4 Minutės
Ford Everest Tremor išlieka svarbiu Ford užsienio visureigių asortimento nariu, nors Blue Oval nebeperka Everesto Naujuosiuose regionuose. Serijinė gamyba pradėta 2024 m. pabaigoje, o Tremor papildė Everest modelių liniją šalia Ambiente, Trend, Sport, Platinum ir Black Edition versijų. Sukurtas bekelės sąlygoms, Tremor pasižymi specifiniais važiuoklės patobulinimais, patobulinta pakaba ir praktine įranga, skirta sunkesnėms trasoms — tačiau kas nutinka, kai skaitmeninis dizaineris suteikia jam sportiškesnį, aftermarket stilių?
Dizaino atnaujinimas: renderiuotos modifikacijos
Australijoje įsikūręs dizaineris @kelsonik neseniai pasidalijo skaitmeniniu renderiu, kuriame Tremor perkurta link agresyvesnio, gatvei pritaikyto įvaizdžio. Mock-up versijoje gamyklinę šešiakampę grotelių struktūrą pakeičia platesnės sportiškos grotelių dalys, o buferis perprojektuotas su ryškesne centrine oro įsiurbimo anga ir dviem šoniniais ventiliacijos intarpais. Integruotas priekio difuzorius suteikia žemesnį, labiau tikslingą įspūdį, o bendra stovis atrodo arčiau žemės. Nauji ratai derinami su masyvesniais, bet palyginti siauresniais padangų profiliais, aukojant dalį bekelės pajėgumo vardan ryškesnės gatvės vizualikos.
Kaip vizualinės modifikacijos pakeičia Everesto charakterį
Ten, kur serijinė Tremor pabrėžia naudingumą ir pravažumą, renderis krypsta link performanso įkvėpto įvaizdžio. Važiavimo aukščio ir ratų/padangų pakeitimai siūlo patobulintą elgesį kelyje ir atletiškesnę siluetą — tačiau tuo pačiu sumažina Tremor bekelės galimybes.

Techninės charakteristikos
Serijinis Tremor išlaiko dėmesį gebėjimams. Pagrindinės specifikacijos:
- Variklis: 3.0 l turbodiesel V6 (taikomas Tremor, Platinum ir Sport versijoms)
- Galia: 247 AG (250 PS / 184 kW)
- Sukimo momentas: 443 lb-ft (600 Nm)
- Vilkimо pajėgumas: iki 3 500 kg (7 716 lbs) maksimalaus stabdymo vilkimo
- Atstumas iki žemės: +26 mm (1 in) daugiau nei standartinis Everest dėka bekelės padangų
- Važiavimo režimai: įtrauktas specialus Rock Crawl režimas, unikalus Everest šeimoje
- Infotainment: SYNC4 jutiklinis ekranas

Praktinės savybės ir salonas
Tremor komplektuojamas su funkcine įranga rimtam naudojimui: pagalbiniais LED žibintais, plienine apsaugine plokšte, stipriais šoniniais laiptais ir išskirtinėmis šešiakampėmis grotelėmis. Salone - odos apmušalais pažymėtos sėdynės su Tremor įspaudu, visų oro sąlygų kilimėliai ir tamsios apdailos detalės, pabrėžiančios tvirtą, bet rafinuotą kabiną. SYNC4 suteikia modernias ryšio galimybes.
Dinaminės savybės ir bekelės pajėgumai
3.0 l turbodiesel V6 suteikia stiprų žemų sūkių sukimo momentą, pritaikytą tempiamumui ir traukai bekelėje. Tremor sureguliuota pakaba, nauji spyruokliai ir bekelės padangos padidina galimybes nelygiame reljefe ir, kartu su Rock Crawl režimu, suteikia Everesto Tremor tikrų bekelės savybių, palyginti su mažiau įrengtomis versijomis, turinčiomis 2.0 l bi-turbo dyzelį.

Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Nors prieinamas ne visur, Everest Tremor skirtas pirkėjams, kurie nori komfortiško septynvietės visureigio su rimtomis vilkimo ir bekelės galimybėmis. Tokiose rinkose kaip Australija jis konkuruoja su šeimyniniais bekelės visureigiais ir kėbuliniais „ute“ modeliais, tarp jų ir su VW Amarok susijusiais variantais. Tremor unikali V6 turbodieselio, didelio vilkimo pajėgumo ir specialios bekelės technologijos kombinacija jį pozicionuoja tarp gyvenimo stiliaus SUV ir darbui skirtų 4x4 modelių.
Palyginimas: serijinė Tremor vs. renderiuota versija
Skaitmeninis makiažas suteikia Everest elegantiškesnį, sportiškesnį įvaizdį, kuris patrauks pirkėjus, vertinančius gatvės stilių ir geresnį elgesį kelyje. Tačiau žemesnis stovis ir siauresnės padangos sumažina pravažumą ir bekelės atsparumą. Entuziastams, norintiems tikrų gebėjimų ir universalaus tempiamumo, serijinis Tremor išlieka praktiškesnis pasirinkimas. Tiems, kurie pirmenybę teikia individualiam dizainui ir aštresniam važiavimui mieste, renderiuota koncepcija yra patraukli studijos idėja.

Išvados
Virtualios modifikacijos, kurias pristatė @kelsonik, yra įdomus dizaino pratimas ir iliustruoja, kaip stiliaus sprendimai gali kardinaliai pakeisti automobilio charakterį. Nors renderiuotas Everest Tremor atrodo ryškesnis ir agresyvesnis, jis aukotų dalį serijinio modelio bekelės gebėjimų — kompromisą, kurio daugelis pirkėjų gali nepriimti. Galutinis pasirinkimas tarp serijinio Tremor ir skaitmeninės versijos priklauso nuo to, ar jums svarbesnis gebėjimas bekelėje, ar išvaizda ir gatvės charakteris.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai