4 Minutės
Didysis finalas: paskutinis Lamborghini Murciélago Roadster pasirodo
Lamborghini Murciélago jau įrašytas į superautomobilių istoriją, tačiau naujas skelbimas Majamyje dar labiau papildo šį palikimą: pardavimui pasirodė paskutinis kada nors pagamintas Murciélago Roadster. Šis 2010 m. LP650-4 Roadster — numeris 50 iš 50 — atliktas su išskirtine Grigio Telesto pagrindine spalva ir Arancio specialios serijos akcentais. Būdamas tiesioginiu paskutiniu atviru V12 iš Sant'Agata Bolognese, jis užbaigia ikonišką Lamborghini istorijos skyrių.
Dizainas ir specialios serijos detalės
LP650-4 Roadster buvo sukurtas kaip ribotas išleidimas atsisveikinimui su Murciélago platforma, ir šis paskutinis egzempliorius demonstruoja serijines detales, dėl kurių jį nesunku atpažinti. Dviejų tonų Grigio Telesto ir Arancio apdaila kuria ryškų kontrastą, dar labiau pabrėžtą Gloss Black 18 colių Hemera lengvojo lydinio ratais ir oranžiniais stabdžių suportais. Išoriniai patobulinimai, dažnai skirti LP650-4, apima subtilų aerodinaminį persvarstymą ir individualius ženkliukus, kurie atskiria jį nuo standartinio LP640.
.avif)
Viduje Lamborghini pritaikė drąsią asimetrišką temą: vairuotojo pusė aptraukta Alcantara Nero, o keleivio pusė – Nero Perseus oda. Abi paviršiai su kryžminiu siuvimu ryškia Arancio siūle sustiprina automobilio specialiosios serijos identitetą. Šis konkretus roadster taip pat turi įmontuotą Kenwood liečiamą infotainment vienetą ir pritaikytą garso sistemą su stiprintuvu bagažinėje — modernios patogybės, pridėtos nepažeidžiant originalaus charakterio.
Vykdymas ir techninės specifikacijos
Variklis ir transmisija
LP650-4 širdyje yra natūraliai aspiruotas 6,5 l V12, kuris apibrėžia Lamborghini V12 palikimą. Jo galia siekia 650 „metrinių“ arklio galių (maždaug 641 AG) ir 660 Nm (487 lb-ft) sukimo momento. Galia perduodama per šešių pavarų automatizuotą mechaninę transmisiją į nuolatinę visų ratų pavarą, užtikrinančią sukibimą ir stabilumą įvairiomis kelių sąlygomis.
.avif)
Vykdymo rodikliai
- 0–100 kph (0–62 mph): maždaug 3,4 sekundės
- Maksimalus greitis: apie 330 kph (205 mph) — šie rodikliai parodo, kodėl Murciélago išlieka svarbus kalbant apie klasikinius V12 superautomobilius: akimirksniu reaguojantis droselis, platus sukimo momento diapazonas ir grynas, natūraliai aspiruotas garsas.
Įranga ir patogumas
Šis paskutinis LP650-4 Roadster apima savininkui patogius patobulinimus, tokius kaip priekinio tilto pakėlimo sistema dėl geresnio pravažumo ir galinio vaizdo kamera kasdieniam vairavimui palengvinti. Šie papildymai padaro automobilį praktiškesnį miesto sąlygomis, tuo pačiu išlaikant jo kolekcinę vertę.
Rinkos pozicija ir vertė
Automobilis šiuo metu nurodytas Prestige Imports Majamyje, Floridoje — šeimos valdoma egzotinių automobilių parduotuvė, įkurta 1977 m., kuri specializuojasi aukštos klasės sportiniuose automobiliuose. Nurodyta kaina yra 516 950 USD; šis paskutinis Murciélago Roadster pritrauks pirkėjus, vertinančius kilmę ir retumą. Būdamas galutinis atviras V12 iš Lamborghini, jis užima unikalią nišą tarp šiuolaikinių hipersportinių ir klasikinių superautomobilių, patraukdamas kolekcionierių, norinčių istorinio reikšmingumo ir įkvepiančio našumo.

Kaip jis palyginamas
Palyginti su ankstesniu LP640, LP650-4 turi didesnę galią ir unikalų stilių, kuris pabrėžia jo išskirtinumą. Lyginant su vėlesniais Lamborghini modeliais, pavyzdžiui, Aventador, Murciélago Roadster suteikia labiau analoginę vairavimo patirtį: be priverstinio įpūtimo, mechaninės dėžės pojūtis ir nevaržomas V12 garsas, kurį daugelis puristų vertina. Platesnėje egzotinių automobilių rinkoje ši paskutinė serija išsiskiria kilme — numeris 50 iš 50 suteikia apčiuopiamą kolekcinę vertę, kurios nedaugelis šiuolaikinių egzotinių gali pasiūlyti.
Kodėl šis automobilis svarbus
Šis LP650-4 Roadster žymi eros pabaigą: tai paskutinis Lamborghini gamybos atviras V12 prieš pereinant prie naujų architektūrų. Entuziastams ir kolekcionieriams tai nėra tik greitas kabrioletas — tai reikšmingas automobilis, simbolizuojantis perėjimą nuo klasikinių natūraliai aspiruotų V12 prie naujos kartos našumo mašinų.
Nuotrauka: Prestige Imports
Jei vertinate retumą, „visceralų" V12 našumą ir tvirtą kilmę, galimybės įsigyti paskutinį Murciélago Roadster yra itin retos. Prestige Imports prašo 516 950 USD už šį automobilio istorijos eksponatą; tinkamam pirkėjui tai yra galimybė tapti paskutinio Murciélago Roadster savininku.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą