BYD pristato atnaujintą Atto 8 (SeaLine 8) Guangzhou

BYD atnaujino Tang L / Atto 8 (SeaLine 8) Guangdžou 2025: šešios komplektacijos, PHEV ir BEV variantai, 100,5 kWh LiFePO4 baterija iki ~670 km, DiPilot300 su lidar ir Super e platformos ultra-greitas įkrovimas.

Komentarai
BYD pristato atnaujintą Atto 8 (SeaLine 8) Guangzhou

3 Minutės

BYD pristato atnaujintą Atto 8 (SeaLine 8) Guangzhou

2025 m. Guangdžou automobilių parodoje BYD atskleidė atnaujintą Tang L — tarptautiniu mastu žinomą kaip Atto 8 arba SeaLine 8. Šis vidutinio dydžio visureigis siūlomas šešiose komplektacijose su tiek įkraunamo hibrido (PHEV), tiek visiškai elektrinio (BEV) varikliais. Kainos Kinijoje prasideda nuo 214,800 CNY (apie 30,250 USD) ir kyla iki 274,880 CNY (apie 38,620 USD), todėl Atto 8 pozicionuojamas kaip funkcijomis soti konkurento variantas EV ir PHEV SUV segmente.

Dizainas: BYD „Dragon Face“ evoliucija

Atto 8 išlaiko BYD „Dragon Face“ dizaino linijas, tuo pačiu stilingai išgrynindamas savo būdingus „drakono ūsų“ elementus, kad priekinė dalis atrodytų sleskiau ir dinamiškiau. Unikalus D statramsčio sprendimas praplečia kabiną natūraliai šviesai, gerindamas trečios eilės keleivių matomumą. Pirkėjams siūlomi galinių žibintų grafikos variantai, įkvėpti feniksų plunksnų, arba rankų darbo bambuko motyvas — akcentai, rodantys BYD dėmesį detalėms.

Interjeras ir technologiniai akcentai

Salone Atto 8 žengia į prabangesnį lygį: įrengtos sluoksniuotos trimačios tekstūros ir bambuko medžio apdaila suteikia šiltesnę, labiau premium atmosferą. Visose komplektacijose BYD įtraukė DiPilot300 vairuotojo pagalbos sistemą kaip standartą. Remdamasi BYD „Eye of God“ jutimo architektūra (B lygis), DiPilot300 jungia lidarą ir sensorių sintezę, stiprindama pažangias vairuotojo pagalbos bei pusiau autonominio važiavimo galimybes.

Varikliai ir našumas

Atto 8 siūlomas tiek kaip įkraunamas hibridas (PHEV), tiek kaip visiškai elektrinis automobilis (BEV):

  • PHEV (DM 5th gen): 1,5 l turbokompresorinis variklis, generuojantis 115 kW, derinamas su BYD penktos kartos DM hibridine sistema. Pirkėjai gali rinktis priekinių arba visų ratų pavarą, o elektriniai varikliai gali tiekti iki 200 kW kiekvienai ašiai. Hibrido 0–100 km/val. įsibėgėjimas yra maždaug 4,3 sek., o grynojo elektrinio važiavimo (WLTP tipo) nuotolis svyruoja apie 175–215 km, priklausomai nuo konfigūracijos.
  • BEV (Super e platform): siūlomas vieno arba dviejų variklių išdėstymas. Dvigubo variklio versija deklaruoja apie 230 kW priekyje ir 580 kW gale, kas leidžia 0–100 km/val. įsibėgėti maždaug per 3,9 sek. Energijos saugykla — 100,5 kWh antros kartos LiFePO4 „blade“ baterija, o nuotolio variantai nurodomi maždaug 560, 600 ir 670 km.

Elektrinį Atto 8 laiko BYD Super e platforma, kuri siūlo pilno diapazono elektros architektūrą ir itin spartų įkrovimą. Platforma palaiko piką įkrovimo galia iki 1,000 kW ir, pagal BYD pateiktus duomenis, idealiomis sąlygomis per maždaug penkias minutes gali atkurti apie 370 km važiavimo nuotolio — įspūdinga statistika, orientuota į ilgesnių kelionių patogumą.

Rinkos pozicija ir išvados

Derindamas prabangos elementus, pažangias vairuotojo pagalbos sistemas (DiPilot300), lidar integraciją ir plačias nuotolio galimybes, Atto 8 siekia konkuruoti su kitais aukštesnės klasės EV ir PHEV SUV iš Kinijos ir užsienio. Jo kainodara yra konkurencinga segmente, todėl pažangios funkcijos ir ilgas elektrinis nuotolis tampa labiau prieinami pirkėjams, ieškantiems šeimai tinkamo trijų eilių visureigio.

Pagrindiniai akcentai:

  • Šešios komplektacijos: PHEV ir BEV variantai
  • Kainos nuo ~214,800 iki 274,880 CNY (~30,250–38,620 USD)
  • 100.5 kWh LiFePO4 blade baterija su iki ~670 km nuotoliu
  • DiPilot300 vairuotojo pagalba ir lidar sustiprintas jutimas

Ar jūsų prioritetas — našumas, ilgo nuotolio BEV galimybės, ar universalus PHEV sprendimas — Atto 8 sustiprina BYD poziciją visame pasaulyje besiplečiančiame vidutinio dydžio SUV segmente.

Šaltinis: smarti

Palikite komentarą

Komentarai