4 Minutės
BMW visureigių gama tęsiasi nuo kompaktiško X1 iki flagmano X7, taip pat apima M padalinio atskirą XM — polarizuojantį halo modelį, apie kurį vystymo metu dažnai kalbėta kaip apie galimą X8. Ši istorija daro įdomų neseniai pasirodžiusį Samuele Di Giustino CGI konceptą: jis įsivaizduoja didelį BMW kupė-SUV, derinantį sportiškus akcentus su netikėtais bekelės elementais, sukuriant dizainą, siunčiantį kontrastingus signalus.
Dizainas: kupė-SUV linijos su netikėtais detalėmis
Iš pirmo žvilgsnio konceptas primena padidintą X6: nusileidžianti stogo linija, raumeningi ratų arkų kontūrai, charakteringi Bimmer žibintai ir įprasta "inksto" grotelė. Siluetas akivaizdžiai sportiškas — ploni veidrodėliai, galinis spoileris ir įtempta peties linija nurodo į X7 kilmės sportišką krosoverį. Tačiau vaizdinys taip pat pristato elementų, kurie paprastai nėra siejami su BMW prabangiais kupė-SUV modeliais.
Kontrastingi elementai
CGI perteikimas rodo neįprastai didelį pravažumą monokoko krosoveriui, apsauginį plastikinį apdangalą palei apatinę kėbulo dalį, masyvius bekelės padangų profilius ir šešių stipinų ratlankius, kurie nurodo padidintą trauką. Šios savybės nukreipia konceptą nuo vien stiliaus besivadovaujančio kupė-SUV link labiau pajėgiai atrodančio automobilio — toks hibridinis signalas gali supainioti pirkėjus, ieškančius arba aiškios bekelės gebos, arba grynai keliui skirtų charakteristikų.
.avif)
Specifikacijos ir techninės užuominos
Kadangi tai neoficialus vizualizavimas, konkrečios specifikacijos lieka spėlionės. Vis dėlto, remiantis BMW dabartine architektūros strategija, tikras X8 greičiausiai būtų didesnis už X7 ir galėtų dalintis mechanika su naujos kartos X5 arba X7 platforma. Galimos pagrindinės spekuliacinės specifikacijos galėtų apimti:
- Platforma: bendra monokoko architektūra su X5/X7 dariniais
 - Pavaros agregatai: spektras nuo eilės 6 su švelnia hibridine sistema iki V8/M-hibridinių variantų (jei būtų derinama su XM pozicionavimu)
 - Variklio transmisija: BMW xDrive visų ratų pavara kaip standartas dėl sukibimo ir našumo
 - Pravažumas: vizualizacija rodo pakeltą kėbulo aukštį, tačiau gamybos X8 (jei būtų gaminamas) greičiausiai išlaikytų SUV charakterį, bet labiau keliui pritaikytą geometriją
 
Vairavimo charakteris ir našumas
Jei BMW nuspręstų gaminti X8, tikėtina, kad jis siektų pusiausvyros: sportiškas valdymas ir stiprus tiesinis greitis derinami su didelio prabangaus krosoverio komfortu. XM šiuo metu užima aukštos galios galo vietą; X8 galėtų tapti labiau masiniu, kupė stiliaus prabangos flagmanu, nebent BMW jį iškeltų kaip atskirą M modelį, panašų į XM.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
X8 koncepcija patenka į tankiai užimtą aukščiausios klasės krosoverių segmentą, kuriame pirkėjai ieško stiliaus, technologijų ir kartais lengvos bekelės gebos. Pagrindiniai palyginimai yra:
- BMW XM: artimiausias egzistuojantis analogas dvasia — aukštas pakėlimas, stiprūs našumo rodikliai ir polarizuojantis dizainas.
 - BMW X7: logiškas donoras dydžiui ir prabangos įrangai, jei būtų gaminamas X8.
 - „Mercedes" kupė-SUV: konkurentai, tokie kaip GLE Coupe ir ant GLS pagrįsti kupė modeliai, taikosi į panašius pirkėjus.
 
G klasės varžovas ir būsimi M modeliai
Teigiama, kad BMW viduje vysto G klasės varžovą, laikinai pavadintą G74, kuris gali pasirodyti apie 2029 metus ir galbūt pakeisti XM. Šaltiniai nurodo, kad naujos kartos X5 architektūra galėtų sudaryti pagrindą kai kuriems ateities bekelės gebas turintiems modeliams, nors jie greičiausiai liktų labiau keliui skirti nei tradiciniai rėminiai ikonos, tokios kaip G-Wagen.
Paskutinės mintys
Samuele Di Giustino X8 CGI kelia naudingą diskusiją apie BMW krosoverių strategiją: ar flagmanas kupė-SUV turėtų visiškai pasinerti į sportiškumą, ar derinti grublėtas, nuotykiškesnį įvaizdį kuriančias dizaino užuominas? Vizualizacija nėra nei per daug ekstravagantiška, nei visiškai konservatyvi — ji stovi viduryje, o tai tikriausiai sukels tiek pagyrimų, tiek kritikos tarp entuziastų. Ar tai taip ar ne? Tai priklauso nuo to, ar prioritetą teikiate dizaino dramatui, tikrai bekelės gebai ar švariems, našumui orientuotam flagmanui.
Šaltinis: autoevolution
            
                
Palikite komentarą