4 Minutės
Klasikinis GMC, kuris išsiskiria
Kai 1955 m. Chevrolet pristatė Task Force seriją, ji nustatė naują vidurio amžiaus pikapų dizaino ir įrangos standartą. Task Force modeliai pasiūlė pasirinktinį vairo stiprintuvą, stiprintus stabdžius, V8 variklius ir pramonėje pirmą kartą pasirodžiusį apgaubiantį priekinį stiklą. GMC pasiūlė savo giminaitį, rinkodaros pavadinimu Blue Chip, su subtiliais interjero skirtumais ir atskiru variklių asortimentu, kuriame dažnai buvo GMC eilės šeši cilindrų agregatai ir iš Pontiac tiekti V8.
Kodėl šis 1957 GMC 100 NAPCO yra ypatingas
Siūlomas 1957 m. GMC 100 yra retas NAPCO įrangos pavyzdys ir vienas iš nedaugelio išlikusių, kuris išlaikė didžiąją dalį gamyklinių sprendimų. Daugelis Task Force ir Blue Chip sunkvežimių buvo stipriai modifikuoti arba palikti apleisti, tačiau šis pikapas sulaukė kruopščios, be išlaidų ribų atliktos restauracijos, kuri išsaugojo originalią pavarų transmisiją ir keturių varančiųjų ratų konversiją.
Kas yra NAPCO ir Powr‑Pak?
NAPCO (Northwestern Auto Parts Company) po Antrojo pasaulinio karo gamino papildomas keturių varančiųjų ratų komplektacijas, žinomas kaip Powr‑Pak. Ši varžtais tvirtinama konversija buvo skirta sunkvežimiams su Hotchkiss transmisija ir tapo populiariu atnaujinimu GM 3/4 tonos ir vienos tonos pikapams. GMC pradėjo siūlyti Powr‑Pak kaip gamyklinį pasirinktį nuo 1956 m., o Chevrolet sekė 1957 m. Powr‑Pak gamyba sumažėjo iki 1959 m., kai GM 1960 m. pristatė savo gamyklinę 4x4 sistemą, o vėliau NAPCO buvo įsigyta Dana.

Transporto priemonės specifikacijos
Svarbiausios šio atnaujinto 1957 m. GMC 100 specifikacijos ir ypatybės:
- Variklis: 347‑cubic‑inch (5.7‑liter) Pontiac V8, profesionaliai atstatytas
- Pavarų dėžė: 4‑speed manual, atstatyta
- Varomoji sistema: NAPCO Powr‑Pak 4x4 konversija, atstatyta
- Papildomi patobulinimai: Vintage Air oro kondicionierius, RetroSound AM/FM garso sistema, MagnaFlow išmetimo sistema, elektrinis kuro siurblys, LED apšvietimas
- Šasi: naujos pakabos ir stabdžių dalys
- Spidometras: 62 mylios nuo restauracijos pabaigos (2017 m. gruodis)
Dizainas ir autentiškumas
Sunkvežimis išlaiko klasikinius Task Force/GMC Blue Chip bruožus su epochos tinkamomis linijomis, o subtilūs modernūs sprendimai pagerina kasdienį patogumą. Restauracija išsaugojo originalią varomąją sistemą — tai svarbus skirtumas tarp jautrios restauracijos ir visiško restomodo. Individualus dažymas ir šiuolaikinės patogumų detalės, tokios kaip oro kondicionavimas ir skoningas garso komplektas, daro pikapą patogų, neblokuodamos jo retro charakterio.

Vairavimo našumas ir įspūdžiai
Su 347ci Pontiac V8 ir keturių pavarų mechanine transmisija, GMC suteikia autentišką vidurio amžiaus V8 trauką ir įtraukiančią vairavimo patirtį. NAPCO 4x4 konversija padaro jį labiau pajėgų bekelėje nei standartinis to laikotarpio dvitranas pikapas, o atstatyta pakaba ir stabdžiai pagerina važiavimo manieras bei saugumą. Tikėkitės sunkvežimio, kuris jaučiasi raumeningai tvirtas, tuo pačiu turinčio šiuolaikinių patogumų, bet išlaikančio epochos pavarų charakteristikas.
Rinkos pozicionavimas ir kolekcionavimo reikšmė
NAPCO įrengti Task Force ir Blue Chip sunkvežimiai yra reti ir labai vertinami kolekcionierių. Ekspertai vertina, kad mažiau nei 2 000 sunkvežimių įvairiomis markėmis gavo Powr‑Pak konversijas, todėl šis 1957 m. GMC 100 yra ypač retenybė. Kadangi varomoji sistema išliko originali ir buvo atstatyta specialistų, šis pikapas patrauks kolekcionierius, vertinančius autentiškumą, o ne visišką restomod stilių. Retumo, aukštos restauracijos kokybės ir skoningų modernių patobulinimų derinys gerai pozicionuoja jį specializuotuose aukcionuose bei klasikinių sunkvežimių rinkoje.

Palyginimai ir pirkėjo svarstymai
Palyginti su smarkiai modifikuotais restomodais, šis GMC išlaiko istorinę vertę, išsaugodamas originalų Pontiac V8 ir mechaninę pavarų dėžę. Lyginant su standartiniu Chevrolet Task Force, GMC Blue Chip siūlo unikalius variklių pasirinkimus ir retą galimybę įsigyti gamykliškai sumontuotą NAPCO konversiją. Potencialūs pirkėjai turėtų vertinti automobilio kilmę, restauracijos sąskaitas ir spręsti, ar jie vertina autentišką variklio ir pavarų komplektą, ar renkasi platesnę auditoriją traukiančius visiškus modernizavimus.

Pardavimo informacija ir užbaigiamos mintys
Šis atnaujintas 1957 m. GMC 100 NAPCO, rodantis vos 62 mylias nuo 2017 m. gruodžio restauracijos pabaigos, bus siūlomas Mecum Dallas/Fort Worth 2025 aukcione spalio 31 d. Klasikinių pikapų kolekcionieriams ir periodinių 4x4 konversijų entuziastams tai yra reta galimybė įsigyti puikiai atliktą, didžiąja dalimi originalų GMC Blue Chip pavyzdį.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai