5 Minutės
Vidurio ciklo atnaujinimas suteikia ryškesnį dizainą ir technologiškai pažangesnį saloną
Nissan oficialiai pristatė atnaujintą 2026 metų Pathfinder modelį, pakeisdamas vidutinio dydžio trijų eilių visureivį aiškesniu eksterjeru ir gerokai labiau skaitmenizuotu interjeru — tuo pačiu išlaikydamas gerai pažįstamą V6 jėgainę po kapotu. Atnaujintas Pathfinder pasirodys rinkoje 2026 metų pradžioje ir orientuojamas į pirkėjus, kurie nori modernesnio infotainment sprendimo ir gaivesnio stiliaus, tačiau nenori atsisakyti patikimo 3,5 litrų V6 variklio ir tradicinės benzininės konstrukcijos.
Dizainas: sudie chromuotam „V“, sveiki agresyviam priekiniam žvilgsniui
Priekinė automobilio dalis buvo peržiūrėta, kad atitiktų Nissan dabartinę dizaino kalbą. Anksčiau buvęs chromuotas V formos grotelių apvadas pašalintas, vietoje jo įkomponuotas agresyvesnis buferis ir žvynų ar žiotelių tipo detalės, kurios suteikia Pathfinder tvirtesnę ir ryžtingesnę pozą kelyje. Tokios pertvarkos tikslas — pabrėžti visureivio gebėjimą tiek miesto, tiek lengvo bekelės režime ir suteikti vizualiai modernesnę estetiką.
2026 metams Nissan pridėjo naują Baltic Teal dažų variantą, taip išplečiant spalvų paletę ir suteikiant pirkėjams daugiau pasirinkimų. Aukščiausios komplektacijos versijoms montuojamos juodos stogo bėgės vietoje sidabrinių, kas sustiprina sportiškesnį įvaizdį. Rato pasirinkimai išlieka įprasti segmento ribose: bazių modeliai gauna 18 colių ratlankius, o flagmanų pakopos — 20 colių lengvo lydinio ratlankius, kompromisu tarp komforto, važiavimo savybių ir išvaizdos.

Interjeras: aiškus žingsnis link skaitmeninės vairuotojo zonos
Galbūt didžiausias pokytis įvyksta salone. Nissan kiekvienoje įrangos versijoje atnaujino multimedijos ekraną iki 12,3 colio, pakeisdamas ankstesnius 8 arba 9 colių monitorius. SL ir Platinum paketai toliau juda į priekį su 12,3 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu, kuris pakeičia analoginius indikatorius ir suteikia vairuotojui švaresnį, labiau konfigūruojamą ir informatyvų vaizdą.
Skaitmeninė kokpito vizija apima ne tik didesnius ekranus, bet ir patogesnį sąsajos išdėstymą, geresnį integruotumą su išmaniaisiais įrenginiais bei galimybę atnaujinti programinę įrangą per oro sąsają (OTA), kas su laiku leidžia pridėti funkcijų arba pagerinti sistemų našumą. Tokie sprendimai mažina būtinybę dažnai atnaujinti aparatūrą ir padidina automobilio ilgaamžiškumą technologijų prasme.
Kiti reikšmingi interjero patobulinimai:
- 15 W belaidis telefono įkroviklis dabar turi aktyvų aušinimą ir magnetinę dangtelio plokštelę, užtikrinančią geresnį telefono stabilumą ir spartesnį, pastovesnį įkrovimą ilgesnių kelionių metu;
- Ryškesnės aplinkos vaizdo (surround-view) ir atsarginės kameros nuotraukos, pagerintos kameros kameros rezoliucijos ir vaizdo apdorojimo dėka — tai palengvina stovėjimą, manevravimą ankštose erdvėse ir priekabų prisegimą;
- Standartinė vietų konfigūracija yra aštuonių keleivių salonas, tuo tarpu aukštesnės komplektacijos gali pasirinkti septynių vietų variantą su kapitonų kėdėmis antroje eilėje, pagerinančiu komfortą ilgesnėms kelionėms;
Be to, vidaus apdailos medžiagos, izoliacija nuo triukšmo ir ergonomika buvo peržiūrėtos, kad Pathfinder jaustųsi modernesnis ir malonesnis kasdieniam naudojimui. Daug dėmesio skirta keleivių erdvei, trečios eilės prieinamumui ir bagažo zonos universalumui, nes šeimos pirkėjams tai yra vieni svarbiausių aspektų renkantis trijų eilių SUV.
"2026 metų Pathfinder nėra apie tobulą revoliuciją, o labiau apie tai, ką pirkėjai vertina: technologijas, komfortą ir patikrintą pajėgumą," sako vienas Nissan atstovas. Ši pozicija atspindi markės strategiją išlaikyti variklio pasirinkimus tiems, kurie vertina tradicinius sprendimus, kartu atnaujinant kasdienį naudojimą palengvinančias technologijas.

Pavaros sistema ir transmisija
Mechaninė automobilio pusė išlieka ištikima Pathfinder V6 palikimui. Natūraliai kvepuojantis 3,5 litrų V6 variklis lieka standartinė jėgaine visose komplektacijose. S, SV, SL ir Platinum pakopų galia įvertinta esant 288 arklio galių (hp) ir 351 N·m sukimo momentui. Off-road orientuota Rock Creek versija gauna šiek tiek perdengtą variklio derinį, kuris išskiria 299 hp ir 366 N·m, siekiant pagerinti trauką ir atsparumą sudėtingesnėse sąlygose.
Visuose modeliuose montuojama Nissan 9 laipsnių automatinė transmisija, kurios tikslas — užtikrinti sklandžius perjungimus ir optimizuotas pavarų ribas vairavimo efektyvumui bei dinamikai. Daugumoje komplektacijų pirkėjai gali pasirinkti priekiniais ratais varomą (FWD) arba visais ratais varomą (AWD) sistemą, o Rock Creek paketas siūlomas išskirtinai su AWD, siekiant maksimalios stabilumo ir bekelės gebėjimų kombinacijos.
Transmisijos ir variklio derinys orientuotas į kasdienį praktiškumą: stabilus tempimas magistralėje, malonus acceleracijos charakteris miestui ir pakankama trauka priekaboms prisegti. Nors oficialių degalų sąnaudų skaičių Nissan dar nepaskelbė, tikėtina, kad 3,5 l V6 išliks konkurencinguose ribose tarp vidutinio dydžio benzinu varomų SUV, ypač lyginant su hibridinėmis alternatyvomis, kurios gali pasiūlyti geresnį degalų vartojimą, bet kituose aspektuose skirtingą vairavimo pojūtį.
Rinkos pozicionavimas ir kainodaros lūkesčiai
Nissan oficialiai pristatys 2026 metų Pathfinder Los Andželo automobilių parodoje (Los Angeles Auto Show). Kol kas gamintojas neatskleidė galutinės kainos, tačiau rinkos ekspertai prognozuoja nežymų padidėjimą palyginti su dabartine bazine kaina, kuri siekia 36 400 JAV dolerių, siekiant atspindėti pridėtas technologijas ir aukštesnės apdailos sprendinių išlaidas.
Pathfinder įžengia į 2026 metus konkurencingoje trijų eilių vidutinio dydžio SUV rinkoje, kur varžovai apima Toyota Highlander, Ford Explorer, Hyundai Palisade, Kia Telluride ir Mazda CX-90. Nissan tikisi, kad atnaujintas išorės dizainas, patobulintas skaitmeninis kokpitas ir išlaikyta V6 galia išlaikys modelį patrauklų šeimoms bei pirkėjams, kuriems reikia patikimo, tradicinio benzinu varomo visureivio su pakankama traukos ir komforto kombinacija.
Be to, Pathfinder pozicionuojamas kaip sprendimas tiems klientams, kurie dar nėra pasirengę pereiti prie hibridinių ar elektrinių variklių, bet nori modernių technologijų komforto ir saugumo sprendimų. Išlaikant V6 variklį, Nissan išsprendžia nišą rinkoje, kur dalis pirkėjų vertina klasikinį galios charakterį, daugiau vilkimo galimybių ir paprastesnę techninę priežiūrą, palyginti su sudėtingesnėmis elektrinėmis sistemomis.

Santrauka ir pagrindiniai akcentai:
- Naujas agresyvus priekinis fasadas ir Baltic Teal spalvos variantas, suteikiantys šviežią vizualinį atnaujinimą;
- 12,3 colių multimedijos ekranas tapo standartine įranga visose komplektacijose, gerinantis naudotojo sąsają ir prijungiamumą (infotainment, smartphone integracija, Apple CarPlay ir Android Auto palaikymas);
- 12,3 colių skaitmeninis prietaisų skydelis SL ir Platinum versijose, suteikiantis daugiau galimybių personalizuoti informacijos išdėstymą vairuotojui;
- Išlaikytas 3,5 l natūraliai įpūstas V6 variklis, 9 laipsnių automatinė transmisija, FWD arba AWD pasirinkimai — tai pabrėžia Pathfinder tradicinį benzininį charakterį ir patvarumą;
Bendrai paėmus, 2026 metų Pathfinder facelift yra racionali evoliucija: mechanikos požiūriu santūrus, tačiau dizaino ir technologijų atnaujinimų požiūriu drąsesnis. Tokia kryptis siekia išlaikyti rinkos trauką po sėkmingų pardavimų 2025 metais, pasiūlant modernizuotą kasdienio naudojimo patirtį, neatmetant pažįstamų variklio savybių ir praktiškumo.
Šaltinis: smarti
Komentarai
turbo_mk
Wow, naujasis Pathfinder tikrai atrodo ryžtingai, didelis 12,3 colio ekranas, skaitmeninis prietaisų skydelis ir V6 po kapotu. Interjeras šiuolaikiškas, šeimai tiks, tikėjausi truputį dristesnės išvaizdos, bet ok.
Palikite komentarą