4 Minutės
Nissan patvirtina planus atgaivinti tvirtą Xterra — laukiama 2028 m.
Pasikeitus vadovybei, Nissan pertvarko savo Šiaurės Amerikos gaminių liniją. Automotive News praneša, kad įmonė planuoja pristatyti 20 naujų arba atnaujintų modelių JAV ir Kanadoje iki 2027 m. pavasario, o atgaivintas Xterra visureigis turėtų pasirodyti 2028 m. Šis pranešimas buvo atskleistas Nissan nacionaliniame atstovų susirinkime Las Vegase rugpjūčio 20 d.
Nissan
Platforma ir architektūra: kėbulas ant rėmo rimtam bekelės pajėgumui
Pasak Automotive News cituojamų šaltinių, 2028 m. Xterra bus statoma ant naujos kėbulo‑ant‑rėmo platformos, sukurta pagrįsti iki penkių skirtingų modelių. Tikimasi, kad ta architektūra palaikys atnaujintą Frontier pikapą ir būsimas Pathfinder bei Infiniti QX60 iteracijas. Specialus sunkvežimiškas rėmas rodo, jog Nissan siekia didesnio važiuoklės standumo ir geresnio tempiamumo, krovinio talpos bei bekelės ilgaamžiškumo, palyginti su dabartiniais krosoveriais.
Reklama - tęsti skaitymą žemiau
Pavaros agregatas: V6 hibridas su pasirenkamu nuotolio didintuvo EV režimu
Priešingai nei anksčiau sklandžiusios kalbos, kad Xterra galėtų būti visiškai elektrinis modelis, naujausias pranešimas rodo V6 hibridinę pavarą 2028 m. modeliui. Šaltiniai sako, kad Nissan taip pat gali pasiūlyti nuotolio didintuvo konfigūraciją, leidžiančią maždaug 75 mylias (≈120 km) važiuoti vien tik elektra — derinant vidaus degimo variklio nuotolį ir ilgesnius EV ruožus lankstesniems nuotykiams. Tokia hibridinė strategija leidžia Xterra subalansuoti kuro efektyvumą, tempiamumo našumą ir bekelės nuotolį.

Numatomos specifikacijos (spėjama)
- Platforma: Nauja kėbulo‑ant‑rėmo architektūra, bendra su Frontier ir kitais modeliais
- Pavaros sistema: V6 hibridas; galimas nuotolio didintuvo prijungiamasis hibridas (~75 mylių elektrinio nuotolio)
- Varantieji ratai: Tikėtina 4x4 su pažangia traukos kontrole ir bekelės važiavimo režimais
- Galimybės: Orientuota į tempiamumą, krovinio talpą ir overland/nuotykių panaudojimą — pabrėžiant patvarumą
Kai paprašyta pakomentuoti, Nissan atsisakė patvirtinti ar paneigti konkrečias detales. Atstovas teigė, kad Nissan klausosi klientų ir vertina susidomėjimą ikoniniais pavadinimais, pridurdamas, jog prekės ženklas lieka įsipareigojęs tiekti tvirtus, nuotykiams pasiruošusius automobilius, kurie skatina tyrinėti.
Reklama - tęsti skaitymą žemiau
Dizaino ir našumo lūkesčiai
Atgaivintos Xterra dizaino užuominos, tikimasi, pabrėš funkcionalumą: didelis pravažumas, tikslingas kėbulo apdailos plastikas, stogo bagažinės galimybė ir patogiai pasiekiami vilkimo taškai. Našumas greičiausiai orientuosis į žemo diapazono sukimo momentą iš sustiprintos V6 hibridinės sistemos, optimizuotos trasų įveikimui ir tempimui, o ne į aukštą greitį keliuose. Turint kėbulą ant rėmo, inžinieriai galės sureguliuoti pakabos kelionę, apsaugą ir atakos/įveikimo kampus, kad būtų konkuruojama su bekelės varžovais.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Nissan, atrodo, pozicionuoja Xterra kaip „eik bet kur“ alternatyvą moderniems visureigiams ir vidutinio dydžio bekelės modeliams. Kombinuodama kėbulą‑ant‑rėmo su hibridine efektyvumu, Nissan gali taikytis į pirkėjus, kurie nori tiek nuotykių galimybių, tiek geresnės kasdienės degalų ekonomijos. Potencialūs konkurentai yra Toyota 4Runner, Ford Bronco ir Jeep Wrangler — tačiau hibridinė pavaros sistema ir galimas elektrinis nuotolis gali padėti Xterra išsiskirti kuro efektyvumu ir važiavimo komfortu.
KGP Photography|Car and Driver 2026 Nissan Sentra
Platesnė Nissan gaminių strategija: daugiau hibridų ir atnaujintų krosoverių
Nissan modelių atnaujinimo planas, kaip pranešama, pirmenybę teikia hibridams ir naudingojiems automobiliams, pritaikytoms JAV rinkai. Gamintojas planuoja naujas Rogue ir Sentra kartas bei atnaujins Infiniti Q50. Rogue pasirodys dviem etapais: atnaujintas modelis 2026 m., o visiškai nauja ketvirtoji karta – 2027 m., kuri galės pasiūlyti Nissan ePower serijos hibridinę sistemą kaip parinktį. Sentra taip pat pereis į naują kartą 2026 m.
Ką tai reiškia pirkėjams
Potencialiems pirkėjams, ieškantiems tvirto, modernaus bekelės visureigio, 2028 m. Xterra gali pasiūlyti retą derinį — kėbulą ant rėmo ir hibridinį efektyvumą. Tikėkitės oficialių specifikacijų, kainų ir modelių variantų paskelbimo artėjant paleidimui, kai Nissan užbaigs inžinerinius sprendimus ir rinkos pozicionavimą.
Šaltinis: caranddriver

Komentarai