2027 Mercedes-Benz GLC – žvaigždžių žibintų atnaujinimas

Išslaptinti 2027 m. Mercedes‑Benz GLC kadrai rodo žvaigždžių motyvo priekinį apšvietimą, ketvirtos kartos MBUX atnaujinimą ir AMG strategiją pereiti prie elektrifikuotų šešių cilindrų — evoliucinis atnaujinimas siekiant konkurencingumo.

2 Komentarai
2027 Mercedes-Benz GLC – žvaigždžių žibintų atnaujinimas

8 Minutės

Star-motif headlights headline the updated 2027 GLC

Mercedes-Benz kompaktiškas prabangesnis krosoveris ruošiasi vidurio ciklo atnaujinimui, o išslaptinti kadrų nuotraukos rodo, kad 2027 metų GLC perims žvaigždės motyvo charakterinį apšvietimą, pirmą kartą pristatytą perdarytame CLA. Fotografuoti tiek GLC SUV, tiek GLC Coupe kėbulo variantai, ankstyvieji prototipai priekinėje dalyje atrodo stipriai užmaskuoti — čia nauji žibintai, perdaryta grotelė ir pakeistos buferio detalės leidžia įtarti ryškesnį modelio veidą.

Keista, kad pirmieji bandomieji egzemplioriai neparodo žvaigždžių motyvo galinių žibintų grafikos; užpakalinė dalis šiuose kadruose lieka iš esmės nepaslėpta. Tai leidžia manyti, kad Mercedes gali naują apšvietimo sprendimą diegti etapais arba kad galinės grafikos bus subtiliau pritaikytos nei priekinė signatūra. Tokia taktika leistų markei išbandyti vizualinį efektą skirtingose rinkose ir vertinti reakciją prieš pilną įdiegimą.

What to expect visually

Išskyrus žvaigždės formos dienos žibintus (DRL), atnaujinimas, regis, orientuotas į GLC priekinės veido rafinavimą, o ne radikalų perdirbimą. Galima tikėtis:

  • Perprojektuotų žibintų blokus su žvaigždės motyvo elementais
  • Naujos grotelės rašto ir buferio kontūrų
  • Smulkių aerodinaminių pataisymų švaresniam siluetui

Taip pat tikėtini interjero patobulinimai. CLA salonas demonstruoja dabartinę prekės ženklo dizaino kalbą — su galimybe įsidiegti keleivio informacijos ir pramogų ekraną — todėl panašios atnaujinimo kryptys GLC būtų natūralus žingsnis. Tokie interjero pakeitimai gali apimti ne tik ekranų dydžių bei grafikos atnaujinimus, bet ir medžiagų kokybės pagerinimą, apšvietimo konfigūracijas, ergonominius pakeitimus sėdynėse ir tikslesnę izoliaciją garsui sumažinti, kas prisideda prie prabangesnio pojūčio.

Infotainment and driver tech: MBUX moves up a generation

Dujos varikliu varomiems GLC modeliams tikimasi gauti ketvirtos kartos MBUX, veikiantį Mercedes-Benz Operating System pagrindu, atkartojant CLA sprendimus. Nors CLA siūlo 10,25 colio skaitmeninę prietaisų panelę ir iki 14 colių centrinių jutiklinių ekranų — su pasirinktinio keleivio ekrano galimybe, atitinkančia pagrindinį — dabartinis GLC vis dar naudoja trečios kartos MBUX. Faceliftas turėtų pristatyti:

  • Ketvirtos kartos MBUX vartotojo sąsają
  • MBUX Surround Navigation (aplinkos, erdvės orientuojamą navigaciją)
  • MB.DRIVE Parking Assist (išplėstą automatinį parkavimo pagalbininką)

Šie atnaujinimai sustiprins GLC patrauklumą technologiškai orientuotoje prabangių automobilių klasėje, kur programinė įranga ir vartotojo patirtis (UX) tampa tokie pat svarbūs kaip ir variklio charakteristikos. Ketvirtos kartos MBUX greičiausiai pasiūlys geresnę balso asistento „Hey Mercedes“ integraciją, adaptyvesnę asmeninių nustatymų sinchronizaciją, greitesnį procesorių pagrįstą sąsajos atnaujinimą ir platesnį išmaniųjų naujovių paketą, įskaitant nuotolinį programinės įrangos atnaujinimą (OTA) ir geresnį išmaniųjų telefonų integravimą (Apple CarPlay/Android Auto be laidų).

MBUX Surround Navigation galėtų pagerinti maršruto modeliavimą aplinkos kontekste — atsižvelgti į eismo sąlygas, įkrovimo stotis, aukščio apribojimus ir stogo perėjimus realiuoju laiku. MB.DRIVE Parking Assist tikėtina papildys vairavimo pagalbininkų portfelį, siūlydamas pažangią automatinę įvažiavimo/išvažiavimo iš statymo vietos funkciją, integruotą su 360 laipsnių kamerų ir lidar/arba radarinių sistemų duomenimis, taip sumažinant manevravimo sąnaudas ir klaidų riziką užstatytose erdvėse.

Powertrains: AMG strategy and electrified six-cylinder plans

Kyla gandų apie reikšmingus variklių pakeitimus. Remiantis Vokietijos leidiniais, Mercedes nutrauks dabartinius AMG ženklu žymimus keturių cilindrų variantus GLC modelyje iki 2026 metų. Vietoje jų, kai kurie AMG modeliai pereis prie elektrifikuotų eilės šešių cilindrų variklių — panašiu keliu, kuriuo žengė C‑klasės AMG variantai. Tokia strategija rodo markės siekį subalansuoti aukštą našumą su griežtais emisijų standartais ir elektrifikacijos reikalavimais.

Mattias Geisen, Mercedes valdybos narys atsakingas už pardavimus ir rinkodaros strategiją, patvirtino, kad šešių cilindrų varikliai grįžta į tam tikrus AMG modelius, netiesiogiai nurodydamas 43 ir 63 variantus tiek C‑klasėje, tiek GLC klasėje. Klausimas, ar AMG sujungs M256 tipo eilinį šešiavalgį su įkišamu į lizdą (plug‑in) hibridiniu moduliu, ar pasirinks švelnesnį 48 voltų mild‑hybrid pagalbinį sprendimą, kol kas lieka neatsakytas. Abu variantai turi privalumų: PHEV leidžia didesnį elektrinį nuotolį ir griežtesnį CO2 sumažinimą WLTP cikluose, o 48V sistema suteikia svorio ir kainos pranašumą bei gerina kuro sąnaudas be didelio konstrukcijos sudėtingumo.

M256 eilinis šešiavalgis jau naudojamas optimizuota forma tokiose transporto priemonėse kaip GT 43, CLE 53 ir E 53 HYBRID (E 53 HYBRID kombinacijoje gali pasiekti iki 604 AG boost režimu). Ne‑AMG GLC modeliams Mercedes tikimasi toliau pasiūlyti keturių cilindrų variklius, papildytus arba plug‑in hibridinėmis sistemomis, arba 48 voltų mild‑hybrid sprendimais, taip siekiant plačiausio asortimento, atitinkančio klientų poreikius tarp efektyvumo ir dinamikos.

Efficiency highlight: GLC 300 de 4MATIC

Vokietijoje ekonomiškiausias GLC modelis yra GLC 300 de 4MATIC — PHEV su 2,0 l turbo dyzeliniu varikliu ir visais ratais. Mercedes jį įvertina itin efektyvia sąnauda — 0,45 l/100 km (WLTP) su elektriniu nuotoliu iki 117 km (73 mylios) pagal 23,4 kWh baterijos paketą. Šie skaičiai pabrėžia dyzelino ir hibridinės technologijos derinio efektyvumo potencialą tam tikrose rinkose, ypač ten, kur ilgesnis nuotolis ir kuro ekonomija yra vertinami. Realiame gyvenime rezultatai priklausys nuo vairavimo stiliaus, temperatūros, reljefo ir to, kaip dažnai automobilis įkraunamas įkraunamu režimu.

GLC 300 de koncepcija yra įdomi tiems pirkėjams, kurie nori ilgų elektrinių nuotolių kasdieniams komutavimo poreikiams, bet kartu neatsisako dyzelinio variklio efektyvumo tolimoms kelionėms. Šio tipo PHEV sprendimas idealiai tinka regionams, kuriuose infrastruktūra ir kuro kainodara skatina dyzel‑elektrinius derinius, tačiau tai taip pat kelia klausimų dėl WLTP rodiklių realaus atitikimo miesto ir magistralinio eismo scenarijuose.

Regulation, rumors and market context

Mercedes ruošia savo variklių portfelį naujiesiems Euro 7 standartams atitikti. Tai sukėlė spekuliacijų — ir gandą, kurį paskelbė Manager Magazin — apie galimą variklių tiekimo susitarimą su BMW dėl B48 keturių cilindrų variklių. Markus Schäfer, Mercedes techninis direktorius, viešai paneigė šias užuominas, pabrėždamas, kad kompanijos FAME variklių šeima buvo projektuota atsižvelgiant į Euro 7 reikalavimus. Toks viešas paneigimas rodo, kad Mercedes siekia parodyti technologinę nepriklausomybę ir savarankiškumą savo variklių vystyme.

Verslo kontekstas yra aiškus: GLC yra Mercedes globalus bestseleris. Nors Mercedes‑Benz neviešina pasaulinių modelių pardavimų detaliai, Mercedes‑Benz USA pranešė apie 64 163 GLC pristatymus 2024 m.; tuo tarpu didesnė GLE šeima užfiksavo 67 928 pristatymus tais pačiais metais JAV. Šie skaičiai atspindi stiprią GLC poziciją segmentuose, kur svarbūs tiek miesto patogumas, tiek tarptautinis populiarumas, o atnaujinimų sėkmė tiesiogiai veikia prekės ženklo pardavimus ir maržas.

Konkurencinėje aplinkoje GLC susiduria su tokiais pagrindiniais varžovais kaip BMW X3, Audi Q5 ir Volvo XC60. Įdiegus pažangias MBUX funkcijas, modernų apšvietimą ir variantus su elektrifikuotais šešių cilindrų AMG agregatais, Mercedes siekia išlaikyti konkurencinį pranašumą, ypač tiems pirkėjams, kurie ieško technologijų, prekinės ženklo prestižo ir vairavimo malonumo derinio.

Bottom line

2027 metų GLC atnaujinimas atrodo daugiau evoliucinis nei revoliucinis: nauji žvaigždžių motyvo priekiniai žibintai, švaresnė priekinė dalis, atnaujinta MBUX programinė įranga ir nuolatinis žingsnis link elektrifikuotų jėgainių — įskaitant eilinių šešių cilindrų sugrįžimą AMG įkarpyje. Pirkėjams ir entuziastams tai priminimas, kad Mercedes kruopščiai tobulina vieną svarbiausių savo modelių tam, kad išliktų konkurencingas technologijų, efektyvumo ir performance srityse. Praktikoje tai turėtų reikšti geresnę kasdienio naudojimo patirtį, platesnį pasirinkimą tarp efektyvių ir galingesnių variantų bei glaudesnį integracijos lygį su išmaniosiomis platformomis.

Highlights:

  • Priekinis apšvietimas su žvaigždžių motyvu, įkvėptas CLA
  • Ketvirtos kartos MBUX, Surround Navigation ir pažangus parkavimo asistentas
  • AMG variantai pereina prie elektrifikuotų eilinių šešių iki 2026 m.
  • GLC 300 de PHEV dyzelis deklaruoja 0,45 L/100 km WLTP ir 117 km EV nuotolį

"Facelift’as išlaiko GLC pažįstamą, bet aštresnį — modernios technologijos priekyje, švaresnės dizaino linijos ir aiškus krypties pasukimas link elektrifikuoto našumo," teigia pramonės stebėtojai. Tai liudija, kad Mercedes regione ir globaliai orientuojasi į balansą tarp tradicinės variklių inžinerijos ir spartaus žingsnio į elektrifikaciją, siūlydamas klientams kelis variantus, pritaikytus skirtingiems poreikiams ir rinkų reikalavimams.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai

astroset

AMG grįžta su šešių cilindrų agregatais, ar bus PHEV ar 48V mild-hybrid? Lauksiu realių nuotolių ir testų, nes WLTP kartais meluoja.

driveline

Žvaigždžių motyvas priekyje atrodo įspūdingai, bet ar tai tik dekoro žaisliukas? GLC evoliucija įdomi, MBUX4 ir AMG kryptis man patinka.