Mansory Venatus SE — hiperperdirbtas Urus SE Monake 2025

Mansory Venatus SE — hiperperdirbtas Urus SE Monake 2025

0 Komentarai

6 Minutės

Mansory pristato hiperparuoštą Urus SE Monako jachtų parodoje

Mansory atskleidė Venatus SE — visišką perkonfigūravimą Lamborghini Urus SE įkraunamo hibrido, pristatytą 2025 metų Monako jachtų šou. Vokiečių tuneris išplėtė savo Urus programą, įtraukdami 2026 modelio metų variantus ir, svarbiausia, elektrifikuotą Urus SE, siūlydamas prabangos, agresijos ir reikšmingų našumo patobulinimų derinį, skirtą aukštųjų pajamų pirkėjams bei kolekcionieriams.

Kur ir kodėl Monakas?

Monako jachtų paroda yra natūrali scena superprabangos automobilių premjeroms. Renginys pritraukia pirkėjus, kurie domisi jachtomis ir su jomis susijusiomis aukštos klasės prekėmis, todėl vienetinis arba ribotos serijos Mansory Urus čia dera strategiškai. Mansory taip pat panaudojo tą pačią vietą kitiems užsakytiniams projektams pristatyti, pabrėždami automobilių ir jūrų prabangos susikirtimo taškus.

Dizainas: platūs kėbulo rėmai, atviras anglies pluoštas ir radikalūs sprendimai

Mansory vizualinis programos braižas yra neabejotinas: atvirai eksponuojami anglies pluošto elementai, padidinti aušinimo įsiurbimai, perdaryti dienos žibintų kontūrai, kurie primena Lamborghini Y formos parašą, bei išsamus aerodinaminis komplektas su platintais slenkstiais ir masyvia dviaukšte galine sparno konstrukcija. Visa tai ne tik estetinis pareiškimas — kiekvienas sprendimas atlieka konkrečią funkciją vėdinimui, prispaudimui arba šilumos valdymui.

Tarp išorės akcentų taip pat išsiskiria naujas trigubų išmetimo vamzdžių sportinis duslintuvas ir ryškios spalvų detalės, kurios vizualiai nurodo į atliktus mechaninius atnaujinimus po kėbulu. Spalvų akcentai ir kontrastingi anglies raštai kartu kuria modernią, dinamišką išvaizdą, kuri tarsi byloja apie automobilio charakterį ir galimybes.

Pateikiame pagrindinius dizaino elementus, kurie formuoja Venatus SE identitetą:

  • Riboto leidimo paleidimo serija — vos septyni unikalūs Venatus SE egzemplioriai
  • 24 colių Mansory FC.5 itin lengvi kalti septynių stipinų ratlankiai
  • Padangų komplektacija: 295/30 R24 priekyje ir 355/25 R24 gale, parinkta maksimaliai sukibimui ir stabilumui

Detalesni sprendimai apima paruoštus anglies pluošto difuzorius, papildomus šoninius oro įsiurbimus padidintam stabdžių aušinimui bei galinės dalies pertvarką, skirtą pagerinti tiek estetiją, tiek aerodinamiką dideliu greičiu. Mansory taip pat atkreipia dėmesį į detales: lenkimo kampai, siūlų spalvos, matinių ir blizgių paviršių deriniai — visa tai pritaikyta individualiems užsakymams ir parodo aukštą gamybos lygį.

Galia: hibridinis jėgos agregatas grįžta su didesne galia

Mansory inžinierių komanda žymiai padidino Urus SE kombinuotą galią iki maždaug 1 100 PS (apie 1 095 AG) iš standartinių 800 PS. Sukimo momentas pakilo iki stulbinančių 1 250 Nm, palyginti su gamykliniu 950 Nm. Tokie skaičiai reiškia, kad šis super-SUV pasiekia superautomobilių lygio įsibėgėjimą: 0–62 mylių per valandą (0–100 km/val.) įmanomas per maždaug 2,8 sekundės, o deklaruojamas maksimalus greitis siekia apie 206 mylių per valandą (332 km/val.).

Norint pasiekti šiuos rezultatus, Mansory vykdė kompleksinius modifikavimus, kurie apima ne tik variklio ir elektrinių komponentų persireguliavimą, bet ir patobulintą aušinimo sistemą, naujus programinės įrangos žemėlapius ir patobulintą transmisijos valdymą. Hibridinio sistemos integracija reikalavo kruopštaus darbo su akumuliatoriaus valdymo sistemomis ir elektros motorų sinchronizacija, kad būtų išlaikyta patikimumo ir dėvimumo riba, neprarandant aukštos galios.

Be to, Mansory nepamiršo kitų vairavimo aspektų: sustiprinta sankaba, patikslinti pavarų dėžės programiniai parametrai ir modifikuotos transmisijos aušinimo trasos leidžia saugiai perduoti didesnius sukimo momentus be nuovargio ar perkaitimo. Tokios intervencijos yra būtinos norint išlaikyti ilgalaikį veikimą ekstremaliomis sąlygomis.

Interjero srityje Mansory siūlo visiškai personalizuojamas salonų koncepcijas pagal kiekvieno kliento pageidavimus: pasirinktinės egzotiškos odos apmušalai, specialūs apdailos elementai, rankų darbo siuvimo raštai ir unikalūs logotipai integruoti taip, kad interjeras harmoningai atitiktų išorės charakterį ir techninę ambiciją. Komfortas, garso izoliacija ir modernių infotainment sistemų integracija išlieka prioritetu kartu su performanso sprendimais.

Rinka ir išvados

Urus išlieka Lamborghini pardavimų stuburu, o aftermarket įmonės, tokios kaip Mansory, pasinaudoja savininkų troškimu turėti išskirtinumą ir ekstremalų našumą. Konvertuodami elektrifikuotą variantą, tuneris demonstruoja savo gebėjimą prisitaikyti prie hibridinių jėgainių, o ne jų ignoruoti — tai tendencija, kuri, tikėtina, tęsis, kai elektrifikacija gilės visame prabangaus sportiškumo segmente.

Kelios svarbios rinkos įžvalgos:

  • Ribota septynių vienetų serija sukuria dirbtinį trūkumą ir didina kolekcinę vertę, ypač tarp pirkėjų, kurie vertina unikalumą ir personalizaciją.
  • Hibridinio Urus modifikavimas parodo, kad aukštos klasės tuningo namai rimtai žiūri į elektrifikaciją ir investuoja į sudėtingus inžinerinius sprendimus, reikalingus saugiam ir patikimam didesniam galios lygiui.
  • Tokios transformacijos atskleidžia naują rinkos segmentą: kolekciniai hibridiniai super-SUV, kurių savininkai nori ir elektromobilių privalumų, ir tradicinio išmetamo galios charakterio.

Citata: 'Mes norėjome sukurti Venatus SE, kuris jaustųsi kaip grynakraujis lenktyninis žirgas, pritaisytas prie hibridinio jėgos agregato,' — sako Mansory, apibendrinantis konversijos tikslą.

Ar kolekcionieriai pirks ribotą septynių automobilių seriją, daugiausia priklausys nuo kainodaros ir personalizacijos laipsnio, tačiau Venatus SE aiškiai signalizuoja: tunerio industrija yra pasirengusi stumti hibridinius super-SUV į tikrai egzotišką teritoriją. Ši strategija taip pat atveria duris nuolatinėms konsultacijoms su gamintojais dėl garantijų, serviso protokolų ir atnaujinimų, kad maksimalus našumas būtų pasiekiamas saugiai ir techniškai pagrįstai.

Praktiniai aspektai potencialiems pirkėjams ir kolekcionieriams:

  1. Kaina ir amortizacija: ribotos serijos transformacijos dažnai turi aukštą pradinę kainą, bet dėl ekskliuzyvumo gali išlaikyti arba net padidinti vertę laiko bėgyje, jei dokumentacija ir unikalumas išliks puikūs.
  2. Techninė priežiūra: didesnė galia ir sudėtingesnės sistemos reikalauja kvalifikuotos priežiūros — potencialūs pirkėjai turėtų įvertinti ar turės prieigą prie autorizuotų servisų ir originalių ar modifikuotų atsarginių dalių.
  3. Reguliaciniai ir garantiniai klausimai: modifikacijos gali turėti įtakos gamintojo garantijoms ir vietiniams emisijų bei kelių eismo reikalavimams — svarbu aiškiai suprasti teisinę ir reguliavimo aplinką prieš priimant pirkinį.
  4. Vairavimo dinamikos pokyčiai: pakeitimai gali reikšti šiek tiek grubesnį važiavimo komfortą mieste, bet žymiai pagerintą dinamiką trasoje ar atvirame kelyje; tai kompromisas, kurį turi įvertinti pirkėjas.

Techninės detalės, kurios įtakoja kasdienį naudojimą:

  • Stipresni stabdžių moduliai: būtini norint saugiai valdyti padidėjusią galios produkciją ir greitesnį atleidimo pajėgumą.
  • Pritaikyta pakaba: reguliuojama, kad būtų išlaikyta stabilumas esant dideliems greičiams, tačiau šiurkštesnė nei įprastos miesto konfigūracijos.
  • Aušinimo sprendimai: papildomi radiatorių moduliai ir oro kanalai reikalingi, ypač kai elektrinis ir vidaus degimo komponentai dirba intensyviai.

Konkurencinė pozicija ir ilgaamžiškumas: Mansory Venatus SE ne tik demonstruoja sugebėjimą pakelti hibridinę platformą aukštesniam našumui, bet ir užima specifinę nišą tarp tų, kurie ieško derinio tarp kasdienio praktiškumo (SUV formos) ir ekstremalaus pasirodymo (supercar charakteristikos). Tai verčia konkurentus atnaujinti savo pasiūlymus arba pasiūlyti alternatyvas, kurios galėtų prilygti tiek estetika, tiek dinamika.

Galiausiai Venatus SE parodo, kad ateities tuningo namams teks dar labiau įsigilinti į elektroninių komponentų valdymą, akumuliatorių šiluminę kontrolę bei sertifikavimo procesus — tai sudėtingesni iššūkiai nei tradicinės benzininių variklių modifikacijos.

Visose šiose srityse Mansory bando sujungti rankų darbo meistriškumą su pažangia inžinerija, siekiant sukurti automobilį, kuris būtų tiek įspūdingas estetiškai, tiek rimtas techniniu požiūriu.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą