Kia EV4: Elektrinio Automobilio Ateitis Per Griežtus Patvarumo Testus | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Kia EV4: Elektrinio Automobilio Ateitis Per Griežtus Patvarumo Testus

Kia EV4: Elektrinio Automobilio Ateitis Per Griežtus Patvarumo Testus

2025-07-31
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

2 Minutės

Kia EV4: Ateities Elektrinis Automobilis Per Išskirtinio Patvarumo Bandymus

Kia naujausias žingsnis elektros transporto priemonių srityje – visiškai naujas „Kia EV4“ – sulaukė daug dėmesio po įspūdingo patvarumo testo, įveikus vieną sudėtingiausių trasų pasaulyje. Šiais metais Kia pristatė EV4 tiek sedano, tiek hečbeko kėbulo versijose, ženkliai praplėsdama savo elektrinių automobilių asortimentą. Dabar paskelbta daugiau detalių apie nuodugnius EV4 ištvermės bandymus: net 10 000 km ilgio kelionę legendinėje Vokietijos Nürburgring Nordschleife trasoje.

Nuoseklūs patvarumo bandymai Europoje garsiausioje trasoje

Nors Kia jau demonstravo EV4 hečbeko bandymus Europos keliuose, modelis išlieka užmaskuotas net ir po oficialios premjeros. Nors iš Nürburgring trasos nuotraukų dar nepateikta, Kia patvirtino, kad intensyvus 10 000 km trasos maratonas tebuvo dalis platesnio, net 110 000 km siekiančio patvarumo bandymo Europos keliais.

Skirtingai nuo įprastų bandymų, dažnai orientuotų į maksimalią greitį, Kia siekė užtikrinti ilgalaikį aukšto našumo veikimą. Nürburgring testuose EV4 veikė 90–95% didžiausios galios rėžimu, tarp važiavimų atliekant greitojo įkrovimo ciklus. Įspūdinga, kad po tokių ekstremalių trasos ir realių sąlygų išbandymų, EV4 baterija išsaugojo net 95% savo pradinės talpos. Kia garantuoja, jog serijiniai automobiliai išlaikys bent 70% baterijos talpos po 160 000 km arba aštuonerių metų įprasto naudojimo – tai akivaizdus šio elektrinio automobilio patikimumo įrodymas.

Šiuolaikinis dizainas ir stiprios techninės charakteristikos

Kiekvienas EV4 sukurtas naudojant modernią 400 voltų elektrinę platformą, o priekyje montuojamas 201 AG elektrinis variklis užtikrina dinamišką važiavimą nepriklausomai nuo komplektacijos. JAV rinkoje standartiškai siūloma 58,3 kWh baterija, o aukštesnės klasės variantas aprūpintas talpesne 81,4 kWh baterija, suteikiančia didesnę ridą ir lankstumo įvairiems vairuotojų poreikiams.

Užtikrintas našumas kasdienybėje

Stephan Hoferer, „Hyundai Motor Europe Technical Center“ patvarumo programų vadovas, pabrėžė Kia siekį užtikrinti patikimumą: „Nuo apledėjusių žiemos kelių iki iššūkių kupinos Nürburgring trasos – EV4 intensyvūs testai užtikrina, kad automobilis gerokai pranoksta kasdienio naudojimo poreikius.“ Tai patvirtina, kad EV4 yra ne tik trasoms, bet ir ilgalaikiam naudojimui įvairiomis sąlygomis pritaikytas elektrinis automobilis.

Rinkos pozicionavimas ir konkurenciniai pranašumai

Nors dauguma vairuotojų EV4 trasose nebandys, Kia investicijos į kruopščius bandymus suteikia šiam modeliui pranašumą sparčiai augančioje elektromobilių rinkoje, ypač vertinantiems ilgaamžiškumą ir patikimumą. Jei Kia ateityje pristatytų sportišką GT versiją, šie ištvermės testai patvirtina, kad kompanija turi reikalingą patirtį ir inžinerinius gebėjimus ją įgyvendinti.

Elektrinių sedanų ir hečbekų rinkoje stiprėjant konkurencijai, Kia EV4 išsiskiria tvirtu įsipareigojimu patvarumui, baterijos ilgaamžiškumui bei realioms eksploatacinėms savybėms – todėl tampa rimtu pretendentu pasaulinėje elektromobilių rinkoje.

Šaltinis: carscoops

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą