1966 metų Chevrolet Corvette kabrioletas: restauravimo projektas su dviejų savininkų istorija | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
1966 metų Chevrolet Corvette kabrioletas: restauravimo projektas su dviejų savininkų istorija

1966 metų Chevrolet Corvette kabrioletas: restauravimo projektas su dviejų savininkų istorija

2025-08-11
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Apžvalga

Iš ilgalaikio saugojimo ištrauktas 1966 metų Chevrolet Corvette kabrioletas su dokumentuota dviejų savininkų istorija dabar siūlomas įsigyti. Šis klasikinis C2 Corvette didžiąją dalį gyvenimo praleido garaže ir buvo tik minimaliai restauruotas – pakankamai, kad būtų išriedėjęs iš sandėlio, tačiau dar ne paruoštas grįžti į kelią. Pardavėjas tikisi, kad entuziastas ar patyręs restauratorius imsis šio projekto ir pratęs restauravimo darbus.

Istorija ir būklė

Šis egzempliorius buvo pagamintas kaip 1966 metų partijos dalis, kurioje buvo 27 720 Corvette automobilių (iš jų – 17 762 kabrioletai). Jo kilmė – išskirtinė: pirmas savininkas pardavė automobilį 1971-aisiais, o antrasis savininkas 1978-aisiais jį pastatė dėl variklio gedimo. Tokios būklės automobilis liko iki 1991 m., kai antrasis savininkas pradėjo pilną rėmo restauraciją – nuėmė kėbulą nuo rėmo, bet netrukus projektą apleido. Nuo tada Corvette beveik nepakito.

2024 m. gegužę eBay pardavėjas „vettes4you“ įsigijo šį Chevrolet Corvette, išvalė saloną ir pakeitė kelias detales naujomis, iš senų sandėlių (NOS), kad automobilį būtų galima vėl pastatyti ant ratų. Rėmas, kaip nurodoma, neturi rūdžių, kas yra didelis privalumas bet kokiai restauracijai. Šiuo metu automobilis nudažytas Nassau Blue spalva, tačiau gamykloje jis buvo pristatytas Trophy Blue spalva ir su ryškiai mėlynu salonu, kaip rodo pardavėjo dokumentai.

Techninės ypatybės

Gamykliniai variklių variantai (1966)

1966 metais Chevrolet Corvette buvo siūlomi keli varikliai: standartinis 327 kub. colių (ci) mažablokis su 300 AG, RPO L79 327ci su 350 AG ir didesnių blokų varikliai – L30 427ci (390 AG) ir L72 427ci (425 AG). Ankstyvame šio automobilio eksploatacijos laikotarpyje jame buvo sumontuotas 427ci didysis blokas, tačiau originalus variklis dabar nebepasiekiamas.

Važiuoklė, apdaila ir dokumentai

Corvette yra kabrioletas, kuriam atliktas pilnas rėmo nuėmimo etapas. Rėmas išlikęs tvirtas, be rūdžių. Prie automobilio pridedama išsami dokumentacija, įskaitant nuotraukų albumą, rodantį visą laikymo ir restauravimo procesą – vertingas šaltinis norint tiksliai atkurti originalią būklę ir įrodyti kilmę.

Techninė būklė ir restauravimo iššūkiai

Be variklio šis Corvette šiuo metu nėra tinkamas važiuoti. Būsimam pirkėjui reikės surasti ir sumontuoti tinkamą agregatą – galima rinktis autentišką 427ci didįjį bloką, atstatytą crate variklį arba remtis mažesniu varikliu, jei riboja biudžetas. Pilnai restauracijai reikės sumontuoti variklį, surinkti pavarų sistemą, sutvarkyti elektros instaliaciją, stabdžius, kabrioleto stogo mechanizmus, atnaujinti dažus (arba sugrąžinti į originalią Trophy Blue spalvą), suremontuoti saloną ir suderinti važiuoklę bei saugos sistemas.

Rinkos pozicija ir palyginimas

1966-ųjų Chevrolet Corvette su originaliais didžiojo bloko varikliais ir kokybiškai restauruoti vertinami itin brangiai tarp kolekcininkų. Lyginant su kitais vidurio 7-ojo dešimtmečio C2 Corvette kabrioletais, profesionaliai restauruotas 427ci Corvette užima aukštą vietą pagal paklausą ir vertę. Visgi, kaip projektinis automobilis be variklio ir neoriginalia spalva, šis Corvette suteikia žemesnę pradinę kainą ir didesnį potencialą entuziastui, pasiryžusiam investuoti laiką bei lėšas.

Skelbimo informacija ir logistika

Automobilis parduodamas eBay, paskelbė „vettes4you“, nurodyta kaina – 48 000 JAV dolerių su galimybe pateikti pasiūlymą. Skelbimu tuo metu domėjosi dešimt stebėtojų, o aukcioną planuota pabaigti po šešių dienų. Corvette randasi Sinsinatyje, JAV, todėl reikės pasirūpinti transportavimu iki pirkėjo vietos. Atsižvelgiant į dokumentuotą istoriją, gerą rėmo būklę ir pridėtą nuotraukų albumą, šis automobilis yra perspektyvus restauravimo projektas su galimybe vėl tapti parodiniu Corvette automobiliu.

Pastaba dėl nuotraukų: Visos originalios nuotraukos, jų aprašai ir formatai turi būti palikti tokie, kokie pateikti originaliame skelbime ir negali būti keičiami.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą