalgą, kaip nedideli dizaino pakeitimai gali pakeisti modelio charakterį. Šiandien svarstantys apie Santa Fe ras subalansuotą vidutinio dydžio visureigį su įprastinėmis ir hibridinėmis pavaromis bei plačiu komplektacijų ir kainų pasirinkimu. Entuziastai ir dizaino gerbėjai tuo tarpu gali įvertinti, kaip kuklūs pokyčiai — LED parašai, grotelių detalės ir galinių žibintų orientacija — gali stumti Santa Fe link prabangesnės išvaizdos hipotetiniame 2027 metų atnaujinime.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai