4 Minutės
Virtuali vizualizacija atgaivina Celica susidomėjimą
Nauja gerbėjų vizualizacija, vaizduojanti atgimusią Toyota GR Celica, sklinda internete ir parodo, kaip ikoniškas modelio vardas galėtų sugrįžti kaip prieinamas vidurio variklio sportinis automobilis. Šią vizualizaciją sukūrė menininkas Evren Ozgun (Spy Sketch) ir paskelbė "YouTube"; ji sujungia klasikinę Celica proporciją su Toyota dabartine dizaino kalba — įskaitant bZ įkvėptą priekio apdailą — ir kuria kompaktišką, atletinį siluetą.
Ką rodo vizualizacija
Vaizduojama GR Celica vaizdo įraše atrodo aptaki ir agresyvi, su keliomis moderniomis detalėmis:
- Sklandžios, tekančios proporcijos ir nuleista kėbulo linija
- Angos už priekinės ašies ratų ir išreikštos raumeninės pečių linijos
- Tankios LED galinės šviesos, ducktail tipo spoileris ir difuzorius
- Dvigubi apvalūs išmetimo vamzdžiai ir raudonomis detalėmis akcentuoti V-formos ratlankiai
- Ant bagažinės dangčio užrašas "Celica" ir baltai/raudonas dažų derinys kontrastui

Viena reikšminga netikslumas
Nors stilistiniai elementai yra ištikimi, vizualizacijoje variklis yra vaizduojamas priekyje. Ši detalė prieštarauja naujausioms pramonės ataskaitoms, kuriose teigiama, kad kita GR Celica versija bus su galiniu vidurio variklio išdėstymu — svarbus skirtumas, skirtas atskirti ją nuo būsimės GR Supra.
Techniniai gandai ir modelių strategija
Remiantis keliais Japonijos leidiniais, Toyota kuria naują 2,0 l keturių cilindrų variklį, kuris galėtų būti naudojamas tiek naujos kartos GR Supra, tiek GR Celica modeliuose. Pranešimai rodo, kad abu automobiliai dalinsis architektūra, bet turės skirtingą variklio kalibraciją ir pavarų išdėstymą, o ne visiškai identišką mechaninę konstrukciją.
Svarbiausi spekuliaciniai akcentai:
- Variklis: naujas 2,0 l keturių cilindrų (bendroji architektūra)
- GR Celica: galinio vidurio variklio išdėstymas, galimas visų ratų pavara, apie 400 AG (pranešama)
- GR Supra: priekinis variklis, galinė pavara, galimas hibridinis pagalbinis variantas, stumiantis galią link ~500 AG
- Paleidimo laikas: Supra galėtų debiutuoti apie 2027 m., Celica — galbūt 2028 m.

Jeigu tai pasitvirtins, Toyota sprendimas išlaikytų Suprą arčiau jos tradicinio priekinio variklio ir galinės pavaros charakterio, tuo tarpu Celica būtų pateikiama kaip kompaktiškesnis, vidurio variklio variantas — patrauklus pirkėjams, ieškantiems aštresnio valdymo ir kitokios vairavimo dinamikos.
Pozicionavimas: prieinami sportiniai automobiliai ir rinkos kontekstas
Atrodo, kad Toyota siekia sukurti įvairių sportinių automobilių spektrą, o ne perteklinę produktų tarpusavio konkurenciją. Vidurio variklio GR Celica su maždaug 400 AG ir mažu elektrifikacijos lygiu varžytųsi nišoje, kur vertinamas grynas vairavimo pojūtis ir santykinis prieinamumas, palyginti su brangėjančiais hibridiniais ar visiškai elektriniais sportiniais automobiliais.
Kodėl tai svarbu:
- Išplečia Toyota Gazoo Racing portfelį su skirtingomis vairavimo asmenybėmis
- Pasiūlo pasirinkimą pirkėjams, norintiems vidurio variklio išdėstymo be didelės hibridinės sudėtingumo ar kainos
- Išsaugo Suprą kaip paveldą, kartu pristatant naujas technologijas ir platformas

Ką tikėtis toliau
Iki bet kokio gamybos paskelbimo dar lieka laiko, o oficialios specifikacijos ar galutiniai dizainai gali smarkiai skirtis nuo fanų piešinių. Vizualizacija naudinga kaip diskusijų pradžia, tačiau gamybinė Toyota Celica — jei ji bus patvirtinta — atspindės inžinerinius sprendimus, susijusius su kaina, našumo tikslais ir reguliavimo reikalavimais.
"Tikroji Celica greičiausiai atrodys kitaip nei ši koncepto nuotrauka," įspėja pramonės šaltiniai, tačiau eskizas pabrėžia susidomėjimą vidurio variklio, vairuotojui orientuoto Toyota sportinio automobilio koncepcija.
Santrauka:
- Vizualizaciją sukūrė Evren Ozgun, ji jungia klasikinius Celica akcentus su šiuolaikiniu Toyota dizainu
- Pranešimai nurodo bendrą 2,0 l variklio architektūrą, skirtingus galios parametrus ir pavarų išdėstymus Supra bei Celica modeliams
- Numatomas atvykimo langas: Supra ~2027, Celica ~2028
Ar Toyota sugrąžins prieinamą, vidaus degimo varikliu varomą vidurio variklio GR Celica dar liks pamatyti, bet diskusija pabrėžia nuolatinį poreikį prieinamiems sportiniams automobiliams pasaulinėje rinkoje.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai