Ferrari ruošiasi pristatyti naują hibridinį superautomobilį: SF90 Stradale įpėdinis | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Ferrari ruošiasi pristatyti naują hibridinį superautomobilį: SF90 Stradale įpėdinis

Ferrari ruošiasi pristatyti naują hibridinį superautomobilį: SF90 Stradale įpėdinis

2025-07-31
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Ferrari siekia perrašyti hibridinių superautomobilių ribas, pristatydama naujos kartos modelį – SF90 Stradale įpėdinį, kurio vidinis kodas F173M. Šis ilgai lauktas Ferrari modelis dabar yra baigiamajame kūrimo etape ir žada revoliucingas inovacijas, išskirtinę galią bei nepakartojamą itališką dizainą, kuris sudomins tiek entuziastus, tiek kolekcininkus visame pasaulyje.

Dizaino raida: Futuristiška, bet tikra Ferrari dvasia

Naujausios šio kamufliuoto prototipo nuotraukos leidžia pažvelgti į šviežią Ferrari dizaino kryptį. Nors superautomobilis išlaiko giminystę su SF90, naujasis modelis siekia evoliucijos, o ne visiško virsmo. Pastebimi pakeitimai apima pertvarkytą priekinę dalį su stačiakampiu centriniu oro įsiurbimo angą ir subtiliai atnaujintu splitteriu, kurie pagerina automobilio aerodinamiką bei išraiškingumą. Būdingas išsikišantis nosies elementas, tikėtina, išliks, tačiau prie jo prisijungs nauji, aštresni LED žibintai.

Šoninis siluetas išlaiko stiprų įspūdį ir dinamiškumą, o galinė dalis pasižymi dar efektyvesniais, bet subtiliais pakeitimais. Atnaujintas galinis buferis dabar turi naujas angas tarp dvigubų išmetimo vamzdžių, užtikrinančias geresnį aušinimą ir dar sportiškesnį vaizdą. Pastebėtos naujos formos galiniai žibintai galbūt dar yra laikini, tačiau jie jau signalizuoja apie naują Ferrari hibridinio flagmano apšvietimo stilistiką.

Laukiami interjero patobulinimai

Nors šnipai kol kas nesužvejojo nuotraukų iš salono, tikimasi reikšmingų interjero pokyčių. Pirkėjai galės tikėtis naujausio Ferrari vairo, atnaujintų mygtukų, pertvarkytos prietaisų skydelio ir naujos kartos skaitmeninės instrumentų panelės. Visa tai bus skirta sukurti modernią ir įtraukiančią vairavimo patirtį.

Variklis ir našumas: nauji etalonai superautomobilių segmente

Po variklio dangčiu SF90 įpėdinis tęs revoliucinę įkraunamo hibrido architektūrą, kuri iškėlė naujus superautomobilių standartus. Dabartinis SF90 Stradale turi 4,0 l darbinio tūrio V8 variklį su dviem turbinomis, prijungtą prie trijų elektros variklių ir 7,9 kWh ličio jonų baterijos, bendrai išvystančių įspūdingus 986 AG (736 kW) ir 800 Nm sukimo momentą. Rezultatas: įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per 2,5 sekundės ir iki 25 km nuvažiuojamas atstumas vien naudotis elektra.

Tikimasi, kad F173M dar labiau pakels kartelę ir viršys 1 000 AG ribą, dėka patobulintos jėgainės ir didesnės elektros galios. Nors tikslios specifikacijos kol kas neatskleidžiamos, naujasis modelis bus dar greitesnis, su aukštesniu maksimalios spartos rodikliu nei ankstesnio 340 km/h (211 mph) modelio ir dar universalesne važiavimo tik elektra funkcija.

Pozicionavimas rinkoje ir konkurencinė apžvalga

SF90 įpėdinis stiprins Ferrari poziciją išmanių, aukštos dinamikos įkraunamų hibridų segmente ir tiesiogiai konkuruos su Lamborghini Revuelto bei McLaren Artura. Derindamas rafinuotą itališką dizainą, pažangiausią hibridinę technologiją ir išskirtines važiavimo savybes, Ferrari naujausias superautomobilis neužleis lyderio vietos tarp greičiausių ir prestižiškiausių pasaulio superautomobilių.

Oficialaus pristatymo laukiama jau netrukus, o F173M neabejotinai sulauks plataus dėmesio ir taps nauju etalonu hibridinių superautomobilių pasaulyje.

Šaltinis: carscoops

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą