2026 Honda Passport praėjo atnaujintą IIHS vidutinio uždengimo testą

Komentarai
2026 Honda Passport praėjo atnaujintą IIHS vidutinio uždengimo testą

4 Minutės

2026 Honda Passport praėjo atnaujintą IIHS vidutinio uždengimo testą

Honda visiškai perprojektuotas 2026 metų Passport baigė avarijų bandymus su Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) ir parodė stiprų rezultatą. Kaip vidutinio dydžio krosoveris, sukurtas nuo nulio 2026 metams, Passport labai gerai įvertintas atsparumo smūgiams vertinimuose — įskaitant IIHS atnaujintą vidutinio uždengimo testą, kurį modelis išlaikė aukštais balais.

Galinio keleivio apsauga ir saugos diržai

Daugelio visureigių silpnąja vieta yra galinės sėdynės apsauga offset tipo smūgiuose, tačiau naujasis Passport rodo mažą sužalojimo riziką galiniams keleiviams IIHS vidutinio uždengimo scenarijuje. Ne pelno siekianti organizacija taip pat išskyrė galinio keleivio saugos diržų sistemą: juosmens ir pečių diržai išliko idealiomis pozicijomis smūgio metu, taip ribodami keleivių judėjimą ir jėgas.

Kiti IIHS rezultatai

Be atnaujinto vidutinio uždengimo testo, Passport taip pat puikiai pasirodė mažo uždengimo priekinio smūgio vertinime ir atnaujintame šoninio smūgio teste. Dėl avarijų vengimo ir sušvelninimo IIHS pagyrė Passport žibintų efektyvumą ir priekinės avarijos prevencijos sistemą automobilis‑prieš‑automobilį situacijose. Institutas dar nebaigė Passport automatinio avarinio stabdymo (AEB) bandymų pėstysis‑prieš‑automobilį scenarijoms.

Vaikų sauga ir saugos diržų sistemos

IIHS taip pat vertino vaikiškų kėdučių suderinamumą ir saugos diržų priminimus. Passport pelnė aukščiausią G+ įvertinimą už LATCH sistemos naudojimo paprastumą ir tvirtą G už saugos diržų priminimų veikimą — tai atspindi Honda dėmesį praktiškoms šeimos saugumo funkcijoms.

Apdaila ir kainodara

2026 m. Passport RTL apdaila — parodyta IIHS vaizdo įraše — siūloma trimis variantais: bazinis RTL, RTL Towing ir RTL Blackout. JAV pradinės kainos už šias RTL versijas yra maždaug $44,750, $45,450 ir $45,950 atitinkamai (pristatymas ir mokesčiai neįskaičiuoti).

TrailSport pakopa seka po RTL Blackout ir yra labiausiai orientuotas į bekelę Passport modelis iki šiol. TrailSport pats turi keturias skirtingas specifikacijas, įskaitant Blackout, Elite ir Elite Blackout. Standartinis TrailSport prasideda maždaug nuo $48,450, o TrailSport Elite Blackout — apie $53,650.

Bekelės įranga ir galimybės

TrailSport modeliai prideda bekelės įrangą, tokią kaip universalios padangos, apsauginės plokštės, bekelės tuning'uota pakaba ir atstatymo kabliai. Vis dėlto Honda palieka Passport daugelyje komplektacijų su 8.3 colio pravažumo aukščiu — naudingas rodiklis, bet mažesnis už kai kurių konkurentų (pavyzdžiui, Subaru Wilderness modeliai siūlo didesnį pravažumo aukštį).

Vairavimo charakteristikos ir variklis

Po variklio dangčiu 2026 Passport nuosekliai naudoja 3.5 litrų natūraliai įsiurbiamą V6, sujungtą su 10 laipsnių automatine pavarų dėže. i‑VTM4 visų ratų pavara (Honda sukurtas sukimo momento vektoriavimo AWD) yra standartinė, suteikianti Passport pasitikėjimo traukai drėgnoje, nestabilioje ar vidutiniškai nelygioje dangoje. RTL Towing variantas dar labiau pabrėžia tempimo galimybes su specialia įranga ir derinimu, skirtu vilkimui.

Vairavimo dinamika kelyje

Suderinus rafinuotą V6, plačią 10 laipsnių pavarų dėžę ir i‑VTM4 AWD, gaunamos sklandžios magistralinės charakteristikos, jautrus pagreitis vidutinio dydžio krosoveriui ir pasitikėjimas jungiantis ar lenkiant. TrailSport bekelės pakabos derinimas praplečia Passport gebėjimų ribas nepakenkdamas kasdienio važiavimo komfortui.

Dizainas, rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Perprojektuotas 2026 Passport pozicionuojamas kaip tvirtas, šeimai tinkamas vidutinio dydžio krosoveris, jungiantis kelio komfortą ir lengvą–vidutinį bekelės pajėgumą. Su stipriomis IIHS saugumo įvertinimų rezultatomis ir praktiškomis funkcijomis, tokiomis kaip patogi LATCH sistema, Passport siekia patikti pirkėjams, ieškantiems saugaus ir pajėgaus SUV šeimos reikmėms ir lauko nuotykiams.

Lyginant su konkurentais, Passport išsiskiria standartine V6 jėga ir sukimo momento vektoriavimo AWD kiekvienoje komplektacijoje, tačiau varžovai gali pranokti jį tam tikrose bekelės charakteristikose, pavyzdžiui, pravažumo aukštyje. Kainodara yra konkurencinga segmente, o TrailSport suteikia aiškiai apibrėžtą bekelės aurą pirkėjams, kurie nori daugiau trasų galimybių.

Santrauka

2026 Honda Passport yra gerai subalansuotas vidutinio dydžio krosoveris, kuris aukštai įvertintas pagrindiniuose IIHS smūgių testuose ir siūlo praktiškas saugumo funkcijas šeimoms. Su stipriu agregatu, standartine i‑VTM4 AWD sistema ir specialia TrailSport bekelės apdaila, Passport yra patrauklus pasirinkimas pirkėjams, norintiems derinio tarp kasdienio naudojimo, tempimo galimybių ir lengvo bekelės pajėgumo.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai