8 Minutės
Sidabrinis Revuelto pavergia dėmesį su widebody stiliumi
„Lamborghini“ naujausias Revuelto sulaukė ryškios aftermarket transformacijos, todėl šis vėliavinį statusą turintis hibridinis hypercar tampa neįmanomu nepastebėti. Los Andželo tuningo studija RDB LA – kartu veikdama su RDB Wheels ir 1016Industries – aprengė sidabrinį Revuelto plačiašiu (widebody) aerodinaminiu komplektu ir uždėjo veidrodinį pilnai poliruotą ratlankių paviršių. Rezultatas – vizualiai agresyvus, bet kartu rafinuotas paketas, kuris parodo, kaip aftermarket kūrybiškumas gali pakelti jau ir taip ekstremalų superautomobilį.
Kodėl šis Revuelto yra svarbus
Revuelto yra daugiau nei vien tik estetinis eksperimentas: jis reprezentuoja Lamborghini judėjimą link aukštos klasės elektrifikacijos ir hibridinių sprendimų. Pasirodęs kaip Aventador palikuonis, šis vidurinės vietos variklio superautomobilis derina 6,5 litro natūraliai įkaitintą V12 su trimis elektriniais varikliais ir kompaktiška baterija. Toks derinys leidžia išlaikyti typišką superkaro tiesinį greitį ir tuo pačiu rodyti markės kryptį link hibridinės ateities. Šis konkretus pavyzdys palieka gamyklines mechanines charakteristikas nepakitusias, tačiau žymiai sustiprina buvimą mieste ir gatvėje – didesnės arkos, anglies pluošto aerodinaminiai elementai ir veidrodinio blizgesio ratlankiai suteikia automobiliui dar labiau pastebimą stovėjimą.

Dizaino patobulinimai: 1016Industries susitinka su RDB Wheels
1016Industries widebody komplektas yra pagrindinė čia atkreipiama modifikacija. Komplektas praplečia automobilio sparnus, pridėja žemiau išlenktų splitter’ių bei sustiprina vizualinius elementus aplink ratų angas, kurias dar labiau pabrėžia poliruoti, pilnai uždengti RDB Wheels ratlankiai. Blizgantys ratlankiai kontrastuoja su komplekto juodais ir atidengto anglies pluošto fragmentais, todėl Revuelto tampa šviesos ir šešėlio studija – žaidimu tarp prabangos ir karštakošio sportiškumo.
- Widebody konversija iš 1016Industries
- Poliruoti pilnai uždengti RDB Wheels ratlankiai
- Žemesnis pravažumas dėl lingučio (lowered) stovėjimo, suteikiančio „planted“ vaizdą
Galutinis rezultatas – Revuelto įgauna dar daugiau „trasai paruošto“ išvaizdos, nors dauguma vizualinių pakeitimų yra orientuoti į stiprų gatvės ir parodos efektą, o ne tik į ratų apsisukimų laikus. Tokie aesthetic modai padidina automobilio matomumą ir statusą, ypač tarp entuziastų, kurie vertina personalizaciją, medžiagų kokybę ir išbaigtą vizualinį įspūdį.

Tipinės Lamborghini dizaino nuorodos lieka
Nepaisant intensyvios aftermarket apdailos, Revuelto išlieka akimirksniu atpažįstamas kaip Lamborghini. Žirklės tipo durys (scissor doors), Y formos dieninės šviesos diodų linijos ir aštriai briaunuota profilio linija – visa tai vis dar matoma. Widebody komplektas labiau papildo nei keičia automobilio charakteringą geometriją, suteikdamas jam drąsesnį ir brutalesnį, bet kartu nuoseklų ir vientisą siluetą. Dizaineriai siekė, kad papildomi elementai harmoningai integruotųsi su galine difuzoriaus koncepcija, oro įsukimo angomis ir šoniniu vėdinimu, taip išsaugant originalią aerodinamikos filosofiją, bet ją vizualiai intensyvinant.
Galia ir techninės specifikacijos — daugiausia nepakitusios
Nėra viešai patvirtintos informacijos, kad tuningo komandos būtų keitusios automobilio pavarų agregatus. Neturint aiškių įrodymų, yra pagrįsta manyti, kad Revuelto išlaiko gamyklines charakteristikas ir našumo rodiklius:
- Pavarų agregatas: 6,5 l natūraliai įkaitintas V12 + trys elektriniai varikliai
- Bendras išvystomas galingumas: maždaug 1 015 PS (apie 1 001 AG)
- Sukimo momentas: apie 783 lb-ft (1 062 Nm)
- Baterijos talpa: 3,8 kWh (kompaktiškas energijos kaupiklis hibridinei funkcijai)
- 0–62 mph (0–100 km/h): ~2,5 sekundės
- 0–124 mph (0–200 km/h): ~6,6 sekundės
- Didžiausias greitis: ~217 mph (apie 350 km/h)
Šie rodikliai sieja Revuelto su vienais iš galingiausių gatvės Lamborghini modelių istorijoje – tik keletas riboto leidimo modelių, tokių kaip 1 065 AG Fenomeno leidimas, pranoko jo maksimalią galią. Praktinė nauda išlaikant standartinę galios architektūrą yra ta, kad patikimumas ir gamykliniai kalibravimai lieka, o aftermarket modifikacijos orientuojamos į išvaizdą, valdymą, šoninį stabilumą bei ratų ir padangų parinkimą, kuris gali pagerinti sukibimą ir estetiką.

Aftermarket kultūra ir amerikietiška scena
JAV – o ypač Los Andželas – ir toliau išlieka svarbi scena drąsiai automobilių personalizacijai. RDB LA atliktas darbas su šiuo Revuelto yra puikus pavyzdys, kaip amerikiečių tuneriai interpretuoja itališką egzotiką: perdidinti ratlankiai, sumažintas pravažumas ir agresyvi aero konfigūracija suteikia automobiliui maksimalų vizualinį poveikį tiek parodose, tiek gatvėje. Ši praktika dažnai susijusi su kultūriniu pasididžiavimu, kur savininkai nori turėti automobilį, ne tik greitą, bet ir turintį didelį estetinį indėlį ir individualumą.
RDB LA portfelis apima ne vien tik Lamborghini modelius. Pastarieji projektai iš šio serviso bei jo partnerių rodo platų aftermarket galimybių spektrą ir skirtingus pritaikymo variantus:
- Plečiama Land Rover Range Rover widebody versija ant matinės juodos 26 colių RDB Wheels
- Desert Tan spalvos Mercedes-AMG G 63 konversija pagal Brabus stilių
- Visiškai juodas widebody Lamborghini Urus SE su MV Forged trijų dalių LM-600 ratlankiais
Tokios alternatyvos rodo, kad pirkėjams, pageidaujantiems individualaus prisilietimo, aftermarket rinka siūlo didelį pasirinkimą – nuo prabangių visureigių iki itin performantiškų superautomobilių. Be estetikos, profesionalūs tuningo namai dažnai atsižvelgia į aerodinamikos optimizavimą, svorio paskirstymą ir važiuoklės ryšius, kad automobilio elgsena liktų subalansuota po stiliaus pakeitimų.
Lamborghini komercinis kontekstas
Šis individualizuotas Revuelto pasirodo tuo metu, kai Lamborghini praneša apie stiprius komercinius rezultatus. Per pirmąsias devynias metų mėnesių mėnesis Sant’Agata Bolognese markė pardavė 8 140 automobilių, uždirbo 2,41 mlrd. eurų pajamų (apie 2,785 mlrd. USD) ir užfiksavo veiklos pelną ~592 mln. eurų (apie 684 mln. USD). Pelningumas – įspūdingas 24,6 proc. – tokį maržos lygį Lamborghini finansų vadovas Paolo Poma vadina vienu iš aukščiausių visoje automobilių pramonėje.

Pristatymų skaidymas pagal regionus atspindi markės plačią geografinę aprėptį:
- EMEA: 3 683 vienetai
- Amerikos: 2 541 vienetas
- APAC: 1 916 vienetai
Stephan Winkelmann, Lamborghini pirmininkas ir generalinis direktorius, pabrėžė kompanijos strategiją konsoliduoti visiškai hibridinę gamą, tuo pačiu investuojant į inovacijas, kokybę bei prekės ženklo vertę. Visa tai vyksta veikiant pasaulio ekonomikos iššūkiams ir valiutų kursų svyravimams, tačiau markė stengiasi išlaikyti aukštą ekskliuzyvumo lygį ir rinkos poziciją.
Kaip šis Revuelto lyginamas su kitais elektrifikuotais Lamborghini modeliais
Lamborghini elektrifikuotų modelių linija dabar apima Revuelto, itin prabangų plug‑in Urus SE ir ateinantį Temerario V8 PHEV. Kiekvienas modelis demonstruoja skirtingą požiūrį į vidaus degimo variklio dramą ir elektrinės pagalbos integraciją:
- Revuelto: vėliavinė vidurinės vietos V12 plug‑in hibridinė platforma, orientuota į ekstremalų našumą
- Urus SE: aukščiausio lygio plug‑in hibridinis visureigis, sujungiantis komfortą ir hibridinę galią
- Temerario: laukiamas 907 AG V8 plug‑in hibridinis sportinis automobilis, skirtas praplėsti elektrifikuotą portfelį
Revuelto natūraliai įkaitintas V12 išlieka esmine Lamborghini įvaizdžio dalimi – net ir kai hibridinės sistemos papildomai didina galią ir efektyvumą. Šio tipo platforma leidžia žaismingai derinti akustinį potyrį (V12 garso charakteristiką) su moderniais elektriniais priedais, užtikrinančiais pagerintą reakciją, papildomą sukimo momentą bei trumpalaikį traukos padidinimą starto metu.
Paskutinės mintys: forma, funkcija ir fantastika
Šis sidabrinis Revuelto yra pavyzdys, ką aftermarket gali padaryti su halo superautomobiliu: vizualiai sustiprinti dramą, kartu paliekant esminį našumą nepakitusį. Pirkėjams, trokštantiems individualumo, RDB LA widebody apdaila siūlo būdą išsiskirti iš jau ir taip retų egzotikų minios. Tokie projektai akcentuoja rinkos tendencijas — kaip techninis meistriškumas, medžiagų parinkimas (pvz., anglies pluoštas, aukštos kokybės poliesterio dangos, anodizuoti elementai) ir estetika gali derintis su gamykliniu inžineriniu paveldu.

Cituojamas išskirtinis akcentas:
"Revuelto yra Lamborghini vėliava ne be priežasties — tai V12 hibridas, kuris vis dar jaučiasi kaip tikras Lambo; su tinkamu widebody komplektu ir ratlankiais jis tampa riedančia pareiškimo dalimi," – sako vieno Los Andželo tuningo namo atstovas.
Ar jus traukia Revuelto dėl jo hibridinės inžinerijos, V12 garso ar naujo widebody įvaizdžio, – šis pavyzdys parodo, kaip šiuolaikiniai superautomobiliai gali būti tiek technikos stebuklais, tiek meniškomis drobėmis asmeninei išraiškai. Jeigu sidabrinis widebody variantas jums nepriimtinas, tuningo scena siūlo gausybę alternatyvų – nuo pritaikytų visureigių iki kitų stipriai modifikuotų Lamborghini modelių, kurie išlaiko vaizduotę ir aftermarket įgūdžius šioje kultūroje.
Kuri konversija jums labiau patinka: agresyvus widebody su poliruotais ratlankiais, ar labiau subtili gamyklinė išvaizda? Parašykite savo pasirinkimą ir priežastis komentaruose žemiau.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai
max_x
Ar tai grynai šou padaras? Galia liko beveik ta pati, tik vizualinis triukas. Bet smagu pamatyti, kaip LA tuneriai interpretuoja Lambo.
turbo_mk
Wow, tas widebody iš karto įspūdingas! Revuelto atrodo kaip žaibo blyksnis. Patiko blizgūs ratlankiai, bet ar tai ne per daug gatviškai?
Palikite komentarą