Provokuojantis 2025 BMW M5: ryškus dizainas ir ratai

Komentarai
Provokuojantis 2025 BMW M5: ryškus dizainas ir ratai

3 Minutės

Stulbinantis naujas 2025 m. BMW M5 įvaizdis traukia dėmesį

Neseniai trumpas vaizdo įrašas, pasidalintas @strassewheels, vėl parodė stipriai suasmenintą 2025 m. BMW M5. Skirtingai nei santūresnis, mėlynos spalvos M5, kurį matėme anksčiau Dubajuje, šis egzempliorius drąsiai pasižymi oranžine išore (greičiausiai apklotas), prižema blizgiais juodais akcentais ant stogo, bamperių ir galinio vaizdo veidrodėlių. Rezultatas — vizualinis pareiškimas, esantis kažkur tarp skoningo tuningavimo ir parodinio automobilio teatro.

Aftermarket ratai tampa pagrindiniu akcentu

Akivaizdžiausias pokytis — Strasse Wheels po pardavimo siūlomas lydinių ratų komplektas. Tai SV10M Deep Concave FS — trijų dalių kaltiniai "step lip" ratai iš apdoroto kaltinio aliuminio. Šio M5 rato derinys įspūdingas: priekyje 10.5x22 colių, gale 11.5x22 colių, suteikiant automobiliui žemą stovėjimo pozą ir deep-dish profilį, kontrastuojantį su M5 gana dideliu, kupė tipo kėbulu.

  • Ratų serija: Strasse SV10M Deep Concave FS
  • Konstrukcija: trijų dalių kaltiniai 'step lip' ratai, apdorotas kaltinis aliuminis
  • Galimi dydžiai: nuo 18" iki 24" (galimos individualios opcijos)
  • Pradinė kaina: apie 2 750 USD už ratą (pagal gamintojo kainoraščius)

Strasse reklamuoja matomą arba paslėptą tvirtinimo aparatūrą ir kelis paviršiaus apdailos variantus SV10M, o dizainas jau populiarus aukštos klasės egzotikuose — nuo Lamborghini Aventador ir Urus iki McLaren 720S ir Mercedes-AMG GT Black Series. Toks sąrašas pabrėžia, kaip aftermarket ratai gali pakeisti suvokiamą tokio santykinai įprasto super-sedano kaip M5 kilmę.

Vairavimo našumas ir komplektacija: hibridinė realybė

Reikia prisiminti, kas slypi po kėbulu. Naujausias M5 yra įkraunamas hibridas: elektrifikuotas dvigubo turbokompresoriaus 4,4 l V8, derinamas su elektriniais varikliais, kartu suteikia 717 bhp (727 PS / 535 kW). Oficialūs spurtų duomenys rodo apie 0–60 mph per 3,4 sek. Nepaisant didelių galios skaičių, M5 sveria daugiau nei jo pirmtakas dėl hibridinių komponentų, ir ši papildoma masė lemia nedidelį popierinį našumo sumažėjimą lyginant su ankstesne karta.

Kaina ir rinkos vieta

JAV M5 sedanas prasideda nuo 121 900 USD, o M5 Touring (ilgo stogo versija) — nuo 123 900 USD. Šios kainos pozicionuoja PHEV varomą M5 į aukštos klasės sportinių sedanų segmentą, kuriame pirkėjai tikisi tiek prabangos, tiek galimybių tuningui — rinką, kurią aktyviai taiko aftermarket prekės ženklai.

Pagrindiniai akcentai:

  • Drąsi spalva ir blizgūs juodi akcentai išskiria šį M5 minioje.
  • Strasse SV10M ratai suteikia egzotišką, įdubusį profilį, dažniausiai matomą superautomobiliuose.
  • Hibridinis V8 užtikrina didelę bendrą galią, bet prideda svorio palyginti su ankstesniu ne hibridiniu M5.

Kodėl tai rūpi entuziastams

Tuningavimo entuziastams ir savininkams modernus M5 yra tarsi drobė: jis sujungia prabangą, praktišką greitį ir naują elektrifikaciją, tačiau taip pat kviečia suasmeninti, kad sustiprintų vizualinį identitetą. Nesvarbu, ar pasirinksite subtilų anglies pluošto komplektą ir sportinį išmetimą, ar ryškų apvyniojimą ir giliai įdubusias aliuminio žvaigždes, aftermarket sprendimai, tokie kaip Strasse SV10M, parodo, kaip ratai ir apvyniojimo paketai gali radikaliai pakeisti M5 suvokimą.

Trumpai tariant, šis oranžiniu apvyniojimu ir pakeistais ratais M5 išryškina dvi šiandieninės automobilių scenos tendencijas: aukštos klasės aftermarket įrangos įsigalėjimą ir augantį norą vizualiai išraiškingiems automobiliams net vykdomos klasės performanso segmente.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai