Ford: visiškai elektrinis Mustangas nėra artimojo laiko planuose

Komentarai
Ford: visiškai elektrinis Mustangas nėra artimojo laiko planuose

4 Minutės

Ford požiūris į visiškai elektrinį Mustangą

Ford nurodė, kad visiškai elektrinis Mustangas nėra numatytas artimiausiu metu. Kadangi elektrinių automobilių (EV) priėmimas vyksta lėčiau nei dauguma automobilių gamintojų prognozavo, o nauji politikos pokyčiai svarbiose rinkose apsunkina elektrifikacijos ekonomiką, Ford planuoja gaminti vidaus degimo Mustanguose dar ilgai, įskaitant 2030-uosius. Pramonės pranešimai rodo, jog kompanija peržiūrėjo ankstesnius planus konvertuoti kitos kartos Mustangą į visiškai baterinį modelį ir pasirinko apsaugoti savo tradicinę V8 gamos liniją artimiausiam laikotarpiui.

Kontekstas: rinkos tendencijos ir vadovybės požiūris

Ford generalinis direktorius Jimas Farley buvo aiškus, kad svarbu išsaugoti Mustango tapatybę kaip sportinio „muscle car“ tipo automobilį. Nors jis paliko galimybę elektrifikuotoms pagalbinėms technologijoms, jis menkino idėją apie grynai baterinį Mustangą. Gamintojas testavo dalinę elektrifikaciją, nes tokie sprendimai gali pagerinti našumą vairuotojams entuziastams, tačiau Ford mano, kad vidaus degimo varikliai išliks svarbūs tol, kol to reikalaus rinka ir reguliavimas.

Transporto priemonės specifikacijos ir galimos elektrifikuotos kryptys

Esminiai dabartinės pavaros akcentai

Naujausia Mustang modelių gama apima galingas V8 parinktis, kurios apibrėžia modelio sportinį charakterį. 5,0 litro Coyote V8, montuojamas variantuose, tokiuose kaip Dark Horse, išvysto maždaug 500 arklio galių. Aukščiausioje grandyje Ford 5,2 litro Predator V8, naudojamas GTD modeliuose, gamina apie 815 arklio galių. Šie varikliai išlaiko Mustangą konkurencingą prieš kitus amerikietiškus „muscle“ automobilius ir aukštos klasės performanso modelius.

Hibridinis potencialas ir našumo didinimai

Ford viešai bandė hibridines pavaras ir mano, kad dalinė elektrifikacija gali puikiai veikti performanso vairuotojams. Pridėjus elektrinį variklį prie esamo V8 galima pakankamai pagrįstai gauti papildomus ~100 arklio galių ar daugiau bendrame išvystyme, pagerinant pagreitį, momentą užpildymą ir degalų efektyvumą. Teoriškai elektrinė pagalba kartu su 5,2 litro Predator V8 galėtų priartinti kai kuriuos Mustang modelius prie gamykliškai deklaruojamo 1 000 arklio galių lygio, nors tai kol kas lieka spekuliacija.

Dizaino ir išdėstymo svarstymai

Konvertuoti Mustangą į visiškai EV reikštų reikšmingą važiuoklės, baterijų išdėstymo ir aušinimo sistemų perdizainavimą, kas galėtų pakeisti svorio pasiskirstymą ir valdymo charakteristikas, kurių tikisi entuziastai. Ford, regis, orientuojasi į tai, kad būtų išsaugota klasikinė amerikietiško „muscle“ estetika ir pojūtis, tuo pat metu ieškodama būdų, kaip elektrifikacija gali pagerinti, o ne pakeisti tą patirtį.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Vaidindamas prieinamą sportinio automobilio ikoną, Mustangas konkuruoja tiek su tradiciniais „muscle“ automobiliais, tiek su naujesniais performanso EV. Dodge ir kiti prekiniai ženklai eksperimentavo su elektrifikuotomis savo „muscle“ versijomis ir sulaukė mišrių atsiliepimų, kas lemia Ford atsargų požiūrį. Hibridinis arba „mild hybrid“ Mustangas galėtų suteikti geriausius abiejų pasaulių elementus: didesnį efektyvumą ir pagerintą tiesinį greitį, išsaugant būdingą V8 garsą ir važiavimo pojūtį.

Ką laukti ir laiko juosta

Ford ką tik pristatė septintąją Mustang kartą 2024 metams ir mažai tikėtina, kad visiškai pertvarkytą aštuntąją kartą pamatysime iki 2030-ųjų pradžios. Tai reiškia, kad bet kokie plačiau taikomi elektrifikacijos veiksmai bus nuoseklūs ir orientuoti į našumą, o ne staigus perėjimas prie baterinio Mustango. Entuziastams tai reiškia, jog V8 era kol kas tęsis, o elektrifikuotos technologijos bus naudojamos selektyviai našumui ir efektyvumui didinti.

Išvados

Ford strategija leidžia išlaikyti Mustango paveldą ir tuo pačiu suteikia inžinierių komandai galimybę testuoti hibridinius sprendimus, kurie gali pagerinti našumą. Per performansinius hibridus arba elektrifikuotas pagalbines sistemas Mustangas gali evoliucionuoti su tam tikra elektrine parama, tačiau visiškai elektrinis Mustangas artimiausiu metu išlieka mažai tikėtinas.

Šaltinis: motor1

Palikite komentarą

Komentarai