3 Minutės
Ford Long Byčo EV centras: prieinamesnės elektromobilijos era
Ford Motor Company žengė svarbų žingsnį elektrinio transporto demokratizavimo link – Kalifornijos Long Byče iškilmingai atidarytas modernus Elektrinių transporto priemonių kūrimo centras. Ši nauja 23 tūkst. kvadratinių metrų ploto erdvė tapo inovacijų židiniu, skirtu projektuoti ir kurti prieinamus elektromobilius – ypač vidutinio dydžio elektrinį pikapą, kuris gali tapti rimtu konkurentu Ford Ranger modeliams.
Moderni infrastruktūra ateities elektriniams automobiliams
Naujojo EV centro inžinieriams suteiktos pažangios priemonės: skaitmeninio vizualizavimo darbo erdvės, specialus lauko automobilių apžiūros kiemas, pažangių technologijų modelių gamybos ir apdirbimo cechai bei išsamios elektrinių automobilių bandymų laboratorijos. Tai leidžia sparčiai kurti prototipus, efektyviai bendradarbiauti ir nuodugniai testuoti elektromobilius – nuo elektrinių pikapų iki lengvųjų automobilių, atliepiant dabartinius automobilių rinkos poreikius.
Ką žinome: prieinamas elektrinis pikapas
Ford naujasis elektrinis pikapas, kurio premjera numatoma 2027 m., kuriamas galvojant apie taupius vairuotojus ir miesto profesionalus. Nors galutinės techninės charakteristikos kol kas neskelbiamos, jau aišku, jog šis modelis dydžiu ir funkcionalumu bus artimas Ford Ranger. Didžiausias dėmesys skiriamas prieinamumui, praktiškumui ir padidintam nuvažiuojamam atstumui, kad elektriniai pikapai taptų patrauklūs platesnei auditorijai.

Technologinė lyderystė ir inovacijos
Projektui vadovauja elektroninio transporto inovacijomis žinomas Alan Clarke, Ford pažangių EV technologijų direktorius ir buvęs Tesla darbuotojas. Jo Long Byčo komanda, kurioje jau dirba 350 žmonių ir jų gretos plečiasi, bendradarbiauja su kolegomis Dearborne, Mičigane, kurdami pirmąją žemų kaštų Ford elektromobilių platformą. Toks bendradarbiavimas žada inovatyvų paprastumą ir efektyvumą visoje Ford elektromobilių gamoje.
Eksterjeras, veikimas ir pozicionavimas rinkoje
Nors detalesnių elektromobilio techninių duomenų Ford kol kas neskelbia, pirkėjų lūkesčiai yra aukšti. Tikimasi, kad naujasis pikapas derins Ford Ranger tvirtumą ir pravažumą, visiškai elektrinę pavarą, šiuolaikines ryšio technologijas ir pažangias saugumo sistemas. Jo prieinama kaina gali iš esmės pakeisti vidutinio dydžio pikapų rinką, pasiūlydama alternatyvą tiek įprastiems vidaus degimo, tiek brangesniems elektriniams modeliams.
Ford strateginis įsipareigojimas elektromobiliams
Long Byčo centras rodo atsinaujinusį Ford įsipareigojimą inovacijoms, komandiniam darbui ir efektyviai elektromobilių gamybai. Užvėrus duris projektavimo studijai Irvine, į Long Byčą ir Dearborną sutelkti ištekliai ir specialistai, o tai skatina kūrybišką bei dinamišką bendradarbiavimą. Projektų vadovė Ann Diep naująjį centrą apibūdina kaip atvirą ir energingą komandų ekosistemą, orientuotą į įkvepiančių produktų kūrimą.

Istorinė Ford grįžimo į Long Byčą reikšmė
Grįžimas į Long Byčą – ir simbolinis ženklas, pagerbiantis Ford istorinį palikimą mieste, kuriame 1930–1958 m. veikė didelė surinkimo gamykla, pagaminusi garsiausius Ford, Lincoln ir Mercury modelius. Šis naujasis etapas žymi svarbų žingsnį pereinant prie elektrinės automobilių eros.
Artėjant svarbiam Ford strateginiam pranešimui rugpjūtį, automobilių entuziastai ir elektromobilių gerbėjai visame pasaulyje atidžiai seks naujienas. Netrukus turėtų paaiškėti daugiau detalių apie elektromobilio techninius duomenis, kainas ir tikslias išleidimo datas – Ford siekia iš naujo apibrėžti, ką gali pasiūlyti prieinami elektriniai pikapai ir automobiliai.
Šaltinis: carscoops

Komentarai