Land Rover „Baby Defender“ — kompaktiškas elektrinis krosoveris su Defender charakteriu

Land Rover „Baby Defender“ — kompaktiškas elektrinis krosoveris su Defender charakteriu

0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

4 Minutės

Vadinamasis Land Rover „Baby Defender“ vėl pasirodė viešuose bandomuosiuose važiavimuose, suteikdamas dar vieną aiškų žvilgsnį į kompaktišką elektrinį krosoverį, kuris užims vietą po pilno dydžio Defender. Fotografai užfiksavo naują prototipą lauke, o nuotraukos užuomina į mažesnį, kampuotą visureigį, siekiantį derinti Defender DNА su modernia elektrine architektūra ir miesto sąlygoms pritaikytomis proporcijomis.

Dizainas ir išdėstymas

Naujam modeliui tikėtina, kad bus suteikta kompaktiška, kvadratinė silueto forma, primenanti didesnį Land Rover Defender, bet sumažinta miesto ir priemiesčių pirkėjams. Reikėtų tikėtis trumpesnių iškyšų, stačios stiklinės zonos ir masyvių ratų arkų, kurios suteiks tvirtą išvaizdą ir kartu išlaikys efektyvų interjero išdėstymą. Nors stilius linkęs į tradicinius Defender bruožus, „Baby Defender“ bus vieno kėbulo (unibody) elektrinis krosoveris, o ne rėminis bekelės automobilis.

Išorinė dalis

Vizualūs požymiai — plokščias stogo kontūras, stačia priekinė dalis ir paprasta geometrinė forma — rodo, kad Land Rover siekia atpažįstamo Defender šeimos nario mažesniame segmente. Praktinės savybės, tokios kaip aukštas prošvaisa, apsauginė apdaila ir greičiausiai stogo bėgeliai, pabrėš jo krosoverio naudingumą.

Interjeras ir erdvė

Kadangi modelis yra kompaktiškesnis visomis kryptimis, reikėtų tikėtis sumanaus interjero išdėstymo, skirtų maksimaliai padidinti keleivių ir bagažo erdvę. Dėmesys greičiausiai bus lankstoms sėdynėms, moderniam informacijos ir pramogų tinklui bei prijungtoms technologijoms, kurios atspindės Range Rover Evoque ir Velar prabangos polinkį, tačiau prieinamesniame pakete.

Platforma ir gamyba

Pranešama, kad „Baby Defender“ bus statomas ant Jaguar Land Rover naujos EMA elektrinės architektūros, tos pačios pagrindinės platformos, numatytos būsimoms Evoque ir Velar kartoms. Gamyba, kaip plačiai rašoma, vyks Halewood gamykloje Jungtinėje Karalystėje, kur JLR planuoja gaminti kelis EMA pagrindu sukurtus modelius. Bendra platforma turėtų pagreitinti vystymą ir leisti taikyti skirtingus kėbulų dydžius bei pavaros konfigūracijas.

Pavaros agregatas ir našumas

„Baby Defender“ bus visai baterijomis varomas automobilis. Nors Land Rover oficialiai nepateikė pavaros charakteristikų, ankstyvi signalai rodo kelių lygių asortimentą: vieno variklio versijos baziniams lygiams ir dviejų variklių konfigūracijos su elektrine visų ratų pavara aukštesniems variantams. Su EMA ir moderniu EV akcentu galima tikėtis greito įkrovimo galimybių, pagrįstų 800 voltų elektros sistema — pramonės gandai nurodo galimybę iki 350 kW pikinio įkrovimo aukštesniuose modeliuose. Tai reikštų žymiai trumpesnį laiką prie greitojo įkroviklio ilgesnėse kelionėse.

Rida ir važiavimo savybės

Land Rover nepatvirtino baterijų talpų ar numatomos ridos, tačiau konkurentai kompaktiškų elektrinių SUV segmente dažniausiai siūlo akumuliatorių komplektus nuo 60 iki 100 kWh. Vairuotojai gali tikėtis subalansuotos pakabos, kuri derins komfortą ant kelio ir lengvą bekelės galimybę — pakankamai, kad įveiktų trasas ir suteiktų pasitikėjimo prie blogų oro sąlygų, bet ne tokio lygio kaip rėminiai, itin bekelės orientuoti modeliai.

Rinkos padėtis ir konkurentai

Viduje „Baby Defender“ tikimasi užimti vietą kaip „Discovery Sport“ įpėdinis ir galbūt tęsti „Freelander“ dvasią, tenkindamas prekės ženklo kompaktiškų prabangių SUV poreikius. Išorėje tiesiausias konkurentas gali būti gandais apipintas Mercedes‑Benz kompaktiškas G klasės modelis (dažnai vadinamas „Baby G‑Class“), taip pat kiti prabangūs kompaktiški elektriniai krosoveriai iš Audi, BMW ir Volvo. Kainodara ir komplektacijos struktūra bus esminiai: Land Rover stengsis pasiūlyti Defender stiliaus tvirtumą kartu su EV efektyvumu ir technologijomis.

Kada jis pasirodys?

Pramonės šnabždesiai numato viešą debiutą apie 2027 metus, o Šiaurės Amerikoje pardavimai greičiausiai prasidės kaip 2028 metų modelis. Jei terminai bus išlaikyti, pirkėjai per kelis modelinius metus turėtų gauti kompaktišką elektrinį automobilį su Defender dizainu ir moderniomis įkrovimo technologijomis.

Išvados

Land Rover „Baby Defender“ panašu taps kompaktišku, baterijomis varomu krosoveriu, kuris sujungs klasikinį Defender dizainą su šiuolaikine elektrine architektūra. Greičiausiai tai nepakeis itin bekelės galimybių, bet turėtų pasiūlyti pajėgias AWD versijas, greitą įkrovimą ir prabangų funkcijų rinkinį miesto ir nuotykių siekiantiems pirkėjams, pageidaujantiems mažesnio automobilio. Ar šis kompaktiškas Defender būtų jūsų pageidavimų sąraše, kai jis pasirodys?

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą