Bugatti Brouillard: vienetinė W16 ikona Europoje pristatoma

Bugatti Brouillard: vienetinė W16 ikona Europoje pristatoma

0 Komentarai

4 Minutės

Bugatti Brouillard atvyksta į Europą po debiuto Montereyje

Vientinis Bugatti Brouillard, kuris praėjusį mėnesį viešai debiutavo Monterey Car Week Kalifornijoje, oficialiai atvyko į Europą. Šis Molsheim'e gimęs hiperautomobilis buvo pristatytas Senojo žemyno renginyje Wheels Marienwaerdt Nyderlanduose, kur jis prisijungė prie daugiau nei 30 vertingų Perridon kolekcijos automobilių. Tarp šio kruopščiai atrinkto fono Brouillard patraukė dėmesį formuotais aerodinaminiais kėbulo elementais ir ryškia žalia apdaila.

Individuali šiuolaikinės ikonos atgaiva

Brouillard iš esmės yra fiksuoto stogo, labai individualizuota Bugatti riboto W16 Mistral interpretacija. Jis naudoja tą pačią W16 architektūrą, kurią iš pradžių sukūrė Chiron modeliui ir kurią dalijasi Centodieci, Divo, Bolide ir Mistral. Ši kilmė paverčia Brouillard sąmoningu vienetiniu ankstesnės kartos Bugatti flagmano hiperautomobilio atkūrimu, tuo pačiu išlaikant ištikimybę mechaniniam varikliui, dėl kurio šeima išgarsėjo.

Po galine dalimi slepiasi legendinis 8,0 litro W16 variklis su keturiais turbokompresoriais. Bugatti vertina Brouillard galios rodiklį maždaug 1 600 metrinės arklio galios, kas atitinka maždaug 1 577 bhp arba 1 177 kW. Šis agregatas išlieka vienu labiausiai aptarinėjamų variklių hiperautomobilių pasaulyje ir gali žymėti eros pabaigą, kai Bugatti pereina prie elektrifikuotų pavarų.

Dizaino detalės ir žirgų pagerbimas

Bugatti įpynė į Brouillard stilistinius akcentus, nuorodančius į Ettore Bugatti ir markės istoriją. Išskirtinės detalės: didelės pasagos formos grotelių, sparnuose sumontuoti LED žibintai su papildomais aušinimo kanalais, išryškinti C formos šoniniai įsiurbimai, agresyvios galinių sparnų iškilės, X formos LED galiniai žibintai, integruotas ducktail spoileris ir keturi išmetimo vamzdžiai, panašūs į Chiron Super Sport. Salone subtilūs žirgų motyvai matomi kaip siuvinėti arklio piešiniai ant sėdynių atlošų ir durų apdailos, o rankų darbo arklio Brouillard skulptūra stovi po stiklu ant pavarų jungiklio, suteikdama salonui išskirtinį meistriškumo ženklą.

Pagrindinės savybės:

  • Važiuoklė: W16 pagrindu sukurta platforma, bendrinama su Chiron šeima
  • Variklis: 8,0 l W16, keturių turbų, ~1 600 metrinių AG (1 577 bhp / 1 177 kW)
  • Unikalios savybės: fiksuoto stogo kėbulas, individuali salonų siuvinėjimai ir skulptūra, charakteristinės pasagos grotelių

Kur Brouillard dera Bugatti gamoje

Brouillard pasirodo kaip vienetinis kolekcinis eksponatas netoli Bugatti W16 eros pabaigos. Gamintojas jau pranešė apie pereinamąjį žingsnį link hibridinių ir elektrifikuotų hiperautomobilių, kuriame ryškiausias pavyzdys yra Tourbillon. Naujas flagmanas keičia W16 į Cosworth suprojektuotą, natūraliai įsiurbiamą 8,3 l V16 variklį, kuriam padeda trys elektriniai varikliai. Vien tik Tourbillon vidaus degimo variklis išvysto apie 986 bhp ir 900 Nm sukimo momento, o bendra sistemos galia siekia maždaug 1 775 bhp. Deklaruojami Tourbillon dinaminiai rodikliai įspūdingi: 0–100 km/h per 2,0 s, 0–200 km/h per 5,0 s, 0–300 km/h per 10,0 s, ribotas maksimalus greitis 445 km/h (276 mph) su Speed Key ir apie 60 km (37 mylių) elektrinis nuotolis pagal WLTP ciklą.

Rinkos pozicionavimas ir galutinės mintys

Kaip individualus vienetinis kūrinys, Brouillard skirtas kolekcionieriams, kurie nori išskirtinio Bugatti istorijos pavyzdžio, derinančio neabejotiną W16 teatrališkumą su unikaliomis karoserijos dirbinių detalėmis. Jo atvykimas į Europą ir dalyvavimas renginiuose, tokiuose kaip Wheels Marienwaerdt, sustiprina Bugatti strategiją tiesiogiai pristatyti riboto leidimo ir vienetinius modelius klientams ir kolekcionieriams.

Citata: "Brouillard jungia Bugatti praeitį ir ateitį — švenčia W16, kol marka ruošiasi elektrifikuotam kitam etapui."

Entuziastams, sekantiems hiperautomobilių raidos tendencijas, Brouillard yra tiek meistriškumo deklaracija, tiek paskutinis to paties vieno iš labiausiai išskirtinių automobilių istorijos variklių pagarbos aktas.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą