3 Minutės
Įvadas: V12 varikliai vis dar gyvi
Ferrari 812 Competizione A simbolizuoja paskutinę natūraliai įsiurbiamo V12 aukso amžiaus epochą. Nors dvylikos cilindrų varikliai automobilių pasaulyje tampa vis retesni, Ferrari ir toliau šlovina šį variklių tipą, pristatydama ribotos serijos, aukštos klasės modelius. 812 šeima pasižymėjo įvairiomis versijomis: uždaro stogo Superfast, atviru GTS, trasai skirtu Competizione ir Targa tipo Competizione A.
Novitec įsikišimas: Subtilu, bet profesionalu
Automobilio entuziastus traukia tiuninguoti egzemplioriai, o Novitec neseniai pristatė savo 812 Competizione A interpretaciją. Patobulinimai yra solidūs ir harmoningai papildantys gamyklinį charakterį, dar labiau išryškinant automobilį, tačiau nesužalojant jo esybės. Pagrindiniai naujovių akcentai – NF11 kaltiniai Y formos ratlankiai, žeminančios spyruoklės gerinančios pravažumą ir valdymą, taip pat nauja išmetimo sistema, leidžianti V12 kvėpuoti laisviau ir skambėti agresyviau. Visa kita – automobilio konstrukcija, aerodinaminiai elementai ir salonas – išlaikyta artima originalui iš Maranello.
Dizainas ir salonas
Šis Competizione A išsiskiria ryškia limonų žalia spalva su tradicinėmis geltonomis Ferrari detalėmis – ženkliukais ant sparnų, stabdžių suportais, variklio dangčiu ir galiniu spoileriu. Juodi kontrastiniai elementai dar labiau pabrėžia automobilio išskirtines formas, o salone baltos odos apdaila derinama su limonų žaliais akcentais, sukuriant išskirtinumą. Targa stogo konstrukcija leidžia mėgautis atviru vairavimu, išlaikant kupė standumą, kai stogas uždarytas.
Techninės charakteristikos
Variklis ir transmisija
Pagrindinė 812 Competizione A jėga – 6,5 litro natūraliai įsiurbiamas V12 variklis, kuris sukasi iki 9500 aps./min. Jo galia siekia 818 AG (arba 830 PS) ir 690 Nm sukimo momentą. Variklis sureguliuotas taip, kad išsiskirtų greita reakcija aukštuose sūkiuose bei linijiniu galios perdavimu – tai Ferrari V12 išskirtinumas.
Dinaminės savybės
812 Competizione A – tikras superautomobilis: įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per maždaug 2,85 sekundės, o nuo 0 iki 200 km/h per apie 7,5 sekundės, maksimalus greitis viršija 340 km/h. Derinant didelę specifinę galią, lengvas medžiagas ir pažangią aerodinamiką, automobilis pasižymi išskirtiniu pagreičiu, stabdymu ir stabilumu posūkiuose.
Važiavimo potyris ir valdymas
Aukšti V12 sūkiai užtikrina momentalią akceleraciją, o išmetimo garsas – ypač įsimintinas, dar labiau išryškintas Novitec laisvos eigos sistema. Sumažintas automobilio svorio centras dėl žeminimo spyruoklių susijungia su kaltiniais ratlankiais, mažinančiais nesuspaustą svorį – tai pagerina posūkių tikslumą ir stabilumą. Bendrai automobilis išlieka vikrus užmiesčio keliuose ir itin stabilus trasoje, suteikdamas harmoningą „grand tourer“ komforto ir sportiško valdymo balansą.
Rinkos pozicijos ir vertė
Iš pradžių kaip riboto leidimo flagmanas pristatytas 812 Competizione A dabar yra kolekcininkų geidžiamiausių Ferrari modelių sąraše. Automobilio vertė rinkoje nuolat augo – gerai išlaikyti egzemplioriai šiandien kainuoja apie du milijonus JAV dolerių ar daugiau, priklausomai nuo komplektacijos ir kilmės istorijos – tai keletą kartų viršija pirminę kainą. Retumas, V12 variklio charakteris ir Ferrari paveldas užtikrina didžiulį susidomėjimą tarp kolekcininkų, vertinančių natūraliai įsiurbiamų variklių našumą.
Palyginimas ir paveldas
Lyginant su kitais šiuolaikiniais Ferrari automobiliais, Competizione A yra vienas ekstremaliausių natūraliai įsiurbiamų modelių, kuris dera pažangų važiuoklės reguliavimą ir maksimalią variklio sūkių dinamiką. Skirtingai nei su turbinomis varomi konkurentai, jis užtikrina linijinį galios perdavimą ir išskirtinį garsą. Be to, šis modelis atlieka šiuolaikinės reinterpretacijos funkciją kartu su specialiomis Ferrari serijomis, sukurtomis ant 812 platformos, pavyzdžiui, SP51, Omologata ar V12 tradicijas tęsiantys Monza SP.
Išvada
Novitec patobulintas Ferrari 812 Competizione A – tikra V12 eros šventė. Subtilūs išvaizdos pokyčiai, kryptingi našumo patobulinimai ir išlaikytos išskirtinės techninės savybės leidžia šiam išskirtiniam „grand tourer“ automobiliui sužavėti tiek tikrus automobilių entuziastus, tiek kolekcininkus.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai