6 Minutės
Chery pristato antrąją Tiggo 8 kartą Kinijoje
Naująją Chery Tiggo 8 versiją oficialiai pristatė Kinijos rinkai, o masinė prekyba ten planuojama ketvirtąjį ketvirtį. Naujos kartos visureigis vizualiai labai artimas šiemet pristatytam Lepas L8 modelio variantui, o tai rodo bendrus platforminius sprendimus ir tikslingą vizualinį sinchroną tarp Chery koncerno prekinių ženklų. Nors vietinis pradžios laikas patvirtintas, Chery Australija žiniasklaidai nurodė, kad kol kas nėra planų atvežti atnaujintą Tiggo 8 į Australiją.
Dydis ir dizainas: didesnis ir brandesnis Tiggo 8
Palyginti su šiuo metu Australijoje parduodamu Tiggo 8 Pro Max modeliu, antros kartos Tiggo 8 išauga visomis kryptimis: ilgis padidėja 29 mm, plotis 20 mm, aukštis 5 mm, o ratų bazė ženkliai pailgėja 115 mm, remiantis Car News China duomenimis. Šie papildomi milimetrai praktiškai reiškia daugiau erdvės kabinoje, patogesnę sėdėjimo poziciją ir vizualiai stabiliau atrodantį automobilį, kuris gatvėje jausis tvirtesnis ir labiau subalansuotas.
Dizaino sprendimai rodo, jog Chery siekia subtilesnio ir brandesnio įvaizdžio: išlaikoma aiški tapatybė, tačiau formos tapo modernesnės ir rafinuočiau integruotos į kėbulo linijas. Interjeras, galima tikėtis, taip pat gaus kosmetinių ir ergonominių patobulinimų — daugiau minkštų medžiagų, geresnis apšvietimo sprendimas ir atnaujinta infotainment sistema. Tokie pakeitimai dažnai daro įtaką ne tik komfortui, bet ir suvokiamai automobilio kokybei, todėl Tiggo 8 pozicija klasės kontekste gali sustiprėti.
Bus siūlomi du skirtingi priekinių fasadų variantai. Vienas iš jų išlaiko dabar žinomą briliantinio rakto rašto grotelių motyvą, kurį pažįsta Tiggo 8 Pro Max ir Super Hybrid pirkėjai; antras variantas daugiau primena Lepas L8 bei artėjantį Tiggo X modelį (Kinijoje žymimą kaip facelift‘intą Tiggo 8 Plus) — su lieknesnėmis grotelių linijomis ir kitokiu priekinio žibinto parašu. Tokios dvi alternatyvos leidžia rinkai pasirinkti nuo tradicinių iki modernesnių, technologinių estetinių sprendimų.

Pavaros agregatai ir vietinis asortimentas
Chery Australijos Tiggo 8 gamoje šiuo metu parduodami šie pagrindiniai variantai ir varikliai:
- 2,0 l turbokompresorinis benzininis variklis Pro Max versijoje — tai suteikia gerą dinamiką ir tradicinį važiavimo pojūtį su akcentu į galios rezervą ilgesnėms kelionėms;
- Super Hybrid įkrovimo nuo elektros tinklo (plug-in) sistema, kuri sujungia 1,5 l turbobenzininį variklį, elektrinį variklį ir 18,3 kWh Lithium Iron Phosphate (LFP) bateriją — tai leidžia kasdienėse miesto užduotyse pasiekti nulines vietines emisijas ir sutrumpinti degalų sąnaudas ilgesnėse kelionėse.
Oficialių duomenų apie pavarų parką antros kartos Tiggo 8 dar nepaskelbta; Chery gali perkelti esamus techninius sprendimus arba juos modifikuoti, atsižvelgdama į skirtingų rinkų poreikius, emisijų reglamentus ir kainodarą. Kai kurie iš galimų variantų apima patobulintus hibridinius sprendimus, didesnės energijos tankio baterijas, arba lengvai modifikuotus benzininio variklio parametrus ekonomiškesniam eksploatavimui ir mažesnėms CO2 emisijoms.
Chery atstovai Australijoje pateikė oficialų komentarą apie planus: „Chery Australia nuolat seka mūsų įmonės grupės naujienas, kad galėtume pasiūlyti įdomesnius ir naujus produktus vietinei rinkai. Tačiau kol kas nėra planų įvesti atnaujinto Tiggo 8,“ – CarSauce patikslino Chery Australija atstovas. Jis pridūrė, kad dabartinė Tiggo 8 gaminių linija (įskaitant CSH modelius) bus tęsiama ir 2026 metais, taigi pirkėjai gali tikėtis prieinamumo ir modelių palaikymo per artimiausius sezonus.
Svarbiausi akcentai, kuriuos verta pastebėti planuojant pirkimą ar sekant rinkos naujienas:
- Patvirtinta išleidimo data Kinijos rinkoje – ketvirtas ketvirtis;
- Dviejų tipų priekinių fasadų pasirinkimas ir padidėjusi vidinė erdvė;
- Atnaujinto Tiggo 8 atvežimo į Australiją šiuo metu neplanuojama, tačiau tai gali keistis priklausomai nuo korporatyvinių sprendimų ir vietinės paklausos.

Ką tai reiškia Australijos pirkėjams
Australijos vartotojams svarbiausia žinia yra tęstinumas: esama Tiggo 8 pasiūla išliks rinkoje ir tęsis iki 2026 metų. Tai reiškia tiek serviso, tiek atsarginių dalių prieinamumo stabilumą, taip pat galimybę įsigyti žinomą konfigūraciją su garantijomis ir rinkos palaikymu. Tuo pačiu metu verta stebėti Lepas L8 — modelį, kuris dažnai pradedamas platinti kaip pirmasis iš naujos dizaino gamos ir gali būti pristatytas Australijoje po kito prekės ženklo ženklu, priklausomai nuo koncerno rinkodaros strategijos.
Jei Chery grupė priims sprendimą plėsti atnaujintų modifikacijų pasiūlą, Australija galėtų sulaukti pažangesnių hibridinių sistemų ir geresnės įrangos paketų. Tokį sprendimą lėmė ne vien techniniai faktoriai — svarbu ir rinkos paklausa, logistikos kaštai, atitikimas vietiniams saugos ir emisijų standartams bei kainodaros strategija. Todėl galutinis sprendimas dėl modelio atvežimo čia priklausys nuo sudėtingo faktorių sąryšio.
Techninės charakteristikos, kurias verta stebėti prieš planuojant pirkimą arba keičiant automobilį:
- Ratų bazės pailgėjimas (+115 mm) turėtų gerokai pagerinti trečios eilės sėdynių komfortą arba bagažo erdvės talpą; tai gali būti lemiamas veiksnys šeimoms, kurioms reikia daugiau vietos;
- Padidintas ilgis ir plotis suteiks geresnę apimtį salone bei stabilumui posūkiuose, o aukščio padidėjimas (nors ir minimalus) gali reikšti patogesnę galvos erdvę aukštesniems keleiviams;
- Skirtingi priekinių fasadų variantai leis rinktis tarp labiau konservatyvaus ir drąsesnio dizaino, o tai svarbu tiek estetikai, tiek galimam aerodinamikos pagerinimui;
- Hibridinės ir PHEV alternatyvos — jeigu Chery išlaikys arba patobulins 18,3 kWh LFP bateriją, realus elektros nuvažiuojamas atstumas mieste gali tapti vienas iš pagrindinių pardavimo argumentų.
Be to, potencialūs pirkėjai turėtų atkreipti dėmesį į saugos paketų komplektaciją: pastaruoju metu Azijos gamintojai aktyviai gerina pažangių vairuotojo pagalbinių sistemų (ADAS) komplektaciją, tokias kaip adaptyvus pastovaus greičio palaikymas, eismo juostos laikymosi asistento sprendimai, išplėstinės avarinio stabdymo funkcijos ir automatizuotos parkavimo sistemos. Jei Chery pritaikys šiuos sprendimus ir antros kartos Tiggo 8, tai padidins modelio konkurencingumą globalioje vidutinės klasės SUV segmentuose.
Galiausiai, net jeigu atnaujintas Tiggo 8 oficialiai nebus tiekiamas į Australiją, vartotojai turi alternatyvų. Koncerno produktų portfelyje yra giminaičių modelių (kaip Lepas L8 ar Tiggo X), kurie gali pasirodyti vietinėje rinkoje su kitomis ženklais ir konfigūracijomis. Todėl susidomėjimas naujomis platformomis ir technologijomis išlieka aktualus — pirkėjams verta sekti oficialias savo šalies atstovo naujienas ir techninius duomenis, kai šie taps prieinami.
Šaltinis: carsauce
Palikite komentarą