3 Minutės
Pirmas įspūdis: ginčytinas Neue Klasse atnaujinimas
Q Cars paviešino CGI vizualizaciją, vaizduojančią 2027 m. BMW M5 LCI (tarpinį atnaujinimą), ir reakcijos bus mišrios. Verslo klasės sportinis sedanas atrodo pritaikęs BMW Neue Klasse dizaino kalbą taip, kad akivaizdžiai skiriasi nuo F90 ir F10 epochų. Jei manėte, kad dabartinis M5 yra poliarizuojantis, šis facelift'as greičiausiai nepakeis daug nuomonių — nors skonis yra subjektyvus, kai kuriems pirkėjams atnaujintas vaizdas gali patikti.
Dizainas ir išorė
CGI M5 priima Neue Klasse elementus, pertvarkančius priekį ir artimiau integruojančius žibintus su „inkstų" grotelėmis. Pačios grotelės atrodo mažiau išpūstos nei naujausiuose BMW, bet bendras vaizdas skamba kaip tradicinių BMW proporcijų ir futuristinės interpretacijos derinys. Dideli apatiniai oro įsiurbimai ir ryški bamperio anga signalizuoja modelio sportinį charakterį.
Žvelgiant iš galo dizainas atrodo labiau generinis; bagažinę dominuoja centre įstatytas BMW ženkliukas, per dideli atšvaitai ir difuzorius, rėminantis keturias išmetimo angas. Tikėkitės naujų dažų apdailų ir ratų dizainų, kurie užbaigs M5 LCI gamybos formą.

Specifikacijos ir našumas (paskalos)
Oficialios BMW specifikacijos faceliftintam G90 (sedanui) ir G99 (Touring) dar nepaskelbtos. Paskalos teigia, kad BMW išlaikys aukštos klasės variklius su nuosaikiais galios ir derinimo atnaujinimais įprastam M5. Kalbama, kad svarstomas lengvesnis ir galingesnis M5 CS variantas, orientuotas į aštresnį trasos našumą ir sumažintą masę, palyginti su standartiniu modeliu.
Nepaisant patobulinimų, šaltiniai teigia, kad naujasis M5 vis tiek gali būti sunkesnis nei norėtųsi tikriems valdymo entuziastams. Anksčiau F90 pagrindu sukurtas M5 CS gali išlikti greitesnis tiesioje ar trasos ratuose, priklausomai nuo galutinio svorio ir derinimo sprendimų.
Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Faceliftintas M5 toliau konkuruos aukštos klasės sportinių sedanų segmente su tokiais varžovais kaip Mercedes‑AMG E63 ir Audi RS6 (ypač Touring G99 versija). Touring variantas leis BMW išlikti stipriai konkurencingam pirkėjams, kurie ieško sportiško universalo su šeimos praktiškumu.

Gamybos grafikas ir prieinamumas
Pramonės šnabždesiai nurodo, kad faceliftinto G90 ir G99 M5 gamyba prasidės apie 2027 m. kovą, o gamyba turėtų tęstis iki 2031 m. pirmojo pusmečio. Oficialias detales, pilnas specifikacijas ir kainodarą tikėkitės sulaukti artėjant BMW pristatymo skelbimui.
Kaip tai palyginama su ankstesnėmis kartomis
Palyginti su F10 ir F90 kartomis, LCI G90 renkasi modernesnę Neue Klasse estetiką, kuri dalins entuziastus. Jei vertinate klasikines M5 linijas ir lengvą svorį orientuotą našumą, ankstesnės kartos — ypač trasai orientuotas F90 M5 CS — gali vis dar būti patrauklesnės.
Apskritai 2027 m. M5 LCI atrodo kaip evoliucija, pasukanti BMW ateities dizaino kryptimi, išlaikant prekės ženklo našumo ambicijas. Galutinį vertinimą reikės palaukti iki tol, kol BMW paviešins gamybinius modelius ir oficialias specifikacijas.
Šaltinis: autoevolution
            
                
Palikite komentarą