4 Minutės
CGI atskleidimas praskleidžia uždangą — drąsesnis Juke
Nissan Juke visada buvo markės ekscentriškas mažas krosoveris — dėmesį traukiantis automobilis su savitu charakteriu. Dabar nauja CGI vizualizacija dar labiau sustiprina tą asmenybę ir siūlo, kaip galėtų atrodyti antras dabartinio Juke estetikos atnaujinimas, kai Nissan tobulina savo mažųjų krosoverių gamą Europai.
Nuo Kicks iki Juke: du maži krosoveriai, dvi tapatybės
Šiaurės Amerikoje mažiausias Nissan krosoveris yra Kicks — paprastas subkompaktas, kuriuo prekiaujama visame pasaulyje nuo 2016 m., po debiuto San Paulo 2014 m. Europoje šią nišą užpildo Juke, ir jis visuomet rinkosi drąsią stilistiką vietoje konservatyvios užpildos. Pristatytas pirmą kartą 2010 m. ir atnaujintas antros kartos 2019 m., Juke naudoja CMF-B platformą, bendrą su tokiais modeliais kaip Renault Captur ir Renault Clio, bet išlaiko kur kas ryškesnį dizaino kalbėjimą.

Praėjus šešeriems metams po 2019 m. pertvarkos ir neseniai atlikto vidurinio ciklo atnaujinimo, Juke vis dar koreguojamas tiek realybėje, tiek internete. Pranešama, kad Nissan galėtų ateityje pasiūlyti trečios kartos Juke kaip visiškai elektrinį modelį — šalia Micra EV ir atnaujinto Leaf — nors kintančios politinės sąlygos ES reiškia, kad vidaus degimo varikliai gali išlikti aktualūs ilgiau nei manyta anksčiau.
Kas sukūrė CGI ir ką jie pakeitė?
Paskutinę skaitmeninę interpretaciją parengė Dimas Ramadhanas, už kanalo Digimods DESIGN „YouTube“ kūrėjo. Naudodamas CGI, Ramadhanas pritaikė stiliaus elementus, pasiskolintus iš naujesnių Nissan modelių, mažajam krosoveriui:
- V formos „V-Motion“ grotelės, inspiruotos atnaujinto Qashqai.
- Antakų tipo padalintos LED priekinės lempos su dienos šviesos žibintais, atkartojančiais Nissan šiuolaikinę apšvietimo tematiką.
- Nauji sportiški juodi lengvojo lydinio ratlankiai su trikampe Y formos spoke motyvu.

Galinėje dalyje Ramadhanas nukrypo nuo Qashqai įkvėpimų ir vietoje to pasiūlė grubesnius, raumeningesnius žibintų ir buferio sprendimus, primenančius Armada (Patrol) Nismo apdailą — netikėtas derinys, dėl kurio kompaktiškas Juke atrodo beveik grėsmingai padidėjęs.
Dizainas, rinkos pozicionavimas ir ką iš tiesų reiškia ši CGI
Nors CGI vizualizacijos savaime yra spekuliatyvios, jos suteikia užuominų, kuria linkme modelis galėtų vystytis stilistiškai. Nissan linkęs suderinti savo mažesnius SUV su šeimos dizaino temomis, kad sukurtų vizualinį nuoseklumą visame gaminių portfelyje — Juke vizualizacija tiesiog tą idėją iškelia į išraiškingesnį lygmenį. Pirkėjams ir entuziastams šios nuotraukos kelia diskusijas, ar Juke turėtų dar labiau pabrėžti keistumą, ar imtis brandesnio įvaizdžio, kad pritrauktų platesnę auditoriją.

Pagrindinės išvados:
- Juke išlieka Europai orientuota tapatybe, palyginti su Kicks.
- Platformos ir gamybos ryšiai su Renault modeliais tęsiasi pagal CMF-B architektūrą.
- Nissan platesnės elektrifikacijos gairės gali formuoti Juke ateitį, tačiau teisinė ir reglamentinė nevienareikšmiškumas palieka kelis galimus scenarijus.
Vairavimo charakteristikos ir specifikacijos: ką žinome (ir ko ne)
Šiuo etapu vizualizacija neatskleidžia mechaninių pokyčių. Dabartinis Juke siūlo įvairius benzininius ir lengvojo hibrido sprendimus priklausomai nuo rinkos, taip pat sklando gandai apie visiškai elektrinę trečią kartą. Kol Nissan nepateiks oficialių užuominų ar prototipo, galima tikėtis, kad dizaino pokyčiai pasirodys anksčiau nei reikšmingi variklių pokyčiai.

Trumpai tariant, CGI pertvarkymas švenčia Juke drąsią dizaino DNR, tuo pat metu linktelėdamas į Nissan šiuolaikinį šeimos veidą. Ar Nissan kitas oficialus atnaujinimas sektų šiuo laukiniu keliu — ar nuvestų Juke į labiau santūrų, elektrifikuotą kursą — bus vienas iš mažųjų SUV naujienų, kurias verta stebėti 2026–2027 metais.
"Vizualizacija primena, kad net maži krosoveriai gali būti dizaino pareiškimai", — sako vienas pramonės stebėtojas, — "ir Juke visuomet jautėsi geriausiai tada, kai išsiskirdavo."
"Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą