4 Minutės
Kitas Wrangler: renderiai susitinka su realybe
Stellantis ir Jeep stovi kryžkelėje. Pastarieji pardavimų rodikliai verčia platesnę grupę ieškoti impulsų, tačiau Jeep gaminių linija vis dar turi tvirtą prestižą visureigių ir bekelės segmentuose. Pramonės leidiniai jau aiškinasi Wrangler ateitį, nes dabartinė JL karta, pristatyta 2018 m., artėja prie pakeitimo. MotorTrend nutekėjimas ir skaitmeninio artista Andrei Avarvarii spekuliaciniai CGI darbai atgaivino diskusijas apie tai, kaip galėtų atrodyti 2029 m. Wrangler ir kokias pavaros sistemas jis galėtų turėti.
Dizaino peržiūra: modernūs klasikinių formų sprendimai
Neoficialus Avarvarii „Bright Silver" renderis išlaiko Wrangler būdingą kampuotą siluetą, tuo pačiu patikslindamas detales, kad automobilis atrodytų šiuolaikiškai. Koncepcija pagarbiai nuorodą į Wrangler istoriją — ypač YJ kvadratinius žibintus iš 1987 m. — ir kartu derina šį retro akcentą su tvarkingesniais buferiais, perinterpretuota septynių grotelių koncepcija ir glaustesnėmis plokštumomis.
Pagrindiniai stiliaus elementai, kuriuos verta stebėti
- Išlaikytas tvirtas, vertikalus profilius, kad būtų išsaugotas bekelės įspūdis.
- Kvadratinio tipo žibintų tema kaip retro nuoroda į ankstyvuosius YJ modelius.
- Paprastesni buferių ir grotelių sprendimai, suteikiantys modernesnį priekinį vaizdą.
- Išsaugoma nuimamo stogo galimybė ir klasikinės Wrangler proporcijos.
Pats Avarvarii atsidūrė tik prievidingai optimistiškas dėl koncepcijos tikslumo; vis dėlto renderis pateikia tikėtiną vizualinę kryptį, kuri subalansuoja paveldėjimo ženklus su šiuolaikinėmis dizaino tendencijomis. Tai demonstruoja, kaip Jeep galėtų vystyti Wrangler stilių neišduodamas pažįstamo silueto, kurio tikisi pirkėjai.

Pavaros sistemos: hibridai, EREV ir tiesus šešių cilindrų grįžimas
Vienas įdomesnių išvadų iš pastarųjų spėlionių yra Jeep tikėtinas daugiakryptis požiūris į varomuosius agregatus. Vietoje greito pereinamo prie vien tik baterijomis varomo Wrangler, šaltiniai teigia, kad Jeep sieks elektrifikuotų sprendimų, kurie išlaikytų nuvažiuojamą atstumą ir bekelės galimybes.
Numatoma pavarų asortimentas apima:
- 4xe įkrovimus leidžiančias hibridines versijas, remiantis esama Wrangler PHEV architektūra.
- Nuvažiuojamumo pailgintą elektrinį automobilį (EREV), derinantį elektrinį variklį su mažu benzininiu generatoriumi, kad būtų pratęstas nuvažiuojamas atstumas ilguose keliuose ir trasose.
- Galimą Hurricane dvigubo turbokompresoriaus 3,0 l tiesų šešių cilindrų variklio grąžinimą, atgaivinantį Jeep šešiakampį tradiciją ir pasiūlantį našumo orientuotą vidaus degimo pasirinkimą.

Toks mišinys suteiktų pirkėjams pasirinkimą tarp geresnio efektyvumo, ilgesnio vien elektra nuvažiuojamo atstumo miesto sąlygomis ir galingo tiesaus šešių cilindrų variklio tempimui bei intensyviam bekelės darbui. Svarbu, kad EREV sprendimas galėtų apeiti kai kurias grynųjų BEV sistemų ribas atokiose bekelės vietovėse, kur įkrovimo infrastruktūra yra ribota.
Architektūra, gebėjimai ir kėbulo variantai
Tikėkitės, kad Wrangler išliks ištikimas savo pagrindinei mechaninei architektūrai. Pranešimai rodo, kad išliks tradicinė rėminė konstrukcija (body-on-frame), gyvas galinis tiltas, tvirtos bekelės detalės ir įprastas dviejų bei keturių durų asortimentas, kartu su minkštais ir kietais stogais. Modernios multimedijos sistemos, vairuotojo pagalbinės priemonės ir saugumo technologijos turėtų būti integruotos neiškreipiant Wrangler utilitarinių šaknų.
Rinkodaros pozicionavimas greičiausiai akcentuos gebėjimus pirmiausia, o technologijas ir elektrifikuotus variklius pateiks kaip papildomą privalumą. Toks požiūris siekia išlaikyti Wrangler patrauklumą tradiciniams pirkėjams ir tuo pačiu pritraukti ekologiškai mąstančius vartotojus, ieškančius pajėgių visureigių su mažesnėmis emisijomis.

Kainodara ir laikas
Rinkos šnabždesiai rodo pavasario 2029 m. pardavimų langą ir pradinę kainą maždaug 37 000 USD už bazinius modelius. Šie skaičiai turėtų būti vertinami kaip ankstyvos prognozės; oficialios specifikacijos, komplektacijos ir kainodara bus atskleisti arčiau Jeep gamybos pristatymo.
Ką tai reiškia Jeep
Jeep atveju kitas Wrangler modelis yra daugiau nei dizaino pratimai. Tai strateginis testas, kaip sujungti paveldą, gebėjimus ir elektrifikaciją taip, kad būtų palaikomas rinkos impulsas. Jei Jeep pavyks pasiūlyti tikrą bekelės pajėgumą kartu su efektyviomis pavaromis, tokiomis kaip 4xe ir EREV, Wrangler galėtų išlikti pagrindiniu prekės ženklo stulpeliu per kitą dešimtmetį.
Pagrindiniai akcentai:
- CGI renderiai rodo pagarbų vystymą, o ne visišką pertvarkymą.
- Keletas elektrifikuotų pavarų variantų gali išplėsti patrauklumą neaukojant gebėjimų.
- Pagrindinė architektūra ir nuimamo stogo universalumas tikėtina liks nepakitę.
Ar galutinis gamybinis Wrangler atkartos kūrybinius renderius, ar seks kitokiu keliu, šis dizaino užuominų, tikėtinų pavarų variantų ir rinkos konteksto mišinys suteikia naudingą peržiūrą to, kas gali būti laukiamo 2029 m. modelio esmė.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai