8 Minutės
Mercedes ruošia subtilų ir stilingą CLE atnaujinimą
Tik šiek tiek daugiau nei dveji metai nuo tada, kai CLE pateko į serijinę gamybą, Mercedes-Benz jau planuoja vidurio ciklo atnaujinimą (facelift), kad vidutinio dydžio kupė ir kabrioletas išliktų patrauklūs konkurencingoje klasėje. Naujausi šnipinėjimo kadrai – vėliau skaitmeniniu būdu nušveisti nuo kamufliažo Kolesa žurnalisto Nikitos Chuyko – pateikia aiškų vaizdą, ką Mercedes ruošiasi pristatyti 2027 metų modeliui.
Redaguoti renderingai pašalina bandomojo egzemplioriaus uždengimus ir atskleidžia dizainą, kuris tęsia Mercedes dabartinę šeimos temą: rafinuotą, „žvaigždėtą“ ir akcentuotą moderniomis apšvietimo parašais. Nors atnaujinimas yra labiau evoliucinis nei revoliucinis, jis aiškiai orientuotas suderinti CLE su naujausiais markės modeliais ir stiprinti prekės ženklo vientisumą. Tokia strategija padeda išsaugoti atpažįstamumą, tuo pačiu įvedant šviežius dizaino ir technologinius elementus.

Išorės pokyčiai: pažįstama silueto kalba, atnaujinti detalės
Pirmasis įspūdis išlaiko CLE profilį praktiškai nepakitusį: kupė proporcijos ir stogo linija išlieka tokios pačios, tad bendras siluetas lieka pažįstamas ir elegantiškas. Vis dėlto daugiausia išorinės modifikacijos sutelktos į automobilio priekį ir galą, kur Mercedes orientuojasi į šviesos grafikas ir smulkias kūno linijų korekcijas, kurios modernizuoja automobilio įvaizdį, bet neperrašo dizaino identiteto.
- Naujos priekinių žibintų grafikos su atnaujinta vidine struktūra ir LED elementais, kurie sukuria modernų apšvietimo parašą
- Nedidelis priekinio buferio perdarymas, optimizuojantis oro srautus ir suteikiantis konservatyvų, bet švaresnį estetinį vaizdą
- Pervadetos galinės šviesos, kurios suteikia galui estetinį panašumą į CLA modelio sprendimus ir pabrėžia horizontalias linijas
- Atnaujintas galinis buferis ir difuzorius, kurie ne tik keičia išvaizdą, bet ir gali pagerinti aerodinamikos koeficientą
Įdomu tai, kad grotelės, regis, išliks panašios į dabartines ir nebus kardinaliai keistos – tai priminimas, jog Mercedes dažnai renkasi saikingus atnaujinimus, leidžiančius kontroliuoti gamybos ir plėtros kaštus. Be to, galima tikėtis naujų ratų dizainų, papildomų dažų ir apdailos variantų (apdailos paketų), kurie užbaigs vizualinį paketą ir suteiks pirkėjams daugiau personalizacijos galimybių. Tokie sprendimai padeda prekės ženklui išlaikyti tvirtą poziciją kovoje dėl segmentų pirkėjo, kur individualus stilius ir pasirinkimai yra svarbūs.
Taip pat tikėtina, kad kai kurios konstrukcinės detalės bus patobulintos siekiant geresnės garso izoliacijos, sumažintos vėjo triukšmo emisijos ir patogesnio eksploatavimo. Mercedes tradiciškai daug dėmesio skiria interjero komfortui ir NVH (triukšmo, vibracijos ir griaužimo) charakteristikoms, tad net ir subtilūs išoriniai pakeitimai dažnai atitinka inžinerinius tikslus, ne vien tik stilistikos sumetimus. Visa tai svarbu išlaikyti aukštą markės lygį segmentuose, kur susiduria BMW 4 Series, Audi A5 ir kiti konkurentai.
Interjeras: daugiausia perimta, laukiama protingų atnaujinimų
Salone 2027 metų CLE, regis, išlaikys pažįstamą prabangos ir ergonomikos išdėstymą, kurio dauguma pirkėjų tikisi iš Mercedes. Pagrindinis centras išlieka didelis 11,9 colio multimedijos jutiklinis ekranas kartu su 12,3 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu. Manoma, jog multimedijos sistema veiks pagal Mercedes naujausią operacinę sistemą (MB.OS arba naujesnė Mercedes Operating System), tą pačią platformą, kurią jau naudoja CLA modelis, atnešdama atnaujintą grafikos sąsają, geresnę ryšio funkcionalumą ir over-the-air (OTA) programinės įrangos atnaujinimus.
Tokia platforma suteiks modernias prijungiamumo galimybes: integruotą „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, debesų paslaugas, nuotolinį automobilio valdymą per mobiliąją programėlę, „Hey Mercedes“ balso asistentą ir atnaujintą navigaciją su eismo informacija realiu laiku. Mercedes taip pat gali patobulinti personalizavimo nustatymus, leidžiančius vairuotojui ir keleiviams išsaugoti profilius su sėdynių, klimato ir garso nustatymais.
Galimi interjero pokyčiai gali apimti:
- Perprojektuotą vairaračio formą ir valdymo mygtukų išdėstymą, gerinant ergonomiką ir prisilietimo pojūtį
- Nedidelius centrinės konsolės išdėstymo pakeitimus, papildomas saugojimo erdves ir švarias linijas, integruojant belaidžio įkrovimo vietas bei papildomas USB-C jungtis
- Išplėstą apmušalų, valdymo apdailų ir interjero spalvų pasirinkimą, įskaitant ir sportines bei prabangos paketas variacijas; galimas daugiau tvarios medžiagos opcijų, pavyzdžiui, veganiškų apmušalų ar perdirbtų audinių
Tokie atnaujinimai suteiktų salonui gaivesnės išvaizdos ir jausmo, nenutraukiant CLE ergonominės ir praktiškos bazės. Mercedes, norėdama išlaikyti aukštą komforto lygį, gali pasiūlyti ir papildomus paketų variantus, pavyzdžiui, „Premium“ garso sistemą (pvz., Burmester), aukštesnio lygio sėdynių ventiliaciją/masažą ar platus asmeninės saugos ir vairuotojo pagalbinių sistemų rinkinys.

Pavarų sistema ir dinamika: tęstinumas, o ne radikalios permainos
Po kėbulu Mercedes, tikėtina, išlaikys dabartinę CLE variklių gamą su mild-hybrid technologija, kuri padeda pagerinti kuro efektyvumą ir suteikia papildomą momentinę jėgą per elektrinę pagalbinę sistemą (EQ Boost arba 48 V sistemą). Tokia strategija leidžia išlaikyti gerą našumo ir efektyvumo balansą, kol markė plečia hibridinio ir elektrifikuoto portfelio sprendimus kitose modelių eilėse.
Numatomi modeliai ir jų apytikslės charakteristikos galėtų būti tokios:
- CLE 300 4MATIC: 2,0 l turbo keturių cilindrų variklis su mild-hybrid pagalba — apie 255 AG (apie 190 kW) ir ~295 lb-ft (apie 400 Nm), 0–60 mph per maždaug 6,2 sekundės (atidžiai 0–100 km/h laikui gali skirtis keletas dešimtųjų sekundžių)
- CLE 450 4MATIC: 3,0 l eilinis šešių cilindrų variklis su mild-hybrid palaikymu — maždaug 375 AG (apie 280 kW) ir ~369 lb-ft (apie 500 Nm), 0–60 mph per apie 4,2 sekundės
- AMG CLE 53 Coupe: AMG patobulintas 3,0 l turbo šešių cilindrų variklis su hibridine asistencija ir elektros pagalbine kompresorine sistema. Mercedes skelbia apie 443 AG (apie 330 kW) ir ~413 lb-ft (apie 560 Nm) naudojant aukštesnės kokybės kurą, su 0–60 mph laiku maždaug 4,0 sekundės
Tikėtina, kad kabrioletai gaus analogiškas jėgainės konfigūracijas, nors dėl papildomo atviro kėbulo svorio ir standumo modifikacijų jų pagreitis gali šiek tiek skirtis. Mercedes dažnai optimizuoja pakabas, reguliavimą ir padangas atsižvelgdama į kabrioleto specifiką, kad išsaugotų dinaminį balansą ir komfortą.
Mild-hybrid sprendimai (48 V sistema) suteikia ne tik trumpalaikį galios antplūdį, bet ir galimybes išjungti variklį riedant, užtikrinti sklandesnį start-stop darbą ir švelninti perdavimų perjungimus. Tai svarbu tiek kuro sąnaudoms mažinti, tiek atitikti griežtėjančius emisijų normatyvus. Ateityje Mercedes taip pat gali pasiūlyti papildomą elektrifikuotą versiją arba hibridinį pakopų plėtimą, suderintą su bendrais markės elektrifikacijos planais.
Be to, atnaujinimas gali apimti smulkius važiuoklės, bei elektroninės stabilumo ir vairavimo dinamikos valdymo patobulinimus, tokius kaip adaptacinės važiuoklės programinės įrangos optimizavimas, geresnis vairo jautrumo suderinimas ir galimų vairavimo režimų praplėtimas, suteikiant pirkėjams platesnį pasirinkimą tarp komforto, sporto ir ekonomiškumo nustatymų.
Rinkos laikas ir pozicionavimas
Mercedes, tikėtina, atnaujintą CLE pristatys 2026 metais, o JAV rinkai automobiliai bus reklamuojami kaip 2027 metų modeliai. Pirmasis į rinką greičiausiai pateks kupė variantas, o kabrioletas sekusių keletą mėnesių. Tokie laiko planai leidžia markei palaikyti modelio aktualumą ir sinchronizuoti gamybos apimtis su logistikos grandine, tuo pačiu užtikrinant pakankamai laiko rinkodaros ir pardavimų paruošimui.
Šis faceliftas reprezentuoja protingą, vidurio ciklo atnaujinimo sprendimą: pakankamai vizualinių ir technologinių pataisymų, kad automobilis išliktų konkurencingas, bet ne visiškas perkonstravimas. Tokia politika dažnai pasiteisina rinkoje — leidžiama atnaujinti svarbiausius estetinius elementus, atnaujinti programinę įrangą ir pasiūlyti papildomas pasirinkimo galimybes be didelio kainos šoko ar radikalių inžinerinių pokyčių, kurie pailgintų gamybos pradžią ir padidintų sąnaudas.
Konkurencinėje kovoje su BMW 4 serija, Audi A5 ir kitais prabangos kupė modeliais, CLE renovacija sutelks dėmesį į modernius apšvietimo sprendimus, prabangų saloną ir pažangias vairuotojo pagalbines sistemas (ADAS). Mercedes pasirinktas taktas gali būti patrauklus lojaliems prekės ženklo gerbėjams, kurie vertina nuoseklumą, ir naujiems pirkėjams, ieškantiems modernių technologijų bei prekės ženklo prestižo. Atnaujinimas taip pat gali sustiprinti CLE pozicijas rinkoje, kur estetika, technologijos ir vairavimo pojūtis yra pagrindiniai pasirinkimo kriterijai.
Ar šie renderingai perteikia tinkamą pusiausvyrą tarp naujumo ir pažįstamumo? Daugeliui vartotojų atnaujinti žibintai, subtili interjero modernizacija ir galimi patobulinimai važiuoklėje bus pakankami, kad CLE išliktų aktualus perpildytoje prabangių kupė klasėje. Galutinė sėkmė priklausys nuo kainodaros strategijos, paketo pasirinkimų ir nuo to, kaip gerai Mercedes sugebės perteikti naujus funkcionalumus per rinkodaros kampaniją bei realius testus.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai
turbo_mk
Wow tas facelift atrodo atsargiai, bet labai tvarkingai. LED žibintai ir interjero modernizacija skamba įdomiai, o siluetas liko pažįstamas. Įdomu, ar kainos bus priimtinos.
Palikite komentarą